Unikátní kombinace řízení a přední nápravy od VOLVO Trucks

Společnost Volvo Trucks uvádí unikátní kombinaci systému řízení a přední nápravy, zaručující perfektní vlastnosti řízení a zvýšený komfort

Nezávislé zavěšení předních kol (Individual front suspension – IFS) společnosti Volvo Trucks může být nyní ve specifikacích vozidel kombinováno s dynamickým systémem řízení Volvo Dynamic Steering. „Toto je zcela unikátní kombinace, která dává řidiči pocit perfektního řízení a ovladatelnosti,“ říká ředitelka segmentu vozidel pro dálkovou přepravu společnosti Volvo Trucks Kristin Signertová.

IFS1Tato kombinace najde největší využití v oboru dálkové přepravy, kde během typických dlouhých pracovních směn zlepšení stability, přesnosti a ovladatelnosti zvláště vynikne. A co více, řízení při nízkých rychlostech je lehčí a hladší.
„Nezávislé zavěšení předních kol zaručuje perfektní stabilitu vozidla na silnici a komfort, který nabízí Volvo Dynamic Steering, se projeví nejen ve zdokonalení pracovního prostředí, ale i ve snížení rizika nemoci z povolání u řidiče,“ vysvětluje Kristin Signertová.
Díky nezávislému zavěšení se kola na přední nápravě navzájem tolik neovlivňují, což se projeví v hladší a stabilnější jízdě po silnici. Hřebenové řízení systému poskytuje bezprostřední zpětnou vazbu a dává bezpečný pocit přesnosti a ovladatelnosti.

IFS2S řízením Volvo Dynamic Steering jsou pohyby volantu, způsobované vibracemi přenášenými z nerovností vozovky, podstatně eliminovány. Výsledkem toho je nejen lehčí a hladší řízení, ale dlouhodobě také menší zatěžování svalů a kloubů řidiče.
„Řidič se může cítit víc uvolněně a pohybuje se ve zdravějším prostředí. To znamená, že v dlouhodobém důsledku tato kombinace zvyšuje jeho produktivitu,“ říká Kristin Signertová.
Kombinaci těchto dvou systémů můžete již nyní objednávat u modelů Volvo FH a Volvo FH16.

Fakta – nezávislé zavěšení předních kol
– Systém se skládá ze dvojitých rozvidlených kyvných ramen, která umožňují, aby se obě kola ve vertikálním směru pohybovala nezávisle jedno na druhém.
– Hřebenové řízení zaručuje, že nákladní vozidlo bezprostředně reaguje na podněty z volantu.
– Příčné prvky systému zajišťují horizontální stabilizaci a jejich vzduchové měchy absorbují a usměrňují vertikální pohyby, což přispívá ke komfortnímu charakteru zavěšení.
IFS5Fakta – Volvo Dynamic Steering
– Řízení Volvo Dynamic Steering je založeno na konvenčním mechanickém systému řízení, u něhož je hřídel volantu spojena s převodkou řízení.
– Systém hydraulického posilovače řízení vytváří sílu, kterou řidič potřebuje pro natáčení kol nákladního vozidla. Systém společnosti Volvo používá elektronicky řízený elektromotor, umístěný na hřídeli volantu.
– Elektrický motor působí souběžně s hydraulickým posilovačem řízení a s frekvencí několika tisíců okamžiků za sekundu je regulován elektronickou řídicí jednotkou.
– Při nižších rychlostech elektromotor poskytuje přídavnou sílu k otáčení a při vyšších rychlostech automaticky reguluje řízení tím, že kompenzuje nerovnoměrnosti, jejichž působení proniká až na volant, například působení bočního větru nebo díry v povrchu vozovky.

 

 
Nezařazené, Novinky, Technika , , , , Zobrazit komentáře

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

DAKAR 2022 – ostravský tým FESH FESH si veze domů 12. místo

V pátek 14. ledna dojeli účastníci Rallye DAKAR do cíle. Ostravský tým FESH FESH si odváží z kategorie kamionů 12. místo. Všech 12 náročných etap zvládla litevská posádka s vozidlem Tatra Jamal se startovním číslem 529. Tatra 815 „Puma“ v závodě DAKAR Classic dojela … Číst dále →

číst dále »

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Aleš Loprais v cíli Dakaru 2022: Děkujeme všem

Aleš Loprais, Jaroslav Valtr ml. a Petr Pokora s Pragou v barvách Instaforex Loprais Praga Teamu dokončili Rally Dakar 2022 na 21. místě v kategorii kamionů. Ze souboje o nejvyšší příčky je vyřadily v závěrečné čtvrtině soutěže technické problémy. Po … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno