Sklápěcí nástavby KH Kipper pro doly

W1MV sklápěč versus dampr

Rostoucí náklady na dopravu jsou důvodem pro nová řešení, která si kladou za cíl zvyšování nosnosti vozidla. Sklápěč pro těžební průmysl W1MV, navržený firmou KH-Kipper, je odpovědí na tato očekávání. Sklápěcí nástavba má nižší hmotnost a tím i vyšší nosnost.

Jednostranný sklápěč W1MV je vozidlo určené pro práci v dolech v extrémně obtížných podmínkách. Při dopravě materiálu s vysokou frakci je vystaven konstantnímu opotřebení. Nástavby jsou úspěšně používány pro přepravu nákladu z místa těžby k prvnímu cíli, ve většině případů, drtiči. S řádnou přípravu terénu mohou nahradit dampry.

Multifunkčnost těžební sklápěcí nástavby W1MV na podvozku nákladního vozidla, poskytuje značnou výhodu oproti tradičním demprům: mohou být použity s řadou nákladů a do různých destinací, jako jsou doly nebo veřejné komunikace. Významnou výhodou tohoto druhu sklápěče je mnohostranné uplatnění. Mohou být použity pro jakýkoliv druh nákladu, například, uhlí, antracit nebo kovové rudy.

Design: klíč k úspěchu

U podobných konstrukcí je podlaha obvykle vyztužena podélnými nosníky, příčníky nebo dalšími ohyby. Všechny tyto prvky jsou zaměřeny na zlepšení tuhosti konstrukce podlahy. Charakteristickým rysem nového sklápěče je skutečnost, že není třeba uplatňovat žádné výztuhy na podlaze. Konstrukce podlahy nového W1MV těla je tvořena pouze vysoce odolnou ocelovou deskou HARDOX HB 450 se dvěma ohyby. Na rozdíl od předchozího modelu, kde se podlaha skládá ze tří vrstev (oceli a gumy), nový model je vybaven podlahou, která je vyrobena pouze z jedné vrstvy z oceli. Vzhledem k odstranění zbytečných prvků, konstrukce se stala odolnější, a tím, trvanlivější a odolná proti poškození.

Vzhledem k tomu, že v průběhu přepravy důlního materiálu je konstrukce vystavena obtížným podmínkám využívání, hlavní konstrukce je vyrobena z pružné a vysoce rezistentní oceli HARDOX HB 450 (podlahy 10-15 mm a boční stěny 6 až 10 mm), zatímco nosné části jsou vyrobeny z odolné oceli STRENX 700.
Se speciálním přípravkem – použitím TOOLOX oceli, lze použít i pro dopravu horké strusky s teplotou 500 stupňů Celsia. Díky vlastnostem TOOLOX jsou sklápěče odolné vůči vysokým teplotám a opotřebení. Jsou robustní a odolné zároveň.

Díky napůl osmihranné konstrukci nástavby a zkosené přední stěně nezatížený materiál nepřilne v rozích korby. Zvednutá zadní část podlahy zabrání vypadnutí materiálu při jízdě ve svahu. Jedná se zejména o malou část materiálu. Zadní SNEEP Lopata umožňuje snadné vyložit bez hromadění materiálu na kolech. Velká střecha byla navržena tak, aby byla ochrana proti padajícím předmětům při nakládání.

Nástavba je chráněna patentem jako registrovaný design.

Hlavní změny
– Odstranění zbytečných prvků konstrukce zlepšuje odolnost nástavby a prodlužuje dobu její trvanlivosti.
– Snížení nebo odstranění škod konstrukce způsobené zatížením velkých kamenů.
– Snížením těžiště celého vozidla zajišťuje větší stabilitu při vykládání materiálu.
– Snížení počtu prvků nástavby zjednodušení jejího tvaru zkracuje dobu výroby a materiálu.
– Snížení vlastní hmotnosti nástavby zvyšuje její nosnost. Řidič může přepravit více materiálu ve stejném časovém období.
– Snížení nákladů spojených se spotřebou pohonných hmot v důsledku nižší hmotnosti.
– Snížení nákladů na opravy v důsledku menšího počtu náhradních dílů.

 
Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Neoplany pro společnost Flixbus

MAN dodává 75. autobus pro Schröder Reisen Spolehlivé vozy a spolehlivý partner – tomu Schröder Reisen přikládá velkou důležitost. Nyní společnost uvedla do provozu osm nových autobusů NEOPLAN Tourliner a šest nových autobusů NEOPLAN Skyliner. Nasazeny budou na dálkové linky … Číst dále →

číst dále »

Dakar 2019 pouze v Peru

Martin Macík a Jan Brabec, členové týmu Big Shock Racing, byli hodně překvapení, když dnes organizátoři Rallye Dakar odtajnili novou trasu. 100 % Peru = 100 % Dakar. „Už pár dní kolovaly zaručené informace, kudy se pojede, ale nakonec se vyplatilo počkat. Je to venku, nikdo to nečekal, 100% Peru pobavilo. Těšíme se na písek, i když nás trochu mrzí, že budou chybět Argentina a Bolívie. Trať bude trochu jednotvárnější,“ komentuje první zprávy Martin Macík, nejúspěšnější český závodník minulého ročníku. Každopádně, jezdce čeká 12 dní, které se odehrají zejména v poušti a z této informace už se dá mnohé vyčíst.

číst dále »

IFAT 2018

Na výstavišti v Mnichově se konal další ročník výstavy komunální techniky IFAT. Tato výstava s dvouletou periodou představu vše co se týká komunální techniky, vodohospodářství, nakládání s odpadem, zpracováním druhotných surovin.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno