Sklápěcí nástavby KH Kipper pro doly

W1MV sklápěč versus dampr

Rostoucí náklady na dopravu jsou důvodem pro nová řešení, která si kladou za cíl zvyšování nosnosti vozidla. Sklápěč pro těžební průmysl W1MV, navržený firmou KH-Kipper, je odpovědí na tato očekávání. Sklápěcí nástavba má nižší hmotnost a tím i vyšší nosnost.

Jednostranný sklápěč W1MV je vozidlo určené pro práci v dolech v extrémně obtížných podmínkách. Při dopravě materiálu s vysokou frakci je vystaven konstantnímu opotřebení. Nástavby jsou úspěšně používány pro přepravu nákladu z místa těžby k prvnímu cíli, ve většině případů, drtiči. S řádnou přípravu terénu mohou nahradit dampry.

Multifunkčnost těžební sklápěcí nástavby W1MV na podvozku nákladního vozidla, poskytuje značnou výhodu oproti tradičním demprům: mohou být použity s řadou nákladů a do různých destinací, jako jsou doly nebo veřejné komunikace. Významnou výhodou tohoto druhu sklápěče je mnohostranné uplatnění. Mohou být použity pro jakýkoliv druh nákladu, například, uhlí, antracit nebo kovové rudy.

Design: klíč k úspěchu

U podobných konstrukcí je podlaha obvykle vyztužena podélnými nosníky, příčníky nebo dalšími ohyby. Všechny tyto prvky jsou zaměřeny na zlepšení tuhosti konstrukce podlahy. Charakteristickým rysem nového sklápěče je skutečnost, že není třeba uplatňovat žádné výztuhy na podlaze. Konstrukce podlahy nového W1MV těla je tvořena pouze vysoce odolnou ocelovou deskou HARDOX HB 450 se dvěma ohyby. Na rozdíl od předchozího modelu, kde se podlaha skládá ze tří vrstev (oceli a gumy), nový model je vybaven podlahou, která je vyrobena pouze z jedné vrstvy z oceli. Vzhledem k odstranění zbytečných prvků, konstrukce se stala odolnější, a tím, trvanlivější a odolná proti poškození.

Vzhledem k tomu, že v průběhu přepravy důlního materiálu je konstrukce vystavena obtížným podmínkám využívání, hlavní konstrukce je vyrobena z pružné a vysoce rezistentní oceli HARDOX HB 450 (podlahy 10-15 mm a boční stěny 6 až 10 mm), zatímco nosné části jsou vyrobeny z odolné oceli STRENX 700.
Se speciálním přípravkem – použitím TOOLOX oceli, lze použít i pro dopravu horké strusky s teplotou 500 stupňů Celsia. Díky vlastnostem TOOLOX jsou sklápěče odolné vůči vysokým teplotám a opotřebení. Jsou robustní a odolné zároveň.

Díky napůl osmihranné konstrukci nástavby a zkosené přední stěně nezatížený materiál nepřilne v rozích korby. Zvednutá zadní část podlahy zabrání vypadnutí materiálu při jízdě ve svahu. Jedná se zejména o malou část materiálu. Zadní SNEEP Lopata umožňuje snadné vyložit bez hromadění materiálu na kolech. Velká střecha byla navržena tak, aby byla ochrana proti padajícím předmětům při nakládání.

Nástavba je chráněna patentem jako registrovaný design.

Hlavní změny
– Odstranění zbytečných prvků konstrukce zlepšuje odolnost nástavby a prodlužuje dobu její trvanlivosti.
– Snížení nebo odstranění škod konstrukce způsobené zatížením velkých kamenů.
– Snížením těžiště celého vozidla zajišťuje větší stabilitu při vykládání materiálu.
– Snížení počtu prvků nástavby zjednodušení jejího tvaru zkracuje dobu výroby a materiálu.
– Snížení vlastní hmotnosti nástavby zvyšuje její nosnost. Řidič může přepravit více materiálu ve stejném časovém období.
– Snížení nákladů spojených se spotřebou pohonných hmot v důsledku nižší hmotnosti.
– Snížení nákladů na opravy v důsledku menšího počtu náhradních dílů.

 
Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Nabídka MAN k elektrifikaci dopravy

Zatímco elektrické osobní automobily představují na silnicích stále ještě nepatrnou menšinu, užitkové vozy s alternativními pohony se již v mnoha oblastech etablovaly.

číst dále »

Adam Lacko je mistrem Evropy!

Nový mistr Evropy Adam Lacko dnes spolu s Davidem Vršeckým po roční odmlce opět ovládli Pohár konstruktérů a přidali tak do sbírky týmu BUGGYRA již jedenáctý titul! Adam Lacko, který na svůj premiérový titul v truck racingu čekal 14 let se nakonec dočkal až v kabině BUGGYRY. Jednalo se o triumf z kategorie suverénních, když v průběhu sezóny Adam dosáhl na devatenáct pódiových umístění. Zařadil se tak po bok Gerda Körbera, Markuse Bösigera a Davida Vršeckého, které BUGGYRA dovezla k nejvyšším evropským metám.

číst dále »

MKR chce v Maroku zlatý hattrick

Rally OiLibya startuje. V Maroku opět zabojuje o vítězství i severočeský kamion z dílny MKR Technology. Ten se hodlá pokusit o zlatý hattrick. Uplynulé dva ročníky totiž nezaznamenaly rychlejší kamion než Renault Trucks od konstruktéra Maria Kresse. Po roční pauze chce zlato přivézt holandský pilot Martin van den Brink.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno