Evropa a celý svět jsou stále sužovány karanténou, uzavřenými hranicemi a rušením všech možných akcí. Fanoušci už přišli o koncerty, truck festy, olympiádu, Wimbledon, mistrovství ve fotbale, hokeji,….
Kupodivu svět kamiónů stále bojuje a to jak v civilní dopravě, kde až na výpadky dopravních společností zásobující automobilový průmysl (tam se výroba zastavila a snad se už zase brzy rozjede) stále funguje, tak i motoristické soutěže stále žijí v naději. Český Truck trial, sice zrušil první závody v Milovicích, Černuci a nad Mohelnicí se vznášejí otazníky, nicméně letošní ručník dosud neodpískal a další termíny původního kalendáře jsou stále vypsané a čeká se na další uvolnění nouzových opatření českou vládou. Přeci jen se jedná o ryze český pohár (tedy až na partnerské posádky ze Slovenska a Polska, kde by soutěž přišla o tři až čtyři vozy). Problematičtější je to z mezinárodními závody, tedy jak off-roadové a dálkové soutěže či okruhové závody. Víme už, že Mostě neuvidíme v květnu atraktivní závod vozů GT a červnové závody vozů NASCAR jsou také v ohrožení. Evropský pohár tahačů pod hlavičkou FIA ale žije v naději a dokonce zatím nejen že nezrušil ročník, ale termíny závodů které se měly konat v době nouzových opatření přesouvá do jiných termínů. Zahajovací závod v Maďarsku se z dubna přeložil za červencový Slovakiaring a italské Misano by mohlo být úplně posledním závodem v listopadu. Doufejme, že tomu tak bude. Týmy zatím pilně pracují ve svých dílnách a například roudnická závodní stáj Buggyra už dokonce využila prví příležitost částečného uvolnění opatření vlády a v tomto týdnu už testovala na mosteckém závodním okruhu. Zatím bohužel bez Adama Lacka, který je “uvězněn” (Covid opatření) ve Španělsku a Francouze Calveta, jenž nemůže cestovat ze stejných důvodů.