OFF ROAD SCANIA

SCANIA zamířila do terénu

Obdobně jako nedávno švédské VOLVO připravilo pro zíkazníky speciálně upravenou verzi výrobní žady FM – FMX určenou pro stavebnictví, představil nedávno i další severský výrobce SCANIA upravenou seriii do těžkého terénu s příznačným označením SCANIA OFF ROAD.
Nová vozidla vycházející z modelových řad P a G jsou koncipována pro těžké provozní podmínky. Tyto typy skrývají v sobě řadu inovací a nových prvků či funkcí jako například řazení Opticruise s režimem pro terén, nové řízení přenosu točivého momentu a nový retardér s vysokým výkonem i při nízkých otáčkách motoru a modernizovaný podvozek.

 
Pevná kostra nárazníku
Nová masivní kostra nárazníku vystupuje o 135 mm oproti stávajícímu provedení s 80 mm a které je i nadále k dispozici. Nové provední s nájezovým úhlem 25 stupňů a zadní nájezdový ůhel činí Scanii skutečně terénním vozem.
Nárazník je řešen samostatně aby nebyly deformovány další díly kabiny a podvozku a je robusnější.
Zesíleno bylo i přední spřáhlo integrované v nárazníku, jež oproti starému provedení umožňuje zatížení až 35 000 kg, tady o 10 000 kg více a tudíž s možností plně naloženého vozidla beu nutnosti složení převáženého materiálu.
Spodní díly motoru jsou chráněny ocelovým štítem.

Silácký vzhled
Konstruktéři Scanie zapracovali i na vnějším designu podtruhujícím služební nasazení a připravenost pro nejtěžší podmínky.
Černá barva čelní masky pokračující do boků a vytvářející proslulé T je typickým znakem Scanie.
Světlomety a směrová světla jsou navrženy samostatně a začleněny dále od nárazníku aby se zamezilo jejich poškození. Jsou navíc chráněny ochrannou mřížkou stejně jako případně volitelná mlhová světla.
Podobně jsou řešeny i nástupní schůdky opět navženy samostatně od nárazníku s pryžovým uložením spodního schůdku.

Scania tedy připravila pro své zákazníky dobrý pracovní nástroj pro každodení práci v těžkém terénu. Teď už jen záleží na tom, kdy se konečně rozběhne stavební sektor v naší republice se všemi vládou zablokovanými stavbami.

 
Novinky, Služby dopravcům, Technika , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Tomeček by rád letos jel na Dakar i do Dakaru

Tomáš Tomeček se dakarskému závodění věnuje od roku 1995. Letos si naplánoval, že během jednoho roku pojede na Dakar i do Dakaru. V lednu úspěšně zvládl první štaci, Dakar Rally v Saúdské Arábii. Pokračovat měl v březnu na Africa Eco … Číst dále →

číst dále »

DAKAR 2022 – ostravský tým FESH FESH si veze domů 12. místo

V pátek 14. ledna dojeli účastníci Rallye DAKAR do cíle. Ostravský tým FESH FESH si odváží z kategorie kamionů 12. místo. Všech 12 náročných etap zvládla litevská posádka s vozidlem Tatra Jamal se startovním číslem 529. Tatra 815 „Puma“ v závodě DAKAR Classic dojela … Číst dále →

číst dále »

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno