RENAULT TRUCKS MAXITY EURO 6

 KOMPAKTNÍ, LEHKÝ A ROBUSTNÍ

MaxityRenault Maxity dostupný ve verzi od 3,5 do 4,5 t nyní nabízí dva motory Euro 6 DTI 3 o výkonu 130 nebo 150 k. Renault Maxity je kompaktní, lehké a robustní vozidlo s maximálním užitečným zatížením 2 681 kg na minimálním prostoru, které je dokonale přizpůsobeno potřebám dopravců operujících v městském prostředí.
Renault Trucks představuje Renault Maxity Euro 6. Vozidlo je vybaveno motorem DTI 3 o výkonu 130 nebo 150 k, technologií SCR (selektivní katalytická redukce) která v kombinaci se vstřikováním Adblue® do výfukových plynů umožňuje významně snížit úroveň emisí výfukových plynů. Objem nádrže Adblue® Renault Maxity Euro 6 je 17,5 l s dojezdem až 8 000 km. Nádrž Adblue® je umístěna na straně řidiče (palivová nádrž je umístěna na opačné straně, aby nedošlo k záměně při jejich plnění). Nový displej na přístrojové desce umožňuje řidiči okamžitou kontrolu hladiny Adblue®. Navíc může být doplněný o světelnou kontrolku a zvukový signál. Všechny modelové řady Renault Trucks jsou nyní vybaveny systémem SCR, čímž odpovídají na požadavky trvale udržitelného rozvoje a ochrany životního prostředí. Francouzský výrobce používá a zdokonaluje tuto technologii od roku 2009.
S cílem dále snižovat úroveň škodlivých emisí a optimalizovat spotřebu paliva je Renault Maxity Euro 6 sériově vybaven systémem Eco-Mode, který umožňuje vozidlu zůstat v režimu „úspora paliva“ i v případě sešlápnutého plynového pedálu.
Optimalizované užitečné zatížení a ovladatelnost
Městské vozidlo par excellence Maxity vjede opravdu kamkoli a to díky předsunuté kabině s menším poloměrem zatáčení 4,80 m a úzkému rozchodu kol 1 573 mm. Kompaktnost spojená s výjimečným užitečným zatížením činí z Renault Maxity vozidlo dokonale přizpůsobené pro různé využití jako doručování zásilek, přepravu materiálů, odtah vozidel, výškové práce nebo svoz komunálního odpadu.
Renault Trucks vybavil Maxity Euro 6 novým zadním odpružením, aby optimalizovat jeho užitečné zatížení. Volitelně je možné pro další úsporu hmotnosti nahradit rezervní kolo sadou pro opravu pneumatik a dvoumístnou lavici nahradit sedadlem spolujezdce. Užitečné zatížení Maxity tak může dosáhnout až 2 681 kg.

Struktura skutečného nákladního vozidla
Maxity_2Navzdory své nízké hmotnosti je Renault Maxity skutečným nákladním vozidlem: konstruovaný na bázi podvozku s profily podélníků ve tvaru „U“ a vybavený zesíleným posledním zadním příčníkem. Maximální zatížení přední nápravy může být až 1 750 kg a zatížení zadní nápravy až 3 300 kg. Maxity Euro 6 těží z nové hnací nápravy bez omezení krouticího momentu, což umožňuje maximální využití výkonu motoru. Je vybaven novou parkovací brzdou na výstupu převodovky, která zajistí zabrzdění vozidla bez ohledu na hmotnost přepravovaného nákladu nebo sklon vozovky.
Pro usnadnění montáže nástaveb a zařízení disponuje Renault Maxity velkým množstvím mechanických a elektrických předpříprav jako jsou například konzole pro uchycení nástavby, dále disponuje karosovatelnou délkou až 4 961mm nebo pomocným pohonem na převodovce.
Bezpečnost řidiče a klid dopravců
Díky své předsunuté kabině a širokému čelnímu sklu nabízí Renault Maxity úhel výhledu 190° pro optimální viditelnost v městském prostředí. Pro ještě větší bezpečnost řidiče za jakékoli situace je Renault Maxity vybaven sériově elektronickou kontrolou stability trajektorie vozidla a pro variantu 4,5 t navíc systémem výstrahy při opuštění jízdního pruhu. Součástí výbavy je i systém pomoci při rozjezdu do svahu Hill Start Aid.
Renault Maxity nabízí řadu služeb na míru jeho použití. Zákazníci mohou těžit z dlouholetých zkušeností Renault Trucks v oblasti technologie SCR a Adblue®, které výrobce důkladně prověřuje u své těžké řady od roku 2009. Kvalita služeb Renault Trucks je spojena také se smlouvami o údržbě a opravách Start & Drive se čtyřmi úrovněmi pokrytí a financováním a pojištěním na míru.

 

 
Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

DAKAR 2022 – ostravský tým FESH FESH si veze domů 12. místo

V pátek 14. ledna dojeli účastníci Rallye DAKAR do cíle. Ostravský tým FESH FESH si odváží z kategorie kamionů 12. místo. Všech 12 náročných etap zvládla litevská posádka s vozidlem Tatra Jamal se startovním číslem 529. Tatra 815 „Puma“ v závodě DAKAR Classic dojela … Číst dále →

číst dále »

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Aleš Loprais v cíli Dakaru 2022: Děkujeme všem

Aleš Loprais, Jaroslav Valtr ml. a Petr Pokora s Pragou v barvách Instaforex Loprais Praga Teamu dokončili Rally Dakar 2022 na 21. místě v kategorii kamionů. Ze souboje o nejvyšší příčky je vyřadily v závěrečné čtvrtině soutěže technické problémy. Po … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno