Těžký kamion by měl mít bez škodlivin a emisí CO2 dojezd až do 600 km,
Nákladní automobil je založen na modelech Hino Profia a Toyota Mirai, takže využívá silných stránek, které obě společnosti v průběhu let kultivovaly. Podvozek musel být také speciálně upraven pro použití jako vozidlo s palivovými články, velké úspory hmotnosti umožňují vysokou nosnost. Dva komíny palivových článků, které již byly vyvinuty pro příští generaci Toyota Mirai, údajně umožňují specifikovaný dosah 600 kilometrů. Režim jízdy je následující: Vodík se přeměňuje na elektrickou energii, která pohání elektromotor, jedinou emisí, která zde vzniká, je vodní pára. Pokud je nádrž prázdná, mohou být nádrže s vodíkem doplněny během několika minut.
Obě japonské společnosti zkoumají technologii palivových článků více než 15 let a považují vodík za důležitý zdroj energie budoucnosti. Již v roce 2003 společnost Toyota a Hino společně vyvinuly a otestovaly autobus na palivové články. Obě společnosti chtějí dále prohloubit své partnerství, a tím urychlit své úsilí o vytvoření vodíkové společnosti.
Důležitým krokem je zavedení technologie palivových článků v nákladní dopravě. V rámci Toyota Environmental Challenge 2050 chce japonská společnost pro mobilitu výrazně snížit své emise CO2. Například se očekává, že do roku 2050 se emise loďstva ve srovnání s rokem 2010 sníží o 90 procent. Emise ve výrobě jsou také minimalizovány.