Světové premiéry na výstavě IAA Transportation

QUANTRON představuje vodíková a elektrická nákladní vozidla s nejdelším dojezdem založená na nově vyvinutých platformách

Světová premiéra QUANTRON QHM FCEV Heavy Truck, tahače pro těžkou dálkovou přepravu s dojezdem až 1500 km

Technologické novinky na palubě s partnery platformy: Nejnovější technologie palivových článků od Ballard Power a integrovaná E-náprava od Allison Transmission

Představení QUANTRON QHM BEV Truck, téměř sériově vyráběného koncepčního vozidla založeného na plně elektrické platformě s dojezdem až 350 km

Další zajímavosti na IAA Transportation

transportér vodíku QUANTRON QLI FCEV od 4,2 do 7,2 tuny, který lze použít pro aplikace vyžadující provozní dojezd až 500 km i na poslední míli, a plně elektrický QUANTRON QLI BEV jako transportér od 3,5 do 7,2 tun za poslední míli

plně elektrický nízkopodlažní autobus QUANTRON CIZARIS 12 EV s dojezdem až 370 km (podle SORT 2)

Pod heslem „Lidé a zboží v pohybu“ se letošní IAA Transportation od 20. do 25. září 2022 v Hannoveru zaměří na udržitelný přechod na alternativní pohony pro logistiku a dopravu. Jako technologický a platformový partner pro OEM je Quantron AG jedním z průkopníků v oboru a nabízí přestavby dieselových vozidel na bateriové a vodíkové pohony a také prodej vlastních vozidel s nulovými emisemi. Na letošním veletrhu přepravních a užitkových vozů QUANTRON představuje řadu užitkových vozů s nulovými emisemi, které jsou založeny na dvou samostatně vyvinutých vodíkových a bateriově elektrických platformách a v současnosti patří k vozidlům s nejdelším dojezdem.

Světová premiéra vodíkových tahačů na IAA: Platforma QUANTRON QHM FCEV

V rámci strategického partnerství vyvinul QUANTRON společně s jedním z předních světových odborníků na vodík Ballard Power Systems těžký nákladní vůz FCEV. QUANTRON QHM FCEV vyniká použitím nejmodernějších komponent, včetně palivového článku FCmove™-XD 120 kW nově vyvinutého společností Ballard a integrované e-osy eGen Power® 130D od společnosti Allison Transmission, světového lídra. v pohonných systémech. Kromě toho QUANTRON nabízí volitelně dostupný aero balíček pro všechny nákladní vozy QHM FCEV, který byl navržen tak, aby zlepšil provozní dosah o dalších 10 %.

Jako tahač pro těžkou dálkovou přepravu je QUANTRON QHM FCEV 44-1000 velmi působivým kufrem díky sadě jedinečných prodejních nabídek:

Provozní dosah kolem 700 km v závislosti na zatížení a topografických požadavcích

Integrace všech komponentů do rámové konstrukce pro maximální každodenní použitelnost – v souladu s právními požadavky a bez jakýchkoli kompromisů v rozměrech

Aplikace směrnice ISO pro soupravy tahačů s návěsem k zajištění zaměnitelnosti návěsů a tahačů na vnitrostátní a mezinárodní úrovni

Kabina řidiče pro dálkovou dopravu

Vodíková nádrž cca 54 kg plně integrovaná v podvozku

Optimalizovaná spotřeba H2 díky speciálně vyvinutému inteligentnímu systému řízení Q-ENERGY

Maximální účinnost při interakci mezi E-nápravou, palivovým článkem, vysokonapěťovou baterií a 24V a také vysokonapěťovými pomocnými spotřebiči

K dispozici k okamžité objednávce a dodání ve 2. čtvrtletí 2023

Další přednost: verze tahače návěsu na stejném základě pro použití v Norsku:

QUANTRON QHM FCEV 60-2000 a QUANTRON QHM FCEV 44-2000 se odlišují od konkurence výjimečně velkou kapacitou nádrže až 116 kg, která je plně integrována do podvozku a umístěna za kabinou. To umožní dojezd až 1500 km na jedno naplnění nádrže H2.

Pod označením QUANTRON QHM FCEV 27-1000 bude tato konfigurace k dispozici také jako verze silničního vlaku pro přepravu těžkých nákladů na dlouhé vzdálenosti.

Nová elektrická nákladní platforma: QUANTRON QHM BEV

Jako další světovou novinku představuje QUANTRON na IAA Transportation plně elektrickou platformu pro těžké nákladní vozy: QUANTRON QHM BEV je k dispozici jako tahač QUANTRON QHM BEV 44-400 a také jako podvozek QUANTRON QHM BEV 27-400 v velké množství variant. Vysokonapěťovou baterii s kapacitou až 392 kWh lze znovu nabít, aby poskytla výkon až 350 kW DC, má provozní dosah až 350 km v závislosti na hmotnosti a topografických požadavcích. QUANTRON QHM BEV je již možné objednat.

Pro výrobce nástaveb nabízejí vozidla Quantron AG nejvyšší stupeň standardizace a šetrnosti k nástavbě. Se základním vozidlem, které znají výrobci nástaveb v celé Evropě, lze bez problémů namontovat a používat mnoho nástaveb, jak je obvyklé.

Zejména u těžkých vozidel QUANTRON QHM BEV probíhá elektrifikace beze změny technologie pomocného náhonu v oblasti „pomocného náhonu závislého na motoru“ nebo „pomocného náhonu závislého na převodovce“.

Technická data

 QUANTRON QHM FCEV
44-1000*
QUANTRON QHM FCEV
27-1000*
QUANTRON
QHM FCEV 60-2000*
QUANTRON
QHM FCEV
44-2000*
Stálý výkon motoru400 kW400 kW400 kW400 kW
Maximální výkon motoru550 kW550 kW550 kW550 kW
Max. dojezdup to 700 kmup to 700 kmup to 1100 kmup to 1500 km
Objem nádrže54 kg54 kg116 kg116 kg
Kapacita baterie118 kWh118 kWh118 kWh118 kWh
Výkon palivového článku240 kWUp to 240 kW240 kW240 kW
Konfigurace náprav4×2, 6×24×2, 6×26×26×2
SOPQ2 2023Q2 2023Q3 2023Q3 2023
     
 QUANTRON QHM BEV 44-400*QUANTRON QHM BEV 27-400*
Stálý výkon motoru375 kW375 kW
Max. dojezdUp to 350 kmUp to 350 km
280-392 kWh280-392 kWh
20-80 % SOC in less than 1 h20-80 % SOC in less than 1 h
Kapacita baterie350 kW DC350 kW DC
Rozvor3600 mm3600 mm
Konfigurace náprav4×2, 6×24×2, 6×2
 
Akce, výstavy, veletrhy, Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Co podle Macíka rozhodne Dakar 2023? Klidná hlava, solidní tempo a šikovní mechanici

Do startu 45. ročníku Rallye Dakar zbývají 4 týdny. Pořadatelé odtajnili trasu a napumpovali tak první dakarský adrenalin do žil závodníků i jejich fanoušků. Posádka týmu MM Technology ve složení pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda … Číst dále →

číst dále »

Pojede Šoltys?

Před několika dny jsem informovali o odhalení trasy Dakaru 2023 a startovních listinách našich posádek. Když se dnes podíváme na oficiální stránky závodu dakar.com jsou tam trochu zmatky. Fotka Aleše Lopraise je u posádky Mathiase Behringera, zatímco jeho mechanik Petr … Číst dále →

číst dále »

Dakar 2023 odhalen

Ve čtvrtek 1.prosince byla na tiskové konferenci v Paříži organizátory nejslavnější rally představena konečná trasa soutěže a startovní listiny pro nadcházející ročník. Jak už bylo předem ohlášeno, Dakar 2023 opět v Saudské Arábii se vrací k maratónské soutěži se 14 … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno