MKR Racing končí!

Šampionát tahačů pojede bez týmu MKR

smo_so003Mistrovství Evropy závodních tahačů bude v příští sezóně minimálně o jeden tým chudší. V novém ročníku šampionátu se totiž neobjeví severočeský truckracingový tým MKR Technology. Ten na závodních okruzích po vzájemné dohodě s generálním partnerem Renault Trucks končí aktivní závodní činnost. Během svého čtyřletého působení přitom tým MKR dokázal dvakrát vybojovat titul v soutěži týmů, tzv. Pohár konstruktérů.
„Jsme velice vděční Renaultu a našim partnerům jako jsou Meritor, Schaeffler, Jurid, Brembo, Fassi a partnerům našich pilotů za jejich podporu během těchto fantastických čtyř let. Velký dík patří i našim pilotům Markusům Oestreichovi a Bösigerovi a Adamu Lackovi za skvělé výkony a týmového ducha. Poděkovat chci též našim mechanikům, inženýrům a všem lidem, kteří byli součástí tohoto projektu a pomáhali mu růst. Všichni odvedli skvělou práci!“ sklonil poklonu svým kolegům šéf MKR Technology Mario Kress.
rbr_so_010MKR Technology do evropského šampionátu naskočil v roce 2010. Hned v úvodní sezóně stáj vybojovala týmový titul a po roční stříbrné pauze ho získala zpět. V uplynulém čtvrtém roce dojela bronzová. V individuální soutěži hned při premiéře celkovým stříbrem zabodoval švýcarský jezdec Markus Bösiger a v dalších dvou letech pak bronz patřil jeho českému kolegovi Adamu Lackovi. Přestože letošní – poslední – sezóna byla co do výsledků nejslabší, tým MKR Technology má za sebou mimořádné čtyři roky naplněné velkým množstvím vítězství a úspěchů, kterými vyvrcholila pětadvacetiletá éra v truckracingu pro konstruktéra Maria Kresse. „Čtvrt století v truckracingu už je pěkná porce a vděčím za ni i jiným týmům, jejichž majitelé – Gerd Körber a Martin Koloc mi umožnili profesní růst a s jejich piloty jsme získali mnoho titulů,“ vzpomněl Kress, když současně podotknul, že na jeho dílně v Židovicích ruch neustane, ačkoli se tým MKR na startovním roštu v příštím roce pohybovat nebude. „Pracujeme na jiných projektech, ve kterých vidíme budoucnost, nejenom na závodním poli. A jak praví naše motto – inovace nemá limity, je to jen otázka času, takže čas ukáže, co přijde dalšího,“ uzavřel se svým typickým optimismem Mario Kress.

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky , , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

První na světě: Volvo dodává zákazníkům elektrická nákladní vozidla s bezfosilní ocelí

nákladních vozidlech používat bezfosilní ocel. První elektrická nákladní vozidla s bezfosilní ocelí jsou nyní dodávána zákazníkům. V září tohoto roku zahájila společnost Volvo Trucks sériovou výrobu těžkých elektrických nákladních vozidel o nosnosti 44 tun* jako první světový výrobce nákladních vozidel, kterému … Číst dále →

číst dále »

Lopraisův recept na dlouhý Dakar 2023: Hlavně klid!

Soutěžní a doprovodná technika Instaforex Loprais Teamu o víkendu zamířila do jihofrancouzského Marseille, kde ji v úterý 29. listopadu čeká první část přejímek před Rally Dakar 2023. Odtud bude po nalodění odeslána do Saúdské Arábie, kde na Silvestra odstartuje pětačtyřicátý … Číst dále →

číst dále »

Scania uvádí novou platformu řadových motorů pro pohonná řešení

Nová generace řadových motorů pro pohonná řešení přináší ještě nižší spotřebu paliva. Nabízejí vysoký výkon na jeden litr zdvihového objemu, výrazně prodlouženou životnost a zásadní snížení emisí CO2. Nová motorová platforma Scania je hotová po deseti letech inovací a vývoje. … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno