nikey.cz

Jeřáby TEREX CC2800-1 a raketoplán Discovery

Poslední cesta raketoplánu Discovery

Po té, co americká vesmírná agentura NASA oficiálně oznámila ukončení projektu raketoplánů, čekala na poslední aktivní raketoplán Dicovery už jen poslední cesta na čestné místo muzea.
Historie raketoplánu Discovery se začala psát 30.srpna 1984 a během své služby absolvoval 38 úspěšných vesmírných misí přičemž nalétal něco přes 150 miliónů kilometrů.
Na ty poslední pozemské už bylo ale potřeba speciální přepravy na zádech Boingu 747 NSS a pro nákládku a vykládku byly použity dva super jeřáby Terex CC 2800-1.
Pásové jeřáby Terex CC 2800-1 sami o sobě představují značnou logistickou přípravu na převoz jednotlivých součástí celku, který pak disponuje úctyhodnými parametry.
Sestava jeřábů je variabilní dle konkrétně zadané práce, takže mimo základny jež může být pevná či na pásovém podvozku, je volba délky výložníku, pomocného výložníku a použitého protizávaží. Jeřáby jsou schopny zvedat břemena o hmotnostech 600 – 660 tun v rádiusu 10 metrů, či zvedat do výšky 60 metrů a s rádiusem až 35 metrů.
Tříměsíční příprava pro práci pro NASA obnášela denní telefonáty s pracovníky vesmírné agentury a přesné plánování akce.
Raketoplán Discovery vážící 89 085 kg musel být nasazen a sejmut z trupu Boingu 747 NSS s maximální přesností a tak aby byl co nejméně omezen provos letiště.

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama

nikey.cz

Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Mercedes-Benz Trucks překonává „zvukovou bariéru“ při elektrickém nabíjení s výkonem 1000kW

Vývojáři Mercedes-Benz Trucks během interního testu ve Wörth am Rhein poprvé nabíjejí elektrická nákladní vozidla výkonem 1000 kilowattů • Nově definovaný nabíjecí standard Megawatt Charging System (MCS) ve fázi technické implementace • Rainer Müller-Finkeldei, vedoucí produktového inženýrství Mercedes-Benz Trucks: „Naši … Číst dále →

číst dále »

Scania rozšiřuje svou nabídku elektrických nákladních vozidel o další řešení

Scania rozšiřuje svou nabídku elektrických vozidel o další modely, s nimiž lze čistě elektrický pohon využít v řadě různých oblastí. A nejde jen o možnost, ale o vhodnost a ideální podmínky k jejich využití. Dvě nová elektrická pohonná ústrojí a … Číst dále →

číst dále »

Tatra získala prestižní ocenění Red Dot za design vozidel nejnovější generace řady Force

Kopřivnická automobilka Tatra Trucks si před pár dny zapsala další velký úspěch. Poprvé ve své historii totiž získala ocenění Red Dot v kategorii Product Design, a to hned dvakrát. Tímto oceněním, patřícím k mezinárodně nejprestižnějším v oblasti designu, byly dekorovány … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno