Nová generace vozidel GAZ

GAZ Group představil na IAA-2016 v Hannoveru novou generaci užitkových vozidel

gaz_group_press_conference_manfred_eibeck_presents_gaz_nextGAZ Group, největší ruský výrobce užitkových vozidel, která je součástí ruské Machines Corporation a základní skupině Element, představila novou generaci lehkých užitkových vozidel, středních a těžkých nákladních automobilů a autobusů na výstavě užitkových vozidel IAA-2016 v Hannoveru. Nová produktová řada nabízí multi-funkční, spolehlivé a cenově dostupné dopravní řešení pro různé podniky, průmyslová odvětví a tranzitu cestujících. Vozidla GAZ Group jsou schopny pracovat v extrémních jízdních podmínek, za stálého maximálním zatížení a jsou přizpůsobeny různým klimatickým podmínkám, zatímco jejich nízká cena a hospodárný provoz zajistit rychlé zhodnocení.

Vozidla Gaz Group сommercial jsou vytvořeny pro profesionální přepravu. Modelová řada společnosti zahrnuje vozidla různých tříd s modifikacemi poháněnými motorovou naftou, benzínem nebo zemním plynem:

– 3,5 t celkové hmotnosti sklápěče a dodávky
– 8,7 t celkové hmotnosti středně těžká nákladní auta
– 13-34 t celkové hmotnosti těžká nákladní auta s konfiguracemi 4х4, 6х6, 8х8
– Malé, střední a velké třídy mikrobusy a autobusy pro město, meziměstské trasy, turistické autobusy.

Funkčnost, ergonomie a ekonomika jsou hlavním tématem v procesu vývoje vozidel. konstrukce vozidel v sobě spojuje moderní technologie a komponenty od předních světových výrobců s jednoduchá a spolehlivá technická řešení zajišťují vysokou odolnost, udržovatelnost v nejtvrdších provozních podmínkách a nízké náklady na údržbu.

Gazelle NEXT má konstrukci rámu, která činí vozidlo spolehlivé a snadno ovladatelné i v náročných silničních a pracovní zátěže prostředí. To také umožňuje montáž široké řady nástaveb.
Gazelle NEXT má nosnost 1,5 t s celkovou hmotností 3,5 t.
Během vývoje vozidla byla věnována zvláštní pozornost bezpečnosti. Zvýšila se tuhost a konstrukční prvky kabiny mají integrované crash zóny, což zajišťuje plnou ochranu pro řidiče a cestující.
Gazelle NEXT je vyrobena s použitím systémů a komponent od předních světových dodavatelů: Cummins dieselové motory ZF převodovky, tlumiče Mando, brzdový systém z prvků z Bosch a Mando, CSA Castellon nastavitelný volant, Sachs a bezpečnostní pásy Takata , Delphi klimatické systémy. Pozinkované části kabiny, a to jak vnitřní a vnější, zlepšují odolnost proti korozi a zvyšují životnost vozidla.

gaz_model_rangeTechnická řešení, a nekompromisní kontroly kvality umožnily poskytnout záruku na 3-nebo nebo 150,000 km.
Nezávislé zavěšení předních dvojitými lichoběžníky  poskytuje vysoký jízdní komfort a vynikající ovladatelnost. Není o nic méně spolehlivé než klasické odpružením listovými pery a je výrazně lepší než standardní konstrukce McPherson.
Výkonný motor Cummins ISF 2,8 nabízí dostatečný výkon, který umožňuje provoz dokonce i v extrémních podmínkách. Benzínové a CNG verze jsou také k dispozici.
Vozidlo je vybaveno uzávěrkou diferenciálu Eaton, která podstatně zlepšuje trakci na kluzké vozovce, písku a hlíny.

Gazon NEXT je nová generace vozidel střední nosnosti  určených pro přepravu volných nákladů a to jak v městských oblastech tak i na meziměstských linkách. Vozidlo je vhodné pro náročné jízdní podmínky a nesení těžkých užitečných zatížení. Rám vozidla je dobře chráněn proti korozi kataforézní povrchovou úpravou.
Snadná instalace specializované nástavby umožňuje GAZON NEXT sloužit jako základna pro více než 200 variant speciálních vozidel. Gazon NEXT se vyrábí ve dvou provedeních kabiny: standardní třísedadlová a kabina posádky s kapacitou až sedm lidí; a dvou rozvorech: standardní a prodloužený.
Nosnost vozidla je až 5 tun, celková hmotnost – 8,7 tuny.
Gazon NEXT má záruku 3 roky nebo 150 000 km.

Gazon NEXT je poháněn moderním vznětovým motorem JaMZ-534 vs výkonem 150 HP.Vozidlo je vybaveno brzdovým systémem s vysokou účinností s předními a zadními kotoučovými brzdami. Integrální řízení představuje vysoce přesnou manipulaci s dobrou odezvou, která vyžaduje malou sílu na volantu.
Standardní výbava zahrnuje ABS, ASR.

Gazon NEXT CNG

Gazon NEXT CNG na stlačený plyn kombinuje komfort, bezpečnost a funkčnost dalšího člena rodiny s vysokou ekonomickou efektivitou a šetrností k životnímu prostředí.

Vozidlo je vybaveno IV generací moderního plynového zařízení. Všechny prvky zařízení jsou certifikovány podle EHK OSN 110 a splňují nejpřísnější bezpečnostní požadavky.
Motor JaMZ-534 CNG má výkon 149 HP s maximálním točivým momentem 490 Nm. Se sedmi plynovými nádržemi 72,8 m3 celkového objemu může GAzon dojet 370 km bez tankování.

Ural NEXT valník (uspořádání kol 6х6) s nosností 10 t je určen pro přepravu kusového zboží na staveništích. Vozidlo je poháněno moderním úsporným motorem JaMZ 536 o výkonu 312 HP.

Terénní nákladní automobil Ural NEXT může efektivně pracovat na jakékoliv silnici a klimatických podmínkách. Vysoká mobilita díky pohonu všech kol, nízkotlakým pneumatikám s nastavením tlaku pneu z kabiny, uzávěrce difefenciálu náprav. Převodovka s nízkými rychlostním stupni (převodový poměr 2,15) a motor s výkonem až 312 HP umožňují vozidlu se pohybovat s jistotou při minimální rychlosti s vysokou tažnou sílu v off-road provozu.

Rodina Ural NEXT se skládá z řady konvenční kabiny nákladních automobilů s nosností 5.5-13 t a 4х4 / 6х6 uspořádáním kol. Vysoká provozní efektivita, funkčnost, spolehlivost a udržovatelnost a osvědčené extrémní offroad schopnosti dělají Ural NEXT vysoce využitelným vozidlem ve stavebnictví, v ropném a plynárenském sektoru, lesnictví, zemědělství, hornictví a dalších odvětvích.

Ural NEXT šasi slouží jako základna pro více než 400 úprav speciálních vozidel, včetně autobusů na bázi kamionu, plošinové nástavby, cisterny, hasičské vozy a mobilní opravny. Ural NEXT nese prostornou dvoumístnou kabinu. Její výška zajišťuje komfortní ubytování pro řidiče a cestující. Vzhledem k použití moderních potahových materiálů a vysoce kvalitní utěsněním,se kabina vyznačuje vynikající tepelnou a zvukovou izolaci. Kabina je navržena v souladu s moderními ergonomickými požadavky.

GAZ bus střední třídy

GAZ střední třídy nízkopodlažní autobus je určen pro provoz na trasách s nízkým a středním tokem cestujících a je přizpůsoben pro cestující s omezenou pohyblivostí.

S délkou 9,5 metru zaručuje vysokou manévrovací schopnost a zároveň tento model nabízí konkurenční rysy většího autobusu ve své třídě: velké kapacity pro přepravu cestujících, s nízkou podlahou, funkce naklápění s elektronicky řízeným vzduchovým odpružením. Autobus je určen pro přepravu 75 cestujících včetně 18 sedících. Autobus GAZ střední třídy je poháněn čtyřválecovým dieselovým motorem JaMZ 210HP v kombinaci s automatickou převodovkou. Autobus se vyrábí ve dvou variantách: městskou a příměstskou
Autobus je vybaven kamerovým systémem.

Gazelle NEXT kompaktní autobus

Primární zaměření na vývoji autobusu byl kladeno na pohodlí cestujících a bezpečnost, jakož i nízké náklady na provoz.

Autobus snadno pojme 16 cestujících. Vysoký a prostorný interiér s panoramatickými okny zajišťuje vynikající viditelnost. Design karoserie obsahuje vysoký boční dveře a nízký nástupní schůdek pro pohodlí cestujících při nastupování a vystupování.

Tři ohřívače a klimatizace vytvářejí optimální klima uvnitř za každého počasí. Zvýšená pevnost a integrované crash zóny v konstrukčních prvcích autobusem zajišťují vysokou úroveň pro cestující a řidiče.

motory

JaMZ-536 s dieselovým motorem

Motor JaMZ-536 je nový, vznětový řadový 6-válec o objemu 6,65 litru , což představuje rodinu JaMZ-530 se čtyřválcovýchi a šestiválcových motorů s rozsahem výkonu od 136 kW do 330 kW (100 až 242 kW) vyvinutý společností GAZ Group ve spolupráci s inženýrskou firmou AVL (Rakousko).

Přeplňovaný motor JaMZ-536 se systémem common rail s přímým vstřikováním nabízí až 330 koní (242 kW) při 2300 otáčkách za minutu a maximální točivý moment 1370 Nm při 1300-1600 otáčkách za minutu.

JaMZ-530 motory mají širokou škálu aplikací včetně nákladních automobilů a autobusů, železničních zařízení, bagrů, autograderů, traktorů, kombajnů, generátorů a námořních lodí.

O GAZ Group
GAZ Group (www.gazgroup.ru) je největším výrobcem užitkových vozidel v Rusku. Vyrábí lehké a středně těžký nákladní vozidla, autobusy, nákladní automobily, osobní automobily, pohonné jednotky a komponenty pro automobilový průmysl. GAZ Group zahrnuje 13 závodů v 8 regionech Ruska.

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com

Krátké novinky

50 let NEOPLAN Skyliner

Když byl roku 1967 představen nový NEOPLAN Skyliner, našel si hned jako první zájezdový patrový autobus na světě nesčetně fanoušků. Rovněž tak z firmy Voyages Leroy. Belgická společnost působící v cestovním ruchu koupila tento patrový autobus jako první v Belgii. A od té doby i každý následující model

číst dále »

BAJA Hungaria ve znamení testování na Dakar

Minulý víkend se nesl pro tým Tatra Buggyra Racing ve znamení dalšího podniku mistrovství světa v cross country Hungarian Baja. Přestože nově složená posádka Šoltys – Kalina – Šikola při své premiéře závod nedokončila, s jejím účinkováním panuje spokojenost.

číst dále »

Truck Trial Kunštát

O tomto víkendu 12.-13.srpna se pojede v Kunštátě u Boskovic čtvrtý letošní závod Truck trialu s účastí partnerských německých posádek

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno