IMOS Brno má nové sklápěče Scania

Dvě nové Scanie pro IMOS Brno, a.s.

Stavební segment je závislý na kvalitním a spolehlivém technickém vybavení a v případě velkých firem jsou spolehlivost, robustnost a hospodárný provoz klíčovými faktory. I proto v rámci výběrového řízení nastavila přední česká stavební firma velice přísné podmínky, kterým nejlépe vyhověla nabídka Scanie.

453992_medium_DSC_0387Přední český dodavatel staveb se může pochlubit ročním obratem 6,5 mld. Kč a při 50 až 60 stavbách obstarávají jednotlivé procesy specializovaná střediska. Vozový park je pak jednou z oblastí, jež má na starosti středisko technické obsluhy výroby, tedy subjekt, který zajišťuje veškeré potřeby staveb pro jejich realizaci. Vedoucí tohoto střediska Ing. Lubomír Butkaj převzal společně s předsedou představenstva Ing. Robertem Suchánkem 2 nové Scanie G 450 v konfiguraci 6×6 s nástavbou Meiller.

453994_medium_DSC_0390„Ve výběrovém řízení jsme zohledňovali více kritérií. V prvé řadě to byla celková pověst značky a reference dalších zákazníků v našem segmentu. A samozřejmě rozhodovala také cena a nastavení záručních podmínek,“ uvedl Lubomír Butkaj. Kromě ekonomických ukazatelů ale společnost IMOS Brno, a.s. myslí také na komfort řidičů. „Moc dobře si uvědomujeme, že řidič mnohdy stráví v tomto vozidle 10 hodin denně, proto jsme se snažili i jejich prostředí co nejvíce zpříjemnit. Ať už klimatizací pro letní měsíce, nebo naopak nezávislým topením na zimu.“

453993_medium_DSC_0394Nákladní vozidlo s pohonem všech šesti kol je uzpůsobeno převážně do terénu a do prostředí staveb, což se ale nevylučuje s ekonomickým provozem. Proto jsou obě nová vozidla osazena třináctilitrovým motorem o výkonu 450 k nové generace, tedy pouze se systémem SCR pro dosažení emisní normy Euro 6. Tento motor je obecně považován za dostatečně výkonný a zároveň velmi úsporný. Přesto Lubomír Butkaj odmítá spekulovat o předpokládané spotřebě paliva. „Při provozu ve stavebnictví se spotřeba těžko zobecňuje. Záleží na charakteristice terénu, zatížení nebo ujetých vzdálenostech. Když bych ale vycházel z předpokládaného nájezdu okolo 70 km za den, tak očekávám spotřebu dramaticky pod 50 litrů na 100 km, možná i 45.“

 
Autodoprava, Novinky, Technika Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Co podle Macíka rozhodne Dakar 2023? Klidná hlava, solidní tempo a šikovní mechanici

Do startu 45. ročníku Rallye Dakar zbývají 4 týdny. Pořadatelé odtajnili trasu a napumpovali tak první dakarský adrenalin do žil závodníků i jejich fanoušků. Posádka týmu MM Technology ve složení pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda … Číst dále →

číst dále »

Pojede Šoltys?

Před několika dny jsem informovali o odhalení trasy Dakaru 2023 a startovních listinách našich posádek. Když se dnes podíváme na oficiální stránky závodu dakar.com jsou tam trochu zmatky. Fotka Aleše Lopraise je u posádky Mathiase Behringera, zatímco jeho mechanik Petr … Číst dále →

číst dále »

Dakar 2023 odhalen

Ve čtvrtek 1.prosince byla na tiskové konferenci v Paříži organizátory nejslavnější rally představena konečná trasa soutěže a startovní listiny pro nadcházející ročník. Jak už bylo předem ohlášeno, Dakar 2023 opět v Saudské Arábii se vrací k maratónské soutěži se 14 … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno