jnovější film společnosti Volvo Trucks dosáhl vysokých sfér. Společnost Volvo chce demonstrovat fenomenální výkon a sílu čtyř nových vozidel, a proto postavila obrovskou věž o výšce 15 metrů a váze 58 tun, kde tato nová nákladní vozidla postaví na sebe. Na samém vrcholu této věže budete moci vidět prezidenta společnosti Volvo Trucks Rogera Alma.
Když
ve světě nákladních vozidel uvedete na trh nové vozido, je to velká věc. Ovšem
uvést na trh rovnou čtyři najednou je něco nebývalého. Při obnově celé těžké
řady nákladních vozidel se společnost Volvo Trucks rozhodla pro jinou cestu.
Náš neobvyklý film se odehrává uprostřed noci a již na začátku spatříme
věž postavenou z nákladních vozidel, která připomíná obrovský zářící monolit.
V další části filmu jsou v popředí vidět vlci a zároveň si
můžeme všimnout řidičky. Když film za doprovodu kouřových a světelných
efektů vrcholí, všimneme si, že muž stojící na samé špičce věže je ve
skutečnosti prezident společnosti Volvo Trucks Roger Alm.
Podívejte se na film „Volvo Trucks – Věž“
Tvůrci s filmem přichází pouhý jeden den před oficiálním uvedením celé
nové těžké řady nákladních vozidel na evropský trh. Patří sem Volvo FH, Volvo
FH16, Volvo FM a Volvo FMX. Tato čtyři nákladní vozidla představují zhruba
dvě třetiny všech dodávek vozidel společnosti Volvo Trucks.
„Pro společnost Volvo Trucks je to historicky největší uvedení vozidel na trh.
Vozidla budou mít obrovský dopad na ziskovost našich zákazníků a jejich
schopnost ucházet se o ty nejlepší zakázky i řidiče. Jsem zvyklý mít
všechno pod kontrolou, ale pro mě osobně bylo natáčení filmu ”Věž” opravdu
neobyčejným pracovním dnem. A to si můžeme říct, že mám z výšek
solidní respekt. Rád stojím nohama na zemi,“ prohlásil Roger Alm, prezident
společnosti Volvo Trucks.
Film byl natočen na konci roku 2019 na zkušebním okruhu společnosti Volvo,
nedaleko švédského Göteborgu. Jak věž nákladních vozidel, tak i většina
vizuálních efektů jsou skutečné, a to včetně kouře a světel. To vše
nám odhaluje film ze zákulisí.
„Návrh a stavba věže, stejně jako zajištění bezpečnosti, trvaly asi měsíc.
To vše bylo v zásadě umožněno díky odolnému vozidlu, určenému do těžkého
terénu, Volvo FMX, se zbrusu novou nápravou o váze 38 tun, která
dokáže unést tíhu ostatních vozidel. Nezbytnou součástí bylo ovšem také
dodržení stále rychlosti a stálého kurzu, čehož jsme dosáhli díky
technologii Volvo Dynamic Steering a přítomnosti zkušeného řidiče,“ řekl
Markus Wikström, inženýr ve společnosti Volvo Trucks a člen konstrukčního
týmu v rámci projektu.
Chcete-li se podívat na film ze zákulisí
natáčení – klikněte
zde