Scania představuje nové hnací ústrojí a další významná vylepšení

Scania Super Powertrain

  • Nové hnací ústrojí Scania se zaměřuje na udržitelnost, s 8% úsporou paliva
  • Investice ve výši více než 2 miliardy eur k zajištění vedoucího postavení společnosti Scania
  • Významná vylepšení podvozků, rámů, náprav a nádrží za účelem dosažení lepší modularity
  • Scania ProCare nabízí 100% plánovanou provozuschopnost pro nákladní vozy důležité pro fungování firmy
  • Digitální zpětná zrcátka pro vyšší bezpečnost
  • Vědecky podložené klimatické cíle společnosti Scania jsou její nosnou myšlenkou, a k jejich dosažení bude sloužit kombinace energetické účinnosti, obnovitelných paliv a elektrifikace

„To, co dnes představujeme, není jen motorová platforma, ale také významná iniciativa, která posílí vedoucí postavení společnosti Scania v oblasti udržitelné dopravy po zbytek tohoto desetiletí,“ říká Alexander Vlaskamp, výkonný viceprezident a vedoucí obchodního a marketingového oddělení společnosti Scania. „Naše intenzivní soustředění na účinnost dopravy nás navádí na naší cestě směrem k dekarbonizovanému světu, a k tomu zásadně přispěje naše nové hnací ústrojí.“

V rámci nejzásadnějšího uvedení nových výrobků na trh od představení nové generace nákladních vozidel v roce 2016 nyní Scania představuje nejen novou motorovou platformu, ale také služby a vylepšení, které mají upevnit její pozici předního výrobce špičkových těžkých nákladních vozidel.

„Vidíme svět dopravy, který se rychle mění a kde jdou požadavky zákazníků na nejlepší celkovou ekonomiku provozu ruku v ruce s požadavky na udržitelnou budoucnost,“ říká Vlaskamp. „Ve společnosti Scania jsme si stanovili vyšší cíl než možná kterýkoli jiný výrobce. Ne proto, že bychom si mysleli, že to bude snadné, ale proto, že nevidíme jinou možnost než skutečně dosáhnout cílů, které zajistí omezení emisí skleníkových plynů v souladu s Pařížskou dohodou z roku 2016.“

Scania 13 litre engine

Díky zcela nové platformě motorů pro vozidla o výkonu od 420 do 560 koní, které vyhovují normě Euro 6, slibuje hnací ústrojí společnosti Scania zákazníkům, kteří provozují dálkovou přepravu, úsporu paliva, která obvykle dosahuje osmi procent. Všechny motory jsou z vlastní podstaty schopné spalovat HVO a dva z nich lze objednat ve verzích, které umožňují spalovat bionaftu FAME. Budou následovat další varianty pro mimoevropské trhy a řešení založená na spalování bioplynu. Nové hnací ústrojí zahrnuje také nové převodovky a nápravy a prémiovou službu Scania ProCare pro zákazníky, kteří požadují 100% plánovanou provozuschopnost. Scania také zavádí volitelná digitální zpětná zrcátka, která zvyšují bezpečnost jízdy.

„Ve společnosti Scania se i nadále snažíme udržovat stanovený kurz a nabízet našim zákazníkům celou paletu udržitelných řešení,“ říká Vlaskamp. „Obnovitelná paliva a elektrifikovaná vozidla v příštích několika letech dramaticky zvýší svůj podíl, ale my všichni jsme v našich každodenních životech stále závislí na spalovacích motorech. Proto je nový motor Scania tak důležitý, protože přispěje k výrazné dekarbonizaci po zbytek tohoto desetiletí.“

 
Akce, výstavy, veletrhy, Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Macík v novém speciálu boduje na Rallye du Maroc. Čeněk jede kudlu

4. 10. 2022 – Martin Macík, pilot týmu Big Shock! Racing, po čtyřech závodních dnech Rallye du Maroc zatím drží 1. celkovou pozici před Keesem Koolenem. Oba závodníci jedou v kamionech od sedlčanských MM Technology. Macíkova posádka současně úspěšně pokračuje v testování … Číst dále →

číst dále »

Buggyra po 30 letech opouští evropský truck racing. Calvet na závěr sezony vybojoval titul v Promoter’s Cupu

Závodním víkendem v Jaramě skončila nejen letošní sezona ME tahačů na okruzích, ale také jedna éra týmu Buggyra ZM Racing. Jeden z neúspěšnějších týmů historie šampionátu totiž svět evropských trucků opouští. Na rozloučenou Téo Calvet vybojoval titul v Promoter’s Cupu … Číst dále →

číst dále »

Mercedes-Benz eActros LongHaul obdržel cenu “2023 Truck Innovation Award”

Hannover – Mercedes-Benz eActros LongHaul získal ocenění „2023 Truck Innovation Award“. Prestižní oborové ocenění uděluje zvláště inovativním nákladním vozům porota „International Truck of the Year“ (IToY), kterou tvoří 25 zkušených novinářů z oboru nákladní dopravy z významných mezinárodních médií z … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno