Autobusy MAN pro MS v ledním hokeji

Nažhaveni na led: MAN podpoří Mistrovství světa v ledním hokeji 2017

Družstva budou k zápasům během Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2017 v Německu a Francii cestovat komfortně a bezpečně týmovými autobusy MAN.

• MAN podpoří IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji prostřednictvím celkem 20 autobusů MAN Lion’s Coach
• V autobusech jsou integrovány četné asistenční systémy pro bezpečnost a efektivitu
• Německé hokejové federaci (DEB) byl předán týmový autobus pro německé reprezentační družstvo

Za maskota letošního Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF vybrali organizátoři postavičky Asterixe a Obelixe. Oba mají ztělesňovat motto, že „nic není nemožné“, a mají tak motivovat týmy a rovněž i fanoušky. Ale přeci jen ne ve všech oblastech si budou sportovci brát tyto tvrdošíjné Galy za svůj vzor. Zatímco oni při svých dobrodružstvích zpravidla chodili pěšky, hokejové týmy budou na zápasy pohodlně cestovat zájezdovými autokary. MAN Truck & Bus předal k tomuto účelu první týmový autobus z 20 vozidel MAN Lion’s Coach Německé hokejové federaci (DEB) pro reprezentační družstvo Německa.
„Máme velkou radost z toho, že můžeme našimi autobusy významně přispět k úspěchu IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2017“, uvedl při příležitosti předávání týmového autobusu Björn Loose, ředitel marketingu společnosti MAN Truck & Bus. „Dynamika, technika a síla jsou klíčovými vlastnostmi, díky kterým lední hokej fascinuje. Tyto vlastnosti se skvěle slučují i s našimi užitkovými vozidly.“
Flotilu tvoří celkem čtyři dvojnápravové vozy, šest kratších třínápravových s délkou 13 260 mm a deset dlouhých třínápravových autobusů o délce 13 800 mm. Dvojnápravové autokary MAN Lion´s Coach měří 12 000 mm. V závislosti na variantě sedadel poskytují autobusy v těchto třech délkových verzích místo k sezení 49 až 57 pasažérům. Všechny autobusy disponují klimatizačním zařízením, palubní kuchyňkou a toaletou.
Aby si byl MAN Lion´s Coach jistý na každé cestě, nabízejí silné common-rail motory s vysokým točivým momentem a výkonem 324 kW (440 k) či 338 kW (460 k) skutečnou jízdní dynamiku. V součinnosti s dvanáctistupňovou automatizovanou převodovkou MAN TipMatic s asistentem EasyStart pracují motory velice šetrně a ekologicky. Četné asistenční systémy se starají o bezpečnost pasažérů – např. asistent nouzového brzdění EBA, asistent jízdy v pruzích LGS či tempomat regulující odstup ACC. Některé z týmových autobusů kromě toho pro maximální efektivitu provozu disponují navíc systémem MAN Attention Guard a topografickým tempomatem MAN Efficient Cruise s funkcí „plachtění“ MAN Efficient Roll.
5. května povezou týmové autobusy k prvnímu zápasu družstva Švédska a Ruska v Kolíně nad Rýnem a současně Finska a Běloruska v Paříži. V následujících 16 dnech se pak ukáže, kdo bude na ledě stejně nepřemožitelný jako Asterix a Obelix.

 
Akce, výstavy, veletrhy, Autodoprava, Novinky , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Nabídka MAN k elektrifikaci dopravy

Zatímco elektrické osobní automobily představují na silnicích stále ještě nepatrnou menšinu, užitkové vozy s alternativními pohony se již v mnoha oblastech etablovaly.

číst dále »

Adam Lacko je mistrem Evropy!

Nový mistr Evropy Adam Lacko dnes spolu s Davidem Vršeckým po roční odmlce opět ovládli Pohár konstruktérů a přidali tak do sbírky týmu BUGGYRA již jedenáctý titul! Adam Lacko, který na svůj premiérový titul v truck racingu čekal 14 let se nakonec dočkal až v kabině BUGGYRY. Jednalo se o triumf z kategorie suverénních, když v průběhu sezóny Adam dosáhl na devatenáct pódiových umístění. Zařadil se tak po bok Gerda Körbera, Markuse Bösigera a Davida Vršeckého, které BUGGYRA dovezla k nejvyšším evropským metám.

číst dále »

MKR chce v Maroku zlatý hattrick

Rally OiLibya startuje. V Maroku opět zabojuje o vítězství i severočeský kamion z dílny MKR Technology. Ten se hodlá pokusit o zlatý hattrick. Uplynulé dva ročníky totiž nezaznamenaly rychlejší kamion než Renault Trucks od konstruktéra Maria Kresse. Po roční pauze chce zlato přivézt holandský pilot Martin van den Brink.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno