Druhá generace vozidel Renault electric

RENAULT TRUCKS PŘEDSTAVUJE SVOJI DRUHOU GENERACI ELEKTRICKÝCH VOZIDEL: KOMPLETNÍ MODELOVOU ŘADU Z. E. OD 3,5 DO 26 T

Renault Trucks představuje po desetiletém testování v reálných podmínkách provozu ve spolupráci s vybranými partnery, svoji druhou generaci 100% elektrických vozidel: Renault Master Z. E., Renault Trucks D Z.E. a Renault Trucks D Wide Z.E., kompletní modelovou řadu od 3,5 do 26 tun, ideální pro provoz v městském prostředí.
Renault Trucks D a Renault Trucks D Wide Z.E. budou vyráběny
v závodě v Blainville-sur-Orne a uvedeny na trh v roce 2019. Renault Master Z.E. bude k dispozici v roce 2018.

Renault Trucks, průkopník v oblasti elektromobility uvádí na trh svoji druhou generaci 100% elektrických vozidel s označením Renault Trucks Z.E.
s modely Renault Master Z. E., Renault Trucks D Z.E. a Renault Trucks D Wide Z. E., v rozmezí od 3,5 do 26 tun, která reaguje na požadavky při provozu v městském prostředí při distribuci a dodávkách zboží nebo svozu komunálního odpadu.

Renault Trucks pracoval na vývoji a testování 100% elektrických vozidel uplynulých deseti let.

Elektromobilita se stala pro Renault Trucks, hned na samém počátku, jasnou odpovědí na problémy spojené s kvalitou ovzduší a hladinou hluku ve městech a také jednou z odpovědí, jak snižovat emise CO2.

Více jak deset let testuje francouzský výrobce ve spolupráci s vybranými partnery 100% elektrická vozidla v podmínkách reálného provozu, aby získal potřebné informace o jejich použití, chování baterií, nabíjecích zařízeních
a specifických požadavcích na údržbu.

Tyto testy v reálném provozu umožnily také partnerům značky Renault Trucks podpořit jejich zákazníky při využívání elektrických technologií. Renault Trucks se díky modelu Maxity může pochlubit dlouholetými zkušenostmi s provozem100% elektrického vozidla.

“Před deseti lety jsme byli průkopníky, kteří propagovali elektrická vozidla s cílem zlepšit kvalitu ovzduší ve městech”, vysvětluje prezident Renault Trucks Bruno Blin. “Dnes můžeme nabídnout řadu elektrických vozidel s osvědčeným výkonem a odborníci v naší síti jsou připraveni pomoci našim zákazníkům na přechod k elektromobilitě. Před deseti lety jsme byli průkopníky, dnes jsme odborníci.”

Nákladní vozidla s nulovými emisemi pro neomezený provoz

Díky nejnovějšímu technologickému vývoji jsou elektrická vozidla rentabilní a pro dopravce představují možnou alternativu, proto Renault Trucks uvádí na trh kompletní modelovou řadu Z.E.

Bez ohledu na omezení v městských zónách, mohou vozidla řady Renault Trucks Z.E. bez obtíží plnit své poslání. Jsou ideálním řešením pro zachování kvality ovzduší a snížení přetížených dopravních situací, protože umožňují dodávky bez hluku, mimo dopravní špičku a nevylučují žádné škodlivé emise nebo CO2.

Renault Trucks Master Z. E., dostupný od září 2018 na vybraných evropských trzích

Renault Trucks Master Z. E. bude uveden na evropský trh v září 2018, je ideálním nástrojem pro koncové dodávky a umožňuje přístup do všech městských oblastí, dokonce i k těm s velmi přísnými dopravními omezeními. Nabití baterie tohoto 100% elektrického užitkového vozidla trvá 6 hodin.

Jeho vnitřní objem je stejný jako u běžného modelu Renault Master s dieselovým pohonem, protože baterie jsou umístěny pod předními sedadly. Model Master Z.E. přichází v šesti verzích (čtyři varianty furgonu a dvě varianty podvozku s kabinou určeného k dostavbě), které jsou navrženy tak, aby splňovaly všechny požadavky zákazníků pracujících v městském prostředí.

Konečně, pro bezpečnost řidičů a přepravovaného nákladu je Master Z.E. standardně vybaven couvací kamerou, zvukovou signalizací zpětného chodu a zrcátkem mrtvého úhlu.

Renault Trucks D a Renault Trucks D Wide Z.E. pro městskou distribuci a svoz komunálního odpadu

Model Renault Trucks D Z. E. ve verzi 16 t nabídne ideální nástroj pro městskou distribuci a dodávky zboží s řízenou teplotou. Renault Trucks D Wide Z.E. bude v nabídce ve verzi 26 t pro svoz komunálního odpadu. Oba modely budou vyráběny v továrně Renault Trucks v Blainville-sur-Orne, Normandie, ve Francii od druhé poloviny roku 2019.

Dojezd této střední řady Renault Trucks Z.E. je přibližně 300 km v závislosti na použití a konfiguraci baterie. Baterie představují při pořízení elektrického vozidla tu nejnákladnější položku. Renault Trucks nabídne různé možnosti dojezdu vozidla, které budou přizpůsobeny potřebám zákazníků a to při zachování vysokého užitečného zatížení a ekonomické konkurenceschopnosti modelu.

Díky stejnosměrnému dobíjecímu proudu mohou být lithium-iontové baterie vozidel Renault Trucks D Z.E. a Renault Trucks D Wide Z.E. plně nabité během jedné až dvou hodin, pomocí konektoru Combo CCS s výkonem 150 kW. Pro noční nabíjení střídavým proudem je doba úplného nabití 300 kWh baterie12 hodin. V tomto případě je naprosto dostačující třífázová zásuvka na 380 V a 32 A.

Pro maximální flexibilitu z hlediska použití a montáže nástavby jsou modely Renault Trucks D Z.E. a Renault Trucks D Wide Z.E. vybaveny vývodovou hřídelí se standardním mechanickým rozhraním.

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

RENAULT MASTER Z.E.
• Celková hmotnost vozidla 3,1 t
• Elektrický motor s výkonem 57 kW
• Maximální krouticí moment: 225 Nm
• Maximální rychlost: 100 km / h
• Úložiště energie: lithium-iontové baterie o výkonu 33 kWh
• Dojezd v rámci cyklu NEDC: 200 km
• Dojezd: do 120 km

RENAULT TRUCKS D Z.E.
 Celková hmotnost vozidla: 16 t
Hmotnost: 16,7 t.
• Dostupné rozvory: 4 400 mm a 5300 mm
• Elektrický motor s výkonem 185 kW (kontinuální výstup 130 kW)
• Maximální krouticí moment elektromotoru: 425 Nm
• Maximální krouticí moment zadní nápravy: 16 kNm
• Dvoustupňová převodovka
• Úložiště energie: lithium-iontové baterie o celkové kapacitě 200 až 300 kWh
• Dojezd: až 300 km

RENAULT TRUCKS D WIDE Z.E.
 Celková hmotnost vozidla: 26 t
Hmotnost: 27 t
• Dostupný rozvor: 3900 mm
• Dva elektrické motory s celkovým výkonem 370 kW (kontinuální výstup 260 kW)
• Maximální krouticí moment elektromotorů: 850 Nm
• Maximální krouticí moment zadní nápravy: 28 kNm
• Dvoustupňová převodovka
• Úložiště energie: lithium-iontové baterie, 200 kWh.
• Dojezd: až 200 km

 
Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Autobusy Scania pro Český Těšín

Hromadnou dopravu v Českém Těšíně bude od 1. 1. 2019 zajišťovat společnost Arriva Morava, která si pro tyto městské linky nově vybrala autobusy společnosti Scania. K slavnostnímu představení veřejnosti došlo před městskou radnicí při příležitosti rozsvícení vánočního stromečku.  Pátek 30. … Číst dále →

číst dále »

Volvo Trucks přináší další vylepšení pro úsporu paliva

Volvo Trucks přináší další vylepšení pro úsporu paliva Modernizované vznětové motory D11 a D13 od Volvo Trucks pro vozidla Volvo FH, FM a FMX splňují nové předpisy Euro 6 Step D a přinášejí řadu vylepšení, díky nimž dopravci sníží náklady … Číst dále →

číst dále »

Macík s Brabcem museli odevzdat klíčky od svých závoďáků

Dakar odstartuje v Peru až 6. ledna, ale závodní stroje týmu Big Shock Racing už se vydaly na cestu. Ve francouzském přístavu Le Havre proběhlo dakarské nalodění téměř 600 vozidel na trajekt směřující do Limy. Ten se přes noc stal nejexkluzivnějším plovoucím parkovištěm v celém Atlantickém oceánu. Nechyběla ani kompletní sestava týmu Big Shock Racing. Martin Macík odevzdal klíčky od svého černožlutého Liazu s číslem 504, přezdívaného Franta. Jan Brabec se rozloučil s Maruškou, motorkou Husqvarna ozdobenou číslem 46.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno