VOLVO FE350

Výkonnější motor rozšiřuje využitelnost řady Volvo FE

VOLVO FE 350

Volvo FE se nyní nabízí s motorem 350 k/1400 Nm a novou přední nápravou pro zatížení až 9 tun. Tímto se jeden z nejvšestrannějších modelů Volvo Trucks stává silným hráčem i v oblasti náročnější distribuce, svozu komunálního odpadu nebo lehčích aplikací ve stavebnictví. Volvo FE 350 je koncipováno pro celkovou kombinovanou hmotnost vozidla (GCW) až 44 tun.
„Volvo FE je všestranné a agilní nákladní vozidlo, které se stejně dobře vypořádá s regionální dopravou jako s přeplněnými ulicemi měst. Nyní jeho využitelnost ještě rozšiřujeme tím, že nabízíme variantu s vyšším výkonem a zvýšeným užitkovým zatížením, abychom naplnili potřeby různějších zákazníků,“ komentuje Anders Edenholm, manažer segmentu distribuce ze společnosti Volvo Trucks.

VOLVO FE 350

Model Volvo FE 350 je navržen pro celkovou kombinovanou hmotnost vozidla (GCW) až 44 tun a je vhodný k využití jako jednoduché nákladní vozidlo bez přívěsu i k tahání přívěsů. Jako příklady použití varianty se třemi nápravami můžeme uvést sklápěče, autojeřáby nebo vozy pro svoz komunálního odpadu, kde vyšší výkon podmiňuje vyšší produktivitu. Motor D8K 350 Euro 6 je k dispozici pro všechna provedení kabiny, včetně kabiny nízkopodlažní, a lze jej objednávat v kombinaci s převodovkou Volvo
I-Shift nebo plně automatickou převodovkou.

Model Volvo FE 350 se bude nabízet na všech trzích, kde platí emisní norma Euro 6. Prodeje budou zahájeny koncem června a výroba v září letošního roku. Další produktové novinky týkající se řady FE budou představeny postupně během podzimu 2017.

V době uvádění naftového Volva FE 350 rozšiřuje Volvo Trucks tuto řadu i pro zájemce upřednostňující plynový pohon. Model Volvo FE 320 na CNG je nyní k dispozici s různými variantami kabiny – krátkou kabinou (day cab), komfortní kabinou (comfort cab), spací kabinou (sleeper cab) nebo nízkopodlažní kabinou (low entry cab).

Volvo FE 350: základní údaje

VOLVO FE 350

Pohonná jednotka: Naftový motor Volvo D8K Euro 6 o zdvihovém objemu 8 litrů, výkon 350 k / točivý moment 1400 Nm.
Převodovka: automatizovaná převodovka Volvo I-Shift nebo plně automatická převodová skříň.
Pomocný pohon: až 600 Nm.
Varianty kabiny: krátká kabina (day cab), komfortní kabina (comfort cab), spací kabina (sleeper cab) nebo nízkopodlažní kabina (low entry cab).
Celková kombinovaná hmotnost vozidla: až 44 tun
Uspořádání pohonu: 4×2, 6×2, 6×4. K dispozici rovněž jako tahač 4×2.
Přední náprava: zatížení nápravy 7,1 až 9 tun.
Zadní nápravy: zatížení nápravy 13 až 23 tun.

 
Autodoprava, Novinky, Technika , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com

Krátké novinky

Truck Trial Jihlava

Soutěžní sezona 2017 otevřeného mistrovství ČR v Truck trialu pokračuje o víkendu 23 – 24. září v Jihlavě. Závod se pojede v bývalém vojenské prostoru Rančířov.

číst dále »

I po smolné sobotě v Zolderu je Adam Lacko v čele šampionátu

Lacko s Vršeckým si po nepříliš povedeném prvním dnu na belgickém okruhu spravili chuť a v neděli si dojeli pro dvě pódiová umístění, přičemž Lacko vyhrál první jízdu. Do značné míry tak eliminoval ztrátu ze soboty a do Francie si poveze náskok 53 bodů. Zásluhou bodového přísunu obou jezdců dokázal tým Buggyra Racing navýšit svůj náskok v Poháru konstruktérů.

číst dále »

Truck racing – na řadě je Zolder

Po mimořádně úspěšném představení v Mostě a čínském Ningbo se tým Buggyra Racing 1969 představí již tento víkend v belgickém Zolderu opět v plné síle. Jeho barvy tak bude hájit jezdecká top sestava Adam Lacko – David Vršecký.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno