První úkol koncepce Vera: Společnost Volvo Trucks představuje autonomní přepravu mezi logistickým střediskem a přístavem.

Elektrické, připojené a autonomní vozidlo Vera od společnosti Volvo Trucks bude tvořit součást integrovaného řešení pro přepravu zboží z logistického centra do přístavního terminálu ve švédském Göteborgu. Tento úkol je výsledkem nové spolupráce mezi společností Volvo Trucks a trajektovou a přepravní společností DFDS.


Účelem spolupráce je implementace koncepce Vera do reálné aplikace s cílem umožnit připojený systém a umožnit plynulý tok zboží, a to od logistického centra DFDS až po přístavní terminál, odkud se zboží distribuuje do celého světa.

V roce 2018 představila společnost Volvo Trucks své první elektrické, připojené a autonomní řešení určené pro opakující se úkoly v logistických centrech, továrnách a přístavech. Koncepce Vera je vhodná k přepravě velkého množství zboží s vysokou přesností na krátké vzdálenosti.

„Nyní máme možnost implementovat koncepci Vera v ideálním prostředí a dále rozvíjet její potenciál v oblasti dalších podobných operací,“ říká Mikael Karlsson, viceprezident Autonomous Solutions od společnosti Volvo Trucks.

Účelem spolupráce je implementace koncepce Vera do reálné aplikace s cílem umožnit připojený systém a umožnit plynulý tok zboží, a to od logistického centra DFDS až po přístavní terminál, odkud se zboží distribuuje do celého světa.

V roce 2018 představila společnost Volvo Trucks své první elektrické, připojené a autonomní řešení určené pro opakující se úkoly v logistických centrech, továrnách a přístavech. Koncepce Vera je vhodná k přepravě velkého množství zboží s vysokou přesností na krátké vzdálenosti.

„Nyní máme možnost implementovat koncepci Vera v ideálním prostředí a dále rozvíjet její potenciál v oblasti dalších podobných operací,“ říká Mikael Karlsson, viceprezident Autonomous Solutions od společnosti Volvo Trucks.

Cílem je implementovat připojený systém sestávající z několika vozidel Vera sledovaných řídicí věží. Cílem je umožnit plynulý a stálý tok reagující na požadavky na vyšší efektivitu, flexibilitu a udržitelnost. Spolupráce se společností DFDS představuje první krok k implementaci koncepce Vera do skutečné dopravy na předem definovaných veřejných komunikacích v průmyslové oblasti.  

„Chceme být v čele připojené, autonomní dopravy. Tato spolupráce nám pomůže vyvinout efektivní, flexibilní a udržitelné dlouhodobé řešení k přijímání autonomních vozidel přijíždějících k našim branám, z čehož budou profitovat jak naši zákazníci a životní prostředí, tak i naše podnikání,“ říká Torben Carlsen, generální ředitel společnosti DFDS.

Autonomní dopravní řešení bude dále rozvíjeno z hlediska technologie, řízení provozu i úprav infrastruktury, než bude plně funkční. Kromě toho budou přijata nezbytná bezpečnostní opatření, aby byly splněny společenské požadavky na bezpečnost autonomní dopravy.

Jelikož společnost Volvo Trucks získává stále více zkušeností, koncepce Vera má potenciál k tomu, aby byla použita v podobných aplikacích jako doplněk k současným dopravním řešením.

„Autonomní doprava s nízkou úrovní hluku a nulovými emisemi výfukových plynů hrají důležitou roli v budoucnosti logistiky a budou přínosem jak pro podniky, tak i pro společnost. Tuto spolupráci považujeme za důležitý začátek a chceme v této oblasti dosáhnout pokroku. Vera může mít rychlostní omezení, ale my ne. Testování již započalo. Máme v úmyslu toto řešení implementovat během následujících let, “dodává Mikael Karlsson.

Fakta:

 • Úkolem je přemístit kontejnery z logistického centra DFDS ve švédském Göteborgu do přístavního terminálu v závislosti na dané kapacitě.

