IMOS Brno má nové sklápěče Scania

Dvě nové Scanie pro IMOS Brno, a.s.

Stavební segment je závislý na kvalitním a spolehlivém technickém vybavení a v případě velkých firem jsou spolehlivost, robustnost a hospodárný provoz klíčovými faktory. I proto v rámci výběrového řízení nastavila přední česká stavební firma velice přísné podmínky, kterým nejlépe vyhověla nabídka Scanie.

453992_medium_DSC_0387Přední český dodavatel staveb se může pochlubit ročním obratem 6,5 mld. Kč a při 50 až 60 stavbách obstarávají jednotlivé procesy specializovaná střediska. Vozový park je pak jednou z oblastí, jež má na starosti středisko technické obsluhy výroby, tedy subjekt, který zajišťuje veškeré potřeby staveb pro jejich realizaci. Vedoucí tohoto střediska Ing. Lubomír Butkaj převzal společně s předsedou představenstva Ing. Robertem Suchánkem 2 nové Scanie G 450 v konfiguraci 6×6 s nástavbou Meiller.

453994_medium_DSC_0390„Ve výběrovém řízení jsme zohledňovali více kritérií. V prvé řadě to byla celková pověst značky a reference dalších zákazníků v našem segmentu. A samozřejmě rozhodovala také cena a nastavení záručních podmínek,“ uvedl Lubomír Butkaj. Kromě ekonomických ukazatelů ale společnost IMOS Brno, a.s. myslí také na komfort řidičů. „Moc dobře si uvědomujeme, že řidič mnohdy stráví v tomto vozidle 10 hodin denně, proto jsme se snažili i jejich prostředí co nejvíce zpříjemnit. Ať už klimatizací pro letní měsíce, nebo naopak nezávislým topením na zimu.“

453993_medium_DSC_0394Nákladní vozidlo s pohonem všech šesti kol je uzpůsobeno převážně do terénu a do prostředí staveb, což se ale nevylučuje s ekonomickým provozem. Proto jsou obě nová vozidla osazena třináctilitrovým motorem o výkonu 450 k nové generace, tedy pouze se systémem SCR pro dosažení emisní normy Euro 6. Tento motor je obecně považován za dostatečně výkonný a zároveň velmi úsporný. Přesto Lubomír Butkaj odmítá spekulovat o předpokládané spotřebě paliva. „Při provozu ve stavebnictví se spotřeba těžko zobecňuje. Záleží na charakteristice terénu, zatížení nebo ujetých vzdálenostech. Když bych ale vycházel z předpokládaného nájezdu okolo 70 km za den, tak očekávám spotřebu dramaticky pod 50 litrů na 100 km, možná i 45.“

 
Autodoprava, Novinky, Technika Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Lacko psal v Zolderu historii.

 Ve třetím závodě získal Adam Lacko 1000. pohár.Adam Lacko získal ve třetím závodě v belgickém Zolderu stříbrný pohár, který se pro tým Buggyra rovná historickému milníku. Druhou jízdu z důvodu prasklého kotouče nedokončil. Dále tak v průběžném hodnocení šampionátu zůstává … Číst dále →

číst dále »

Počasí vyhrálo nad závody

  Druhý závodní den na mosteckém autodromu byl z důvodu nepřízně počasí zásadně ovlivněn. Oba nedělní závody byly nakonec po několika nesmyslných rozhodnutí jury zrušeny, bez nároku na body. Adam Lacko tak dnes nedostal šanci předvést se před skvělým domácím … Číst dále →

číst dále »

Mario Kress staví v Židovicích nový dakarský speciál

Motoristický svět obletěly první snímky utajovaného projektu severočeské stáje MKR Technology. Šéf konstruktérské stáje Mario Kress nyní potvrdil, že v technologickém centru v Židovicích tým opravdu staví zcela nový dakarský speciál.             „Ano, s ohledem na únik obrázků z našeho prvního testování, musím potvrdit, … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno