Sklápěcí nástavby KH Kipper pro doly

W1MV sklápěč versus dampr

Rostoucí náklady na dopravu jsou důvodem pro nová řešení, která si kladou za cíl zvyšování nosnosti vozidla. Sklápěč pro těžební průmysl W1MV, navržený firmou KH-Kipper, je odpovědí na tato očekávání. Sklápěcí nástavba má nižší hmotnost a tím i vyšší nosnost.

Jednostranný sklápěč W1MV je vozidlo určené pro práci v dolech v extrémně obtížných podmínkách. Při dopravě materiálu s vysokou frakci je vystaven konstantnímu opotřebení. Nástavby jsou úspěšně používány pro přepravu nákladu z místa těžby k prvnímu cíli, ve většině případů, drtiči. S řádnou přípravu terénu mohou nahradit dampry.

Multifunkčnost těžební sklápěcí nástavby W1MV na podvozku nákladního vozidla, poskytuje značnou výhodu oproti tradičním demprům: mohou být použity s řadou nákladů a do různých destinací, jako jsou doly nebo veřejné komunikace. Významnou výhodou tohoto druhu sklápěče je mnohostranné uplatnění. Mohou být použity pro jakýkoliv druh nákladu, například, uhlí, antracit nebo kovové rudy.

Design: klíč k úspěchu

U podobných konstrukcí je podlaha obvykle vyztužena podélnými nosníky, příčníky nebo dalšími ohyby. Všechny tyto prvky jsou zaměřeny na zlepšení tuhosti konstrukce podlahy. Charakteristickým rysem nového sklápěče je skutečnost, že není třeba uplatňovat žádné výztuhy na podlaze. Konstrukce podlahy nového W1MV těla je tvořena pouze vysoce odolnou ocelovou deskou HARDOX HB 450 se dvěma ohyby. Na rozdíl od předchozího modelu, kde se podlaha skládá ze tří vrstev (oceli a gumy), nový model je vybaven podlahou, která je vyrobena pouze z jedné vrstvy z oceli. Vzhledem k odstranění zbytečných prvků, konstrukce se stala odolnější, a tím, trvanlivější a odolná proti poškození.

Vzhledem k tomu, že v průběhu přepravy důlního materiálu je konstrukce vystavena obtížným podmínkám využívání, hlavní konstrukce je vyrobena z pružné a vysoce rezistentní oceli HARDOX HB 450 (podlahy 10-15 mm a boční stěny 6 až 10 mm), zatímco nosné části jsou vyrobeny z odolné oceli STRENX 700.
Se speciálním přípravkem – použitím TOOLOX oceli, lze použít i pro dopravu horké strusky s teplotou 500 stupňů Celsia. Díky vlastnostem TOOLOX jsou sklápěče odolné vůči vysokým teplotám a opotřebení. Jsou robustní a odolné zároveň.

Díky napůl osmihranné konstrukci nástavby a zkosené přední stěně nezatížený materiál nepřilne v rozích korby. Zvednutá zadní část podlahy zabrání vypadnutí materiálu při jízdě ve svahu. Jedná se zejména o malou část materiálu. Zadní SNEEP Lopata umožňuje snadné vyložit bez hromadění materiálu na kolech. Velká střecha byla navržena tak, aby byla ochrana proti padajícím předmětům při nakládání.

Nástavba je chráněna patentem jako registrovaný design.

Hlavní změny
– Odstranění zbytečných prvků konstrukce zlepšuje odolnost nástavby a prodlužuje dobu její trvanlivosti.
– Snížení nebo odstranění škod konstrukce způsobené zatížením velkých kamenů.
– Snížením těžiště celého vozidla zajišťuje větší stabilitu při vykládání materiálu.
– Snížení počtu prvků nástavby zjednodušení jejího tvaru zkracuje dobu výroby a materiálu.
– Snížení vlastní hmotnosti nástavby zvyšuje její nosnost. Řidič může přepravit více materiálu ve stejném časovém období.
– Snížení nákladů spojených se spotřebou pohonných hmot v důsledku nižší hmotnosti.
– Snížení nákladů na opravy v důsledku menšího počtu náhradních dílů.

 
Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com

Krátké novinky

Truck Arena Šikland 2017

Již o tomto víkendu se koná první sraz tahačů na Šiklově mlýně. V atraktivním prostoru  westernového městečka se uskuteční setkání amerických kamiónů z Čech i zahraničí a samozřejmě i silničních tahačů ostatních značek rovněž z domova i ze zahraničí.

číst dále »

Bezrámové návěsy KH Kipper

Výstavba silnic a dalších zařízení zahrnuje přemísťování vozidel na obtížných a nestabilních površích. Kola jsou přilepená na blátivém povrchu nebo v nenaloženém materiálu. Řidiči mají potíže s přesunem z místa vykládky, protože bez nákladu na hnací nápravě kola ztrácejí stabilitu. Tyto zvláštní okolnosti vyžadují vhodné technické řešení. Myšlenka návěsu N30 W1U byla inspirována americkým trhem, aby se v nejbližší budoucnosti usadila na evropských silnicích.

číst dále »

MAN vyvíjí nový hybridní autobus

V rámci projektu EU „Horizon2020“ se ECOCHAMPS zabývá zdokonalováním hybridní technologie v osobních i v užitkových vozidlech. Jako jeden ze zúčastněných partnerů vyrobí MAN hybridní autobus, který by měl dosáhnout až 20% zlepšení efektivity hnacího řetězce.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno