Scania představila novou stavební řadu vozidel XT

Scania útočí na stavební segment

• XT razí novou cestu a Scania tak dál rozšiřuje svou nabídku
• Několik verzí R, G a P denních i spacích kabin s různými výškami střechy
• Nápravy, rámy a zavěšení kol pro náročné podmínky
• Spojkový pedál pro Scania Opticruise – možnost použití v případě nutnosti
• Elektrická parkovací brzda je jedním z mnoha příkladů nových možností
• Zaměření společnosti Scania na řešení na míru pro každou aplikaci zvyšuje provozuschopnost a ziskovost stavebních dopravců, kteří musí čelit náročným výzvám

Scania pokračuje v uvádění své nové, uznávané generace nákladních vozidel – nyní nastává čas pro představení produktů a služeb se zvláštním zaměřením na stavební vozidla. Scania posouvá své hranice kupředu a to zejména v podobě XT – robustního designu, který zajišťuje potřeby z hlediska vzhledu i funkce zejména těch zákazníků, kteří se musejí vypořádat s těmi nejtěžšími nároky z hlediska provozuschopnosti, produktivity a odolnosti.

“Scania XT je charakterizována nápadnými atributy, jako je extrémně robustní přední část, a zároveň jasně signalizuje naše ambice pro růst ve stavebním segmentu,” říká Anders Lampinen, produktový ředitel divize stavebních vozidel Scania. “Před třemi či čtyřmi lety jsme zahájili ofenzivu na evropské úrovni, kde Scania postupně získává pozici silného hráče také ve stavebním sektoru.”

Pozice, kterou si Scania na trhu vytvořila, je počátečním bodem pro představení stavebních vozidel v nové generaci nákladních vozů. Scania nyní poskytuje sortiment produktů a služeb, které jsou speciálně přizpůsobeny pro stavební dopravce – zákazníky, kteří se ve všech ohledech musí vypořádat s těmi nejtěžšími úkoly a nejtěsnějšími finančními podmínkami.

 

Uvádění nové generace nákladních vozidel Scania na trh začalo na podzim 2016 v podobě řešení pro 11 aplikací pro dálkové provozy. Díky zavedení řady Scania XT, kabin P, G a R v denní verzi, listovým pružinám a vlastnostem, jako jsou dvojnáprava, mají nyní stavební dopravci přístup ke všem dychtivě očekávaným konfiguracím, potřebným pro zvládání různých výzev, kterým na denní bázi čelí.

“Jsme si vědomi toho, že o novou generaci bude velký zájem,” říká Lampinen. “Byla dobře přijata a stavební zákazníci samozřejmě toužili po nových denních kabinách, vice variantách motorů a typických konfiguracích 6×4 nebo 8×4, které potřebují. Scania jednoznačně upřednostňujeme úzkou spolupráci se svými zákazníky a jejich schopnost dosáhnout zisku je pro nás vždy prioritou.”

 
Akce, výstavy, veletrhy, Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Buggyra přepisuje (nechtěně) dějiny

V sobotu bude na okruhu v italském Misanu odstartován další ročník mistrovství Evropy v závodech tahačů. A tým Buggyra Racing opět přepisuje, v tomto případě ovšem nedobrovolně, vlastní dějiny.

číst dále »

Neoplany pro společnost Flixbus

MAN dodává 75. autobus pro Schröder Reisen Spolehlivé vozy a spolehlivý partner – tomu Schröder Reisen přikládá velkou důležitost. Nyní společnost uvedla do provozu osm nových autobusů NEOPLAN Tourliner a šest nových autobusů NEOPLAN Skyliner. Nasazeny budou na dálkové linky … Číst dále →

číst dále »

Dakar 2019 pouze v Peru

Martin Macík a Jan Brabec, členové týmu Big Shock Racing, byli hodně překvapení, když dnes organizátoři Rallye Dakar odtajnili novou trasu. 100 % Peru = 100 % Dakar. „Už pár dní kolovaly zaručené informace, kudy se pojede, ale nakonec se vyplatilo počkat. Je to venku, nikdo to nečekal, 100% Peru pobavilo. Těšíme se na písek, i když nás trochu mrzí, že budou chybět Argentina a Bolívie. Trať bude trochu jednotvárnější,“ komentuje první zprávy Martin Macík, nejúspěšnější český závodník minulého ročníku. Každopádně, jezdce čeká 12 dní, které se odehrají zejména v poušti a z této informace už se dá mnohé vyčíst.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno