OFF ROAD SCANIA

SCANIA zamířila do terénu

Obdobně jako nedávno švédské VOLVO připravilo pro zíkazníky speciálně upravenou verzi výrobní žady FM – FMX určenou pro stavebnictví, představil nedávno i další severský výrobce SCANIA upravenou seriii do těžkého terénu s příznačným označením SCANIA OFF ROAD.
Nová vozidla vycházející z modelových řad P a G jsou koncipována pro těžké provozní podmínky. Tyto typy skrývají v sobě řadu inovací a nových prvků či funkcí jako například řazení Opticruise s režimem pro terén, nové řízení přenosu točivého momentu a nový retardér s vysokým výkonem i při nízkých otáčkách motoru a modernizovaný podvozek.

 
Pevná kostra nárazníku
Nová masivní kostra nárazníku vystupuje o 135 mm oproti stávajícímu provedení s 80 mm a které je i nadále k dispozici. Nové provední s nájezovým úhlem 25 stupňů a zadní nájezdový ůhel činí Scanii skutečně terénním vozem.
Nárazník je řešen samostatně aby nebyly deformovány další díly kabiny a podvozku a je robusnější.
Zesíleno bylo i přední spřáhlo integrované v nárazníku, jež oproti starému provedení umožňuje zatížení až 35 000 kg, tady o 10 000 kg více a tudíž s možností plně naloženého vozidla beu nutnosti složení převáženého materiálu.
Spodní díly motoru jsou chráněny ocelovým štítem.

Silácký vzhled
Konstruktéři Scanie zapracovali i na vnějším designu podtruhujícím služební nasazení a připravenost pro nejtěžší podmínky.
Černá barva čelní masky pokračující do boků a vytvářející proslulé T je typickým znakem Scanie.
Světlomety a směrová světla jsou navrženy samostatně a začleněny dále od nárazníku aby se zamezilo jejich poškození. Jsou navíc chráněny ochrannou mřížkou stejně jako případně volitelná mlhová světla.
Podobně jsou řešeny i nástupní schůdky opět navženy samostatně od nárazníku s pryžovým uložením spodního schůdku.

Scania tedy připravila pro své zákazníky dobrý pracovní nástroj pro každodení práci v těžkém terénu. Teď už jen záleží na tom, kdy se konečně rozběhne stavební sektor v naší republice se všemi vládou zablokovanými stavbami.

 
Novinky, Služby dopravcům, Technika , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Martin Macík bude jezdit s Ivecem

Macík poprvé ukázal Karla, nový kamion pro Dakar 2020                   Sedlčany, 14. 5. 2019 – Karel, závodní speciál Martina Macíka pro Dakar 2020, je na světě. Měří 6950 mm, váží 8500 kg, je to Iveco a má čumák. … Číst dále →

číst dále »

Proces přípravy řidiče kamionové dopravy

    Řidič kamionu musí nejprve 3x postupně absolvovat autoškolu a získat profesní průkaz. Profesionální řidič je i nadále povinen se každý rok pravidelně vzdělávat. Náklady spojené s přípravou řidiče jsou poměrně vysoké, mzdy jsou však lákavé.   Profese řidiče kamionu … Číst dále →

číst dále »

LEGENDY 2019

O nadcházejícím víkendu se na Výstavišti v Praze – Holešovicích bude konat další ročník výstavy LEGENDY. Výstavu  na které jsou  k vidění závodní vozy, superspotorty i luxusní značky letos doplní vozidla ze zámoří a desítky amerických trucků jako Kenworth W900, … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno