Renault Kerax XTREM na větším obutí

PRVNÍ EVROPSKÉ VOZIDLO STAVEBNÍ ŘADY SE 24 PALCOVÝMI KOLY BYLO
HOMOLOGOVÁNO PRO PROVOZ NA SILNICÍCH

Společnost Renault Trucks rozšířila svou nabídku modelu Kerax 8×4 XTREM na evropských trzích o verzi se 24 palcovými koly. Nový model řady Kerax je díky svému užitečnému zatížení, které může dosahovat až 50 tun určen především pro práci v těch nejnáročnějších stavebních terénech a představuje první evropské vozidlo se 24 palcovými koly, které bylo homologováno pro provoz na silničních komunikacích.

 

Poté, co byl v roce 2012 uveden na evropský trh model Kerax 8×4 XTREM, jde nyní společnost Renault Trucks ještě dál a nabízí toto vozidlo ve verzi vybavené 24 palcovými pneumatikami. « „Díky větší světlé výšce a vyšším nájezdovým úhlům vpředu a vzadu vykazuje model Kerax 8×4 XTREM se 24 palcovými koly ještě vyšší úroveň průchodnosti terénem“, zdůrazňuje Patrice Roeser, produktový manažer Stavební řady, „vedle toho byla zesílena robustnost vozidla, neboť ráfky kol a pneumatiky jsou odolnější vůči námaze a nepříznivým vlivům při provozu v náročných podmínkách“.

Model Kerax 8×4 XTREM 24” je v současnosti jediným vozidlem se 24palcovými koly homologovaným pro provoz na evropských silničních komunikacích (v rozsahu vymezeném předpisy – tj. celková hmotnost naloženého vozidla nesmí přesáhnout legislativně povolenou mez). « „Zákazníkům se v podobě tohoto modelu dostává nejen robustního vozidla s užitečným zatížením o hodnotě až 50 tun, ale rovněž vozidla snadno přemístitelného z jednoho staveniště na druhé, neboť se jedná o jediné vozidlo svého druhu na evropském trhu, které je schváleno pro provoz na silničních komunikacích. Přináší tak našim zákazníkům významnou výhodu z hlediska nákladů a flexibility v provozu”, dodává Patrice Roeser.

Model Kerax 8×4 XTREM 24” již potvrdil své kvality na mezinárodních trzích, kde je společností Renault Trucks nabízen pro využití v těch nejobtížněji dostupných oblastech, zejména v západní Africe při stavbě ropovodů a silnic nebo při pracích v dolech v chilských Andách v nadmořské výšce 4 500 metrů. Model Kerax 8×4 XTREM 24” je od nynějška k dispozici v celé Evropě (kromě Německa) ve verzích s rozvorem o délce 4 350 mm nebo 4 500 mm. Součástí sériové výbavy vozidla jsou pneumatiky Michelin X® Works™.

Model Kerax 8×4 XTREM je v současnosti standardně k dispozici s koly o průměru 22,5 palců a s veškerou výbavou nutnou pro provádění obtížných úkolů, tj. podvozkem zesíleným prostřednictvím zdvojených podélných nosníků od motoru až na konec zadního převisu, zesíleným odpružením se čtyřmi parabolickými listovými pery a zesílením hnací nápravy na úroveň vertikálního zatížení 36 tun. Vozidlo je ideálním nástrojem pro převážení těžkých nákladů na všech typech terénu a obstojí tváří v tvář i těm nejnáročnějším podmínkám.

 
Autodoprava, Novinky, Technika , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Volvo Trucks přináší další vylepšení pro úsporu paliva

Volvo Trucks přináší další vylepšení pro úsporu paliva Modernizované vznětové motory D11 a D13 od Volvo Trucks pro vozidla Volvo FH, FM a FMX splňují nové předpisy Euro 6 Step D a přinášejí řadu vylepšení, díky nimž dopravci sníží náklady … Číst dále →

číst dále »

Macík s Brabcem museli odevzdat klíčky od svých závoďáků

Dakar odstartuje v Peru až 6. ledna, ale závodní stroje týmu Big Shock Racing už se vydaly na cestu. Ve francouzském přístavu Le Havre proběhlo dakarské nalodění téměř 600 vozidel na trajekt směřující do Limy. Ten se přes noc stal nejexkluzivnějším plovoucím parkovištěm v celém Atlantickém oceánu. Nechyběla ani kompletní sestava týmu Big Shock Racing. Martin Macík odevzdal klíčky od svého černožlutého Liazu s číslem 504, přezdívaného Franta. Jan Brabec se rozloučil s Maruškou, motorkou Husqvarna ozdobenou číslem 46.

číst dále »

Severočeská technika míří na 41. ročník Rallye Dakar

41. ročník slavného Dakaru odstartuje 6. ledna a severočeský tým MKR Technology na něm bude opět mít trojici závodních kamionů, která bude chtít bojovat o pódiová umístění.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno