Nová organizace společnosti Volvo Trucks
Nová organizační struktura segmentu výroby a prodeje nákladních automobilů společnosti Volvo Group znamená rozdělení odpovědnosti za marketing a prodej značek nákladních vozů Volvo Group do tří geografických oblastí. Strategie značek a výrobků však bude stále řízena na globální úrovni.
Počátkem roku 2012 převzal odpovědnost za Volvo Trucks, největší značku nákladních automobilů Volvo Group, Claes Nilsson, který byl dříve prezidentem její evropské divize.
Cílem restrukturalizace do tří ekvivalentních prodejních a marketingových oblastí – americké (Severní a Jižní Amerika), EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a APAC (Asie a Pacifik) – je vytvořit takovou organizaci, která dokáže plnit potřeby zákazníků po celém světě efektivněji a lépe využívat komerční potenciál jednotlivých značek nákladních automobilů Volvo Group.
Počátkem roku se stal Claes Nilsson prezidentem útvaru EMEA Sales & Global Brand společnosti Volvo Trucks, a to s odpovědností za řízení prodeje a marketingu pro oblast EMEA. Jeho funkce zahrnuje také odpovědnost za řízení globální produktové strategie a za rozvoj značky Volvo Trucks.
„Věřím, že naše nová struktura nabízí skvělé možnosti. Strategie pro společnost Volvo Trucks je uplatňována již delší dobu a je stále velmi dobře odůvodněná. Budeme pokračovat v rozvoji unikátních kvalit značky Volvo Trucks a dodávat vozy, které splňují vysoké standardy a očekávání našich zákazníků,“ říká Claes Nilsson.
Organizační změny vstoupily v platnost se začátkem tohoto roku. Nový řídicí tým bude pokračovat v intenzivním zaměření na potřeby zákazníků a bude také investovat do rozšiřování sítě služeb a poprodejní podpory.
„V současné době máme více než 2 300 dealerů a dílen po celém světě a tento počet se bude zvyšovat. Náš vztah k zákazníkům hraje ústřední roli a naše podnikání zahrnuje mnohem více než pouhý prodej nákladních vozů. Ten je pouze základem celé naší činnosti. Našim zákazníkům nabízíme efektivní dopravní řešení s garantovanou kvalitou, bezpečností a nejvyšší možnou péčí o zachování životního prostředí.