OFF ROAD SCANIA

SCANIA zamířila do terénu

Obdobně jako nedávno švédské VOLVO připravilo pro zíkazníky speciálně upravenou verzi výrobní žady FM – FMX určenou pro stavebnictví, představil nedávno i další severský výrobce SCANIA upravenou seriii do těžkého terénu s příznačným označením SCANIA OFF ROAD.
Nová vozidla vycházející z modelových řad P a G jsou koncipována pro těžké provozní podmínky. Tyto typy skrývají v sobě řadu inovací a nových prvků či funkcí jako například řazení Opticruise s režimem pro terén, nové řízení přenosu točivého momentu a nový retardér s vysokým výkonem i při nízkých otáčkách motoru a modernizovaný podvozek.

 
Pevná kostra nárazníku
Nová masivní kostra nárazníku vystupuje o 135 mm oproti stávajícímu provedení s 80 mm a které je i nadále k dispozici. Nové provední s nájezovým úhlem 25 stupňů a zadní nájezdový ůhel činí Scanii skutečně terénním vozem.
Nárazník je řešen samostatně aby nebyly deformovány další díly kabiny a podvozku a je robusnější.
Zesíleno bylo i přední spřáhlo integrované v nárazníku, jež oproti starému provedení umožňuje zatížení až 35 000 kg, tady o 10 000 kg více a tudíž s možností plně naloženého vozidla beu nutnosti složení převáženého materiálu.
Spodní díly motoru jsou chráněny ocelovým štítem.

Silácký vzhled
Konstruktéři Scanie zapracovali i na vnějším designu podtruhujícím služební nasazení a připravenost pro nejtěžší podmínky.
Černá barva čelní masky pokračující do boků a vytvářející proslulé T je typickým znakem Scanie.
Světlomety a směrová světla jsou navrženy samostatně a začleněny dále od nárazníku aby se zamezilo jejich poškození. Jsou navíc chráněny ochrannou mřížkou stejně jako případně volitelná mlhová světla.
Podobně jsou řešeny i nástupní schůdky opět navženy samostatně od nárazníku s pryžovým uložením spodního schůdku.

Scania tedy připravila pro své zákazníky dobrý pracovní nástroj pro každodení práci v těžkém terénu. Teď už jen záleží na tom, kdy se konečně rozběhne stavební sektor v naší republice se všemi vládou zablokovanými stavbami.

 
Novinky, Služby dopravcům, Technika , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Macík a Brabec už plánují Dakar 2020

Franta bude mít bráchu Karla   Praha, 21. 1. 2019 – Martin Macík s navigátorem Františkem Tomáškem a mechanikem Lukášem Kalankou ze sedlčanského týmu Big Shock Racing ve žlutém Liazu v semi Dakaru vybojovali parádní 2. místo. Projeli celou trasu Dakaru 2019 … Číst dále →

číst dále »

Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru 2019 – historicky nejúspěšnější český pilot v kategorii osobních automobilů.

Ouředníček pojistil výborné 17. místo. Extrémní 41. ročník Dakaru je u konce. Martin Prokop navigovaný Janem Tománkem stanovil fantastickým šestým místem v celkové klasifikaci kategorie automobilů nový český rekord a vylepšil si tak o jednu příčku umístění z předešlého ročníku … Číst dále →

číst dále »

Macík potvrdil, že umí prohnat kamazy. Brabec nevzdal ani po drsných pádech

Lima, 17. 1. 2019 – Martin Macík s navigátorem Františkem Tomáškem a mechanikem Lukášem Kalankou ze sedlčanského týmu Big Shock Racing ve své žluté liazce dojeli do cíle Dakaru 2019. V semi Dakaru vybojovali skvělé 2. místo. A v poslední … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno