Po Missanu je Adam Lacko první

Lacko se třemi výhrami v Misanu ujímá vedení!

Druhý podnik v italském Misanu jednoznačně opanoval Adam Lacko, když dokázal vyhrát nejen oba měřené tréninky, ale hlavně pak celkem tři ze čtyř závodů. V celkovém pořadí se ujímá vedení.

SOBOTA
SUPERPOLE
Již dopolední volné tréninky naznačily, že by se dnes Adam Lacko mohl pohybovat na nejvyšších příčkách závodního pole. To také potvrdil hned v měřeném tréninku, kde zajel nejrychlejší čas s minimálním náskokem jedné tisíciny sekundy před Maďarem Kissem. „Vůbec jsem netušil, že by to mohlo takto dopadnout. Od včera mám pocit, že to hrozně klouže a nemůžeme najít ideální grip. Nakonec je z toho o chlup první místo. Jsem spokojený,“ uvedl po super-pole Adam. Enes Draganovič zajel desátý nejrychlejší čas.

Pohárový závod 1
V prvním závodě, do kterého vyrážel Adam Lacko z první pozice, se musel hned od prvních zatáček bránit útokům Kisse. Nakonec mu ale až do konce závodu nic jiného, než svoje záda neukázal a vybojoval tak pro tým Buggyra první letošní vítězství. „Super, mám obrovskou radost. Nebylo to vůbec jednoduché, Norbert se mě držel jako klíště. Jsem ale rád, že auto fungovalo na sto procent a je z toho první letošní nejvyšší stupínek,“ zhodnotil první vítězný závod rodák z Čeladné ihned v cíli.

Pohárový závod 2
Do druhé sobotní bodované jízdy vyjel vítěz prvního závodu ze čtvrté řady, a už od druhého kola se začal probojovávat vpřed. Cílovou pásku pak protnul na čtvrtém místě. „Škoda, že nás ani nejrychlejší zajeté kolo závodu neposunulo na bednu. Nebýt incidentu s Koerberem, kde mě vyšoupl mimo trať, tak si myslím, že bychom to na podium dotáhli,“ uvedl po závodě v tu chvíli ještě čtvrtý Adam Lacko. Dodatečná třicetisekundová penalizace Maďara Kisse nakonec posunula Adama na třetí pozici. „Trvám na opakování ceremoniálu“ komentoval s úsměvem Adam konečné výsledky, které mu zajistili druhý pohár.

Druhý jezdec týmu Buggyra Racing Enes Draganovič se místo s časem a soupeři pral především s technikou. „Od rána jsme bojovali, aby auto vůbec jelo. Enes pořádně neodjel ani jedinou sobotní jízdu. Z Parc Ferme nám navíc vydali techniku o 30 minut později než tomu je standardně a nebylo tak v našich silách vůz zprovoznit do prvního startu. Když už se zdálo, že je vše v pořádku a Enes nastoupil do druhé jízdy, zajel v pátém kole do boxů,“ vyjasnil technické komplikace s vozem v úvodu dne ředitel vývojové sekce Robin Dolejš. Slovinský závodník si svojí premiéru představoval určitě úplně jinak. „Co k tomu říct? Vím, že se to v motorsportu občas stává, ale nedojet ani jednu jízdu až do cíle je mrzuté.“

NEDĚLE
SUPERPOLE
V nedělním super-pole si Adam Lacko zajistil pole position ihned v prvním kole, kde zajel nejrychlejší čas celého víkendu 2:02,594, který už se nepodařilo nikomu překonat. „Skoro jsem ani napětím nedýchal. Nelze být spokojenější,“ uvedl Adam k nejrychlejšímu zajetému času tohoto víkendu. Enes Draganovič sahal po první desítce, ale z důvodu sražených kuželek mu byly dva nejlepší časy anulovány a do závodu vyrazil z šesté řady.

Pohárový závod 3
První sobotní bodovaná jízda se nesla ve stejném duchu jako předchozí den. Adam Lacko před sebe od startu, až do cíle nikoho nepustil a zajistil si tak druhé vítězství. „Na startu mě lehce pomohl Kiss, který se dotahoval na Hahna a já měl lehčí cestu se usadit ve vedení. Pak už to byla pohoda, vše fungovalo na jedničku,“ komentoval třetí závod víkendu Adam. Enes Draganovič dokončil závod na devátém místě, které zároveň znamenalo stříbrnou pozici v Promoters Cupu. „Umístění v první desítce mě těší, jen je škoda, že to bylo těsně pod osmým místem. Jeden pohár mám, tak jsem spokojený,“ hodnotil svou jízdu slovinský jezdec.

Pohárový závod 4
Do posledního závodu víkendu vyrážel jediný český jezdec ve startovním poli ze čtvrté řady. Od začátku na něm ale bylo vidět, že dvě první a jedno třetí místo mu nestačí. V jednoznačně nejdramatičtějším závodě víkendu se posouval kolo za kolem v před, až se v šestém kole ujal vedení, které už nepustil. „Největší obavy jsem měl, když šel Lenz po startu do hodin a najednou se proti mně z kouře vynořilo jeho auto. Jen tak tak jsem se vyhnul čelnímu nárazu. Mám z vítězství obrovskou radost, o to víc, že jsem startoval z osmého místa,“ hodnotil poslední závod v tu chvíli již lídr evropského šampionátu tahačů. Slovinský jezdec se pohyboval v průběhu závodu v první desítce, nakonec se ale propadl a cílovou pásku protnul na jedenáctém místě. „Truck racing je tvrdý sport a musím si zvyknout, že drobné kontakty auta snesou. Jinak jsem si závod užil,“ uvedl Enes Draganovič na konci závodního víkendu.

Celkové výsledky 2017

Pozice Start.č. Jméno Body
1 55 Adam Lacko
Freightliner
92
2 44 Stephanie Halm
MAN
80
3 1 Jochen Hahn
Iveco
72
4 23 Antonio Albacete
MAN
60
5 24 Norbert Kiss
Mercedes-Benz
56
6 27 Gerd Körber
Iveco
47
7 30 Sascha Lenz
MAN
46
8 14 José Rodrigues
MAN
34
9 42 André Kursim
Mercedes-Benz
14
10 21 Thomas Robineau
MAN
12
11 33 Alen Draganovic
Freightliner
7
12 28 Markus Altenstrasser
Iveco
5
13 88 Ryan Smith
MAN
5
14 37 Terry Gibbon
MAN
4
15 11 Eduardo Rodrigues
MAN
4
16 15 Erwin Kleinnagelvoort
Scania
3
17 33 Enes Draganovic
Freightliner
2
18 19 Dominique Orsini
Mercedes-Benz
0
19 33 David Vrsecky
Freightliner
0

Pořadí týmů 2017

Pozice Jméno / Jezdci Body
1 Team Reinert Adventure
Lenz / Halm
127
2 Die Bullen von Iveco Magirus
Hahn / Körber
122
3 Buggyra Racing 1969
Vrsecky / Lacko
107
4 Truck Sport Bernau – Reboconort
Rodrigues / Albacete
97
5 Team tankpool24 Racing
Kiss / Kursim
77
 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky , , , , , , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com

Krátké novinky

Truck Arena Šikland 2017

Již o tomto víkendu se koná první sraz tahačů na Šiklově mlýně. V atraktivním prostoru  westernového městečka se uskuteční setkání amerických kamiónů z Čech i zahraničí a samozřejmě i silničních tahačů ostatních značek rovněž z domova i ze zahraničí.

číst dále »

Bezrámové návěsy KH Kipper

Výstavba silnic a dalších zařízení zahrnuje přemísťování vozidel na obtížných a nestabilních površích. Kola jsou přilepená na blátivém povrchu nebo v nenaloženém materiálu. Řidiči mají potíže s přesunem z místa vykládky, protože bez nákladu na hnací nápravě kola ztrácejí stabilitu. Tyto zvláštní okolnosti vyžadují vhodné technické řešení. Myšlenka návěsu N30 W1U byla inspirována americkým trhem, aby se v nejbližší budoucnosti usadila na evropských silnicích.

číst dále »

MAN vyvíjí nový hybridní autobus

V rámci projektu EU „Horizon2020“ se ECOCHAMPS zabývá zdokonalováním hybridní technologie v osobních i v užitkových vozidlech. Jako jeden ze zúčastněných partnerů vyrobí MAN hybridní autobus, který by měl dosáhnout až 20% zlepšení efektivity hnacího řetězce.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno