Dnes odstartovala v Polsku stále populárnější cross-country rally. Původně měl závod start v Německu a etapy zavedly závodníky do Polska, ovšem poslední ročníky se konají už jen území Polska. Důvodem jsou stále problematičtější povolení pro konání závodů – chráněná území či logistika. Polsko je navíc příznivě nakloněno pro pořádání podobných závodů, konaných většinou v uzavřených vojenských prostorech na severu země, kde se například jezdí závody BAJA Poland, BAJA Drawsko. Tato rally je otevřena pro pět kategorií vozidel – moto, ATV, SSV, CARS a TRUCKS a účastníci si navíc mohou vybrat i ze tří kategorií závodů – klasická Cross-Country, Extreme – zde se překonávají přírodní překážky, většinou bahna a vodní toky, často s pomocí navijáků a pak naopak Discovery, tedy závod na pohodu. Na startu máme jediného českého zástupce – posádku buggy Can Am Meverick s Daniele Rymešem a Stanislavem Pavelkou. V minulosti se zúčastnil tým Svoboda s Tatrou 815 4×4, který nyní staví speciál 6×6 právě pro kategorii Extreme, nicméně startovní listina je víc než bohatá ve všech kategoriích. Převažují posádky z Polska, Německa, Holandska (mnoho z nich jezdilo kdysi právě na závody konané na německém území), ale jsou zde i zástupci Francie, Belgie, Litvy, Lotyšska, Rakouska, Itálie i Finska. V kategorii kamiónů je mnoho známých jmen ze závodů Dakar jako Ben De Groot s vozem DAF CF75 či William De Groot s DAF XF105 či Aart Schoones s dalším vozem DAF. Nechybí také Scanie Torpedo či prototyp s motorem vzadu. Ve startovním poli je i bývalá Tatra 815 týmu Bonver Dakar Tomáše Vrátného v barvách týmu Süptitz pilotovaná Tomem Heuerem, sám Tilo Süptitz pak řídí starší model vozu KAMAZ.
Na závodníky čeká 5 etap, ve kterých urazí přes 1 400 km.