QUANTRON představuje vodíková a elektrická nákladní vozidla s nejdelším dojezdem založená na nově vyvinutých platformách
Světová premiéra QUANTRON QHM FCEV Heavy Truck, tahače pro těžkou dálkovou přepravu s dojezdem až 1500 km
Technologické novinky na palubě s partnery platformy: Nejnovější technologie palivových článků od Ballard Power a integrovaná E-náprava od Allison Transmission
Představení QUANTRON QHM BEV Truck, téměř sériově vyráběného koncepčního vozidla založeného na plně elektrické platformě s dojezdem až 350 km
Další zajímavosti na IAA Transportation
transportér vodíku QUANTRON QLI FCEV od 4,2 do 7,2 tuny, který lze použít pro aplikace vyžadující provozní dojezd až 500 km i na poslední míli, a plně elektrický QUANTRON QLI BEV jako transportér od 3,5 do 7,2 tun za poslední míli
plně elektrický nízkopodlažní autobus QUANTRON CIZARIS 12 EV s dojezdem až 370 km (podle SORT 2)
Pod heslem „Lidé a zboží v pohybu“ se letošní IAA Transportation od 20. do 25. září 2022 v Hannoveru zaměří na udržitelný přechod na alternativní pohony pro logistiku a dopravu. Jako technologický a platformový partner pro OEM je Quantron AG jedním z průkopníků v oboru a nabízí přestavby dieselových vozidel na bateriové a vodíkové pohony a také prodej vlastních vozidel s nulovými emisemi. Na letošním veletrhu přepravních a užitkových vozů QUANTRON představuje řadu užitkových vozů s nulovými emisemi, které jsou založeny na dvou samostatně vyvinutých vodíkových a bateriově elektrických platformách a v současnosti patří k vozidlům s nejdelším dojezdem.
Světová premiéra vodíkových tahačů na IAA: Platforma QUANTRON QHM FCEV
V rámci strategického partnerství vyvinul QUANTRON společně s jedním z předních světových odborníků na vodík Ballard Power Systems těžký nákladní vůz FCEV. QUANTRON QHM FCEV vyniká použitím nejmodernějších komponent, včetně palivového článku FCmove™-XD 120 kW nově vyvinutého společností Ballard a integrované e-osy eGen Power® 130D od společnosti Allison Transmission, světového lídra. v pohonných systémech. Kromě toho QUANTRON nabízí volitelně dostupný aero balíček pro všechny nákladní vozy QHM FCEV, který byl navržen tak, aby zlepšil provozní dosah o dalších 10 %.
Jako tahač pro těžkou dálkovou přepravu je QUANTRON QHM FCEV 44-1000 velmi působivým kufrem díky sadě jedinečných prodejních nabídek:
Provozní dosah kolem 700 km v závislosti na zatížení a topografických požadavcích
Integrace všech komponentů do rámové konstrukce pro maximální každodenní použitelnost – v souladu s právními požadavky a bez jakýchkoli kompromisů v rozměrech
Aplikace směrnice ISO pro soupravy tahačů s návěsem k zajištění zaměnitelnosti návěsů a tahačů na vnitrostátní a mezinárodní úrovni
Kabina řidiče pro dálkovou dopravu
Vodíková nádrž cca 54 kg plně integrovaná v podvozku
Optimalizovaná spotřeba H2 díky speciálně vyvinutému inteligentnímu systému řízení Q-ENERGY
Maximální účinnost při interakci mezi E-nápravou, palivovým článkem, vysokonapěťovou baterií a 24V a také vysokonapěťovými pomocnými spotřebiči
K dispozici k okamžité objednávce a dodání ve 2. čtvrtletí 2023
Další přednost: verze tahače návěsu na stejném základě pro použití v Norsku:
QUANTRON QHM FCEV 60-2000 a QUANTRON QHM FCEV 44-2000 se odlišují od konkurence výjimečně velkou kapacitou nádrže až 116 kg, která je plně integrována do podvozku a umístěna za kabinou. To umožní dojezd až 1500 km na jedno naplnění nádrže H2.
Pod označením QUANTRON QHM FCEV 27-1000 bude tato konfigurace k dispozici také jako verze silničního vlaku pro přepravu těžkých nákladů na dlouhé vzdálenosti.
Nová elektrická nákladní platforma: QUANTRON QHM BEV
Jako další světovou novinku představuje QUANTRON na IAA Transportation plně elektrickou platformu pro těžké nákladní vozy: QUANTRON QHM BEV je k dispozici jako tahač QUANTRON QHM BEV 44-400 a také jako podvozek QUANTRON QHM BEV 27-400 v velké množství variant. Vysokonapěťovou baterii s kapacitou až 392 kWh lze znovu nabít, aby poskytla výkon až 350 kW DC, má provozní dosah až 350 km v závislosti na hmotnosti a topografických požadavcích. QUANTRON QHM BEV je již možné objednat.
Pro výrobce nástaveb nabízejí vozidla Quantron AG nejvyšší stupeň standardizace a šetrnosti k nástavbě. Se základním vozidlem, které znají výrobci nástaveb v celé Evropě, lze bez problémů namontovat a používat mnoho nástaveb, jak je obvyklé.
Zejména u těžkých vozidel QUANTRON QHM BEV probíhá elektrifikace beze změny technologie pomocného náhonu v oblasti „pomocného náhonu závislého na motoru“ nebo „pomocného náhonu závislého na převodovce“.
Technická data
QUANTRON QHM FCEV 44-1000* | QUANTRON QHM FCEV 27-1000* | QUANTRON QHM FCEV 60-2000* | QUANTRON QHM FCEV 44-2000* | |
Stálý výkon motoru | 400 kW | 400 kW | 400 kW | 400 kW |
Maximální výkon motoru | 550 kW | 550 kW | 550 kW | 550 kW |
Max. dojezd | up to 700 km | up to 700 km | up to 1100 km | up to 1500 km |
Objem nádrže | 54 kg | 54 kg | 116 kg | 116 kg |
Kapacita baterie | 118 kWh | 118 kWh | 118 kWh | 118 kWh |
Výkon palivového článku | 240 kW | Up to 240 kW | 240 kW | 240 kW |
Konfigurace náprav | 4×2, 6×2 | 4×2, 6×2 | 6×2 | 6×2 |
SOP | Q2 2023 | Q2 2023 | Q3 2023 | Q3 2023 |
QUANTRON QHM BEV 44-400* | QUANTRON QHM BEV 27-400* | |
Stálý výkon motoru | 375 kW | 375 kW |
Max. dojezd | Up to 350 km | Up to 350 km |
280-392 kWh | 280-392 kWh | |
20-80 % SOC in less than 1 h | 20-80 % SOC in less than 1 h | |
Kapacita baterie | 350 kW DC | 350 kW DC |
Rozvor | 3600 mm | 3600 mm |
Konfigurace náprav | 4×2, 6×2 | 4×2, 6×2 |