  • Autonomní systém je sledován obsluhou v řídicí věže, která je také zodpovědná za přepravu.
  • Řešení je vhodné pro opakující se toky s maximální rychlostí 40 km/h.
  • Úpravy infrastruktury jsou součástí implementace uceleného systému přepravy, včetně automatizovaných bran na terminálech.
  • Hlavními partnery prvního úkolu koncepce Vera jsou společnosti Volvo Trucks a DFDS, nicméně na jeho implementaci se podílí několik dalších subjektů.
  • Společnost DFDS nabízí trajektové a přepravní služby v Evropě a Turecku a generuje roční příjmy v přibližné výši 17 miliard DKK. Má 8000 zaměstnanců ve 20 zemích světa, a to jak na lodích, tak i v kancelářích. Společnost DFDS sídlí v dánské Kodani a je zalistována na burze NASDAQ Copenhagen.

• Iniciativa je realizována s podporou Švédské inovační agentury Vinnova, Švédské dopravní správy a Švédské agentury pro energetiku prostřednictvím programu FFI pro Strategický výzkum a inovace vozidel.


Účelem spolupráce je implementace koncepce Vera do reálné aplikace s cílem umožnit připojený systém a umožnit plynulý tok zboží, a to od logistického centra DFDS až po přístavní terminál, odkud se zboží distribuuje do celého světa.

V roce 2018 představila společnost Volvo Trucks své první elektrické, připojené a autonomní řešení určené pro opakující se úkoly v logistických centrech, továrnách a přístavech. Koncepce Vera je vhodná k přepravě velkého množství zboží s vysokou přesností na krátké vzdálenosti.

„Nyní máme možnost implementovat koncepci Vera v ideálním prostředí a dále rozvíjet její potenciál v oblasti dalších podobných operací,“ říká Mikael Karlsson, viceprezident Autonomous Solutions od společnosti Volvo Trucks.

 



Cílem je implementovat připojený systém sestávající z několika vozidel Vera sledovaných řídicí věží. Cílem je umožnit plynulý a stálý tok reagující na požadavky na vyšší efektivitu, flexibilitu a udržitelnost. Spolupráce se společností DFDS představuje první krok k implementaci koncepce Vera do skutečné dopravy na předem definovaných veřejných komunikacích v průmyslové oblasti.  

„Chceme být v čele připojené, autonomní dopravy. Tato spolupráce nám pomůže vyvinout efektivní, flexibilní a udržitelné dlouhodobé řešení k přijímání autonomních vozidel přijíždějících k našim branám, z čehož budou profitovat jak naši zákazníci a životní prostředí, tak i naše podnikání,“ říká Torben Carlsen, generální ředitel společnosti DFDS.

Autonomní dopravní řešení bude dále rozvíjeno z hlediska technologie, řízení provozu i úprav infrastruktury, než bude plně funkční. Kromě toho budou přijata nezbytná bezpečnostní opatření, aby byly splněny společenské požadavky na bezpečnost autonomní dopravy.

Jelikož společnost Volvo Trucks získává stále více zkušeností, koncepce Vera má potenciál k tomu, aby byla použita v podobných aplikacích jako doplněk k současným dopravním řešením.

„Autonomní doprava s nízkou úrovní hluku a nulovými emisemi výfukových plynů hrají důležitou roli v budoucnosti logistiky a budou přínosem jak pro podniky, tak i pro společnost. Tuto spolupráci považujeme za důležitý začátek a chceme v této oblasti dosáhnout pokroku. Vera může mít rychlostní omezení, ale my ne. Testování již započalo. Máme v úmyslu toto řešení implementovat během následujících let, “dodává Mikael Karlsson.

Fakta:

 • Úkolem je přemístit kontejnery z logistického centra DFDS ve švédském Göteborgu do přístavního terminálu v závislosti na dané kapacitě.

  • Autonomní systém je sledován obsluhou v řídicí věže, která je také zodpovědná za přepravu.
  • Řešení je vhodné pro opakující se toky s maximální rychlostí 40 km/h.
  • Úpravy infrastruktury jsou součástí implementace uceleného systému přepravy, včetně automatizovaných bran na terminálech.
  • Hlavními partnery prvního úkolu koncepce Vera jsou společnosti Volvo Trucks a DFDS, nicméně na jeho implementaci se podílí několik dalších subjektů.
  • Společnost DFDS nabízí trajektové a přepravní služby v Evropě a Turecku a generuje roční příjmy v přibližné výši 17 miliard DKK. Má 8000 zaměstnanců ve 20 zemích světa, a to jak na lodích, tak i v kancelářích. Společnost DFDS sídlí v dánské Kodani a je zalistována na burze NASDAQ Copenhagen.

• Iniciativa je realizována s podporou Švédské inovační agentury Vinnova, Švédské dopravní správy a Švédské agentury pro energetiku prostřednictvím programu FFI pro Strategický výzkum a inovace vozidel.

Cílem je implementovat připojený systém sestávající z několika vozidel Vera sledovaných řídicí věží. Cílem je umožnit plynulý a stálý tok reagující na požadavky na vyšší efektivitu, flexibilitu a udržitelnost. Spolupráce se společností DFDS představuje první krok k implementaci koncepce Vera do skutečné dopravy na předem definovaných veřejných komunikacích v průmyslové oblasti.  

„Chceme být v čele připojené, autonomní dopravy. Tato spolupráce nám pomůže vyvinout efektivní, flexibilní a udržitelné dlouhodobé řešení k přijímání autonomních vozidel přijíždějících k našim branám, z čehož budou profitovat jak naši zákazníci a životní prostředí, tak i naše podnikání,“ říká Torben Carlsen, generální ředitel společnosti DFDS.

Autonomní dopravní řešení bude dále rozvíjeno z hlediska technologie, řízení provozu i úprav infrastruktury, než bude plně funkční. Kromě toho budou přijata nezbytná bezpečnostní opatření, aby byly splněny společenské požadavky na bezpečnost autonomní dopravy.

Jelikož společnost Volvo Trucks získává stále více zkušeností, koncepce Vera má potenciál k tomu, aby byla použita v podobných aplikacích jako doplněk k současným dopravním řešením.

„Autonomní doprava s nízkou úrovní hluku a nulovými emisemi výfukových plynů hrají důležitou roli v budoucnosti logistiky a budou přínosem jak pro podniky, tak i pro společnost. Tuto spolupráci považujeme za důležitý začátek a chceme v této oblasti dosáhnout pokroku. Vera může mít rychlostní omezení, ale my ne. Testování již započalo. Máme v úmyslu toto řešení implementovat během následujících let, “dodává Mikael Karlsson.


Fakta:

 • Úkolem je přemístit kontejnery z logistického centra DFDS ve švédském Göteborgu do přístavního terminálu v závislosti na dané kapacitě.

  • Autonomní systém je sledován obsluhou v řídicí věže, která je také zodpovědná za přepravu.
  • Řešení je vhodné pro opakující se toky s maximální rychlostí 40 km/h.
  • Úpravy infrastruktury jsou součástí implementace uceleného systému přepravy, včetně automatizovaných bran na terminálech.
  • Hlavními partnery prvního úkolu koncepce Vera jsou společnosti Volvo Trucks a DFDS, nicméně na jeho implementaci se podílí několik dalších subjektů.
  • Společnost DFDS nabízí trajektové a přepravní služby v Evropě a Turecku a generuje roční příjmy v přibližné výši 17 miliard DKK. Má 8000 zaměstnanců ve 20 zemích světa, a to jak na lodích, tak i v kancelářích. Společnost DFDS sídlí v dánské Kodani a je zalistována na burze NASDAQ Copenhagen.

• Iniciativa je realizována s podporou Švédské inovační agentury Vinnova, Švédské dopravní správy a Švédské agentury pro energetiku prostřednictvím programu FFI pro Strategický výzkum a inovace vozidel.

 
Autodoprava, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

První doubledeckery v ČR na linkách MHD budou značky Scania

Na nové dvoupodlažní autobusy Scania se mohou těšit cestující v Ostravě. Dopravní podnik totiž podepsal smlouvu na 2 doubledeckery, které do ulic vyjedou poprvé o letních prázdninách. Scania dodá Dopravnímu podniku Ostrava (DPO) dva nové dvoupodlažní autobusy s pohonem na CNG. … Číst dále →

číst dále »

Elektrický kamion Nikola H2 nasazen

Minulý týden provedla Anheuser-Busch ve spolupráci s Nikola Motors a BYD Motors LLC první dodávku piva bezemisním kamionem v St. Louis Missouri, rodném městě největšího pivovaru na světě. Ráno si Nikola Hydrogen Electric Truck vyzvedl náklad piva a převezl jej … Číst dále →

číst dále »

Macíkův Karel i Brabcova Anežka už plují na Rallye Dakar

Další dakarské dobrodružství začíná. Závodní stroje už plují do Saúdské Arábie, kde 5. ledna odstartuje 42. ročník legendárního závodu. Letošní technické přejímky a nalodění dakarské techniky přinesly několik změn, vesměs příjemných. Týmy své vozy odevzdávaly později než v minulých letech, protože … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno