Renault Kerax XTREM na větším obutí

PRVNÍ EVROPSKÉ VOZIDLO STAVEBNÍ ŘADY SE 24 PALCOVÝMI KOLY BYLO
HOMOLOGOVÁNO PRO PROVOZ NA SILNICÍCH

Společnost Renault Trucks rozšířila svou nabídku modelu Kerax 8×4 XTREM na evropských trzích o verzi se 24 palcovými koly. Nový model řady Kerax je díky svému užitečnému zatížení, které může dosahovat až 50 tun určen především pro práci v těch nejnáročnějších stavebních terénech a představuje první evropské vozidlo se 24 palcovými koly, které bylo homologováno pro provoz na silničních komunikacích.

 

Poté, co byl v roce 2012 uveden na evropský trh model Kerax 8×4 XTREM, jde nyní společnost Renault Trucks ještě dál a nabízí toto vozidlo ve verzi vybavené 24 palcovými pneumatikami. « „Díky větší světlé výšce a vyšším nájezdovým úhlům vpředu a vzadu vykazuje model Kerax 8×4 XTREM se 24 palcovými koly ještě vyšší úroveň průchodnosti terénem“, zdůrazňuje Patrice Roeser, produktový manažer Stavební řady, „vedle toho byla zesílena robustnost vozidla, neboť ráfky kol a pneumatiky jsou odolnější vůči námaze a nepříznivým vlivům při provozu v náročných podmínkách“.

Model Kerax 8×4 XTREM 24” je v současnosti jediným vozidlem se 24palcovými koly homologovaným pro provoz na evropských silničních komunikacích (v rozsahu vymezeném předpisy – tj. celková hmotnost naloženého vozidla nesmí přesáhnout legislativně povolenou mez). « „Zákazníkům se v podobě tohoto modelu dostává nejen robustního vozidla s užitečným zatížením o hodnotě až 50 tun, ale rovněž vozidla snadno přemístitelného z jednoho staveniště na druhé, neboť se jedná o jediné vozidlo svého druhu na evropském trhu, které je schváleno pro provoz na silničních komunikacích. Přináší tak našim zákazníkům významnou výhodu z hlediska nákladů a flexibility v provozu”, dodává Patrice Roeser.

Model Kerax 8×4 XTREM 24” již potvrdil své kvality na mezinárodních trzích, kde je společností Renault Trucks nabízen pro využití v těch nejobtížněji dostupných oblastech, zejména v západní Africe při stavbě ropovodů a silnic nebo při pracích v dolech v chilských Andách v nadmořské výšce 4 500 metrů. Model Kerax 8×4 XTREM 24” je od nynějška k dispozici v celé Evropě (kromě Německa) ve verzích s rozvorem o délce 4 350 mm nebo 4 500 mm. Součástí sériové výbavy vozidla jsou pneumatiky Michelin X® Works™.

Model Kerax 8×4 XTREM je v současnosti standardně k dispozici s koly o průměru 22,5 palců a s veškerou výbavou nutnou pro provádění obtížných úkolů, tj. podvozkem zesíleným prostřednictvím zdvojených podélných nosníků od motoru až na konec zadního převisu, zesíleným odpružením se čtyřmi parabolickými listovými pery a zesílením hnací nápravy na úroveň vertikálního zatížení 36 tun. Vozidlo je ideálním nástrojem pro převážení těžkých nákladů na všech typech terénu a obstojí tváří v tvář i těm nejnáročnějším podmínkám.

 
Autodoprava, Novinky, Technika , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Dvě nová vozidla Scania pro ÚDRŽBU SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. s nástavbou KOBIT

V dílnách jičínské společnosti KOBIT byla předána dvě nová vozidla pro ÚDRŽBU SILNIC Královéhradeckého kraje. Jedná se o modely Scania P 410 s pohonem všech kol 4×4, které tak rozšířily flotilu vozů této značky ve společnosti na dvanáct Značka Scania má i … Číst dále →

číst dále »

Volvo Trucks zahajuje zákaznické testy plně elektrických nákladních vozidel pro stavebnictví

Letos v říjnu zahájí společnost Volvo Trucks ostré testování plně elektrického přepravního řešení pro stavebnictví. Zákazníkovi, společnosti Swerock, budou dodána dvě těžká nákladní vozidla, aby mohla uspokojit rostoucí požadavky na nižší hluk a emise, a to zejména v citlivých městských oblastech. Po … Číst dále →

číst dále »

Truck Racing letos končí

Díky neutěšené situaci s nákazou Covid a s tím souvisejícími opatřeními byl po závodu na legendární trati v Le_mans, která dlouhý čas byla závěrečným podnikem evropského poháru tahačů, hlavními pořadateli ETRC zrušen i poslední závod v italském Misanu, původně přeložený … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno