Truck Trial

Zúčastnit se oblíbené soutěže Truck Trial můžet i Vy! – je to opravdu snadné.

TruckTrial-logo

Populární soutěž Truck  Trial je vlastně zkouška – jízda zručnosti pro řidiče terénních nákladních vozidel na uzavřené dráze, přičemž průjezd sekcí může být limitován časem. Právo zúčastnit se mají všichni řidiči, kteří jsou držiteli platného řidičského průkazu pro tuto skupinu vozidel, minimální věk spolujezdce je 16 let.

čtěte také:  Mistrovství ČR v Truck Trialu 9. a 10. října 2010 v Hammer centru Praha

Truck Trial na Kamoňáci.cz

Adrenalinové závody Truck Trial 2010

Po dlouhé tuhé zimmně opět začíná další sezona závodů Mistrovství ČR a jednou z prvních takových akcí, které určitě stojí za to navštívit je Truck Trial v Milovicích.

Adrenalinové závody Truck Trial Milovice 17. a 18. 4. 2010

phoca_thumb_l_172 Ano, zapište si do kalendáře, že již za pár týdnů bude zahájena nová sezona závodů Mistrovství ČR Truck Trial. První závod se uskuteční ve velmi oblíbené lokalitě Milovice nedaleko Lysé nad Labem. Truck Trial je adrenalinový sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech a v Milovicích obzvlášť se pravidelně projíždí abnormálně těžký terén.
Závody Mistrovství ČR v Truck Trialu nejsou jen o tom, jak zdolat prudký svah, ale také o správném orientování se v terénu a navíc projetí sekcí a umístěných branek, i za cenu, že nevíte, kdy se můžete převrátit. Na první závod se zatím přihlásilo více jak 60 posádek s celé naší republiky, ale také ze zahraničí. To je také jedním z důvodů proč být u toho, byť jako divák.
Program začíná v sobotu 17.4.2010 od 10:00 hod. a v neděli 18.4.2010 od 09:00 hod. Zájemci se budou moci po dohodě také prolétnout vrtulníkem nebo vyzkoušet jiné adrenalinové sporty. phoca_thumb_l_178

V letošní sezoně se závody Truck trial ještě společně podíváme do Krásné Lípy u Chomutova ( 12. A 13. 6 ), Ujkovic u Mladé Boleslavy (7. A 8. 8) a na mnoha dalších místech naší republiky. Kompletní informace o programu a zákulisí pak najdete na stránkách Truck Trialového klubu na adrese www.trucktrial.cz.

Upoutávka Truck Trial 2010

Ke stažení:
Přihláška na závody Truck Trial v pdf:   prihlaska_zavody

Podrobné informace o Truck Triálu:

Český Truck Trial? Ano!

Pro ty z Vás, kteří jste fandové tohoto bezesporu atraktivního sportu je to jistě potěšující informace. A pro ty, kteří nejsou úplně v obraze začnu od začátku. Truck Trial je poměrně mladý sport. Vznikl v Anglii, kde si pár pánů usmyslelo, že musí nutně přerazit svůj náklaďák vejpůl. Velmi rychle se rozšířil do celé Evropy, Českou republiku od roku 1991 nevyjímaje.

O čem že to je?

Když jednoho dne usoudíte, že obyčejné ježdění je pro Vás moc obyčejné, že to není ono, když neválíte sudy s několika tunami přivázanými k pasu, popřípadě máte chuť soukat se do několikametrových jam po hlavě a lézt z nich chodidly napřed – mohu vřele doporučit. Samosebou jistá dávka masochismu nutná k válení se v bahně při výměnách prasklých poloos, nekonečných hodinách v dílně při opravách roztržených spojek, diferenciálů a popraskaných rámů phoca_thumb_l_232Vám bude dobrým pomocníkem. Odměnou za to je svezení v místech, kudy v lepším případě lezete po čtyřech v horším nasazujete horolezeckou výstroj nebo objednáváte vrtulník. A pokud opravdu “zaválíte” a jste odměněni potleskem – to teprve potěší. Ale konkrétněji k věci.

Proč Český Truck Trial? (dále jenom CTT)

Europa Truck Trial (dále jen ETT) je jistě super záležitost. Bohužel pro většinu českých účastníků za propastí zvanou peněženka. ETT má již tradici, je přenášený satelitem, má propracovanou organizaci a řídí ho zkušení lidé. Má však také hned několik stinných stránek. U nás se jede jen jeden závod. A pokud nemáte štědrého sponzora nebo těžce nabitou “kešeň” tak si prostě nezazávodíte. Ostatní podniky se konají tak daleko (Španělsko, Francie, Belgie, apod.), že je to pro naprostou většinu našich aktivních i potenciálních jezdců neúnosné jak z hlediska dojíždění, tak finančního. Proto se v hlavách nás, co neoplýváme švýcarskými konty, zrodila myšlenka CTT – tedy alternativa nesrovnatelně levnější a dostupnější. Významnou oporou nám je redakce časopisu Off Road. Stará se o medializaci jak na stránkách časopisu, tak na internetu a přináší všechny zajímavé informace a výsledky ze závodů. Předpokládáme čtyři až šest závodů ročně. A za další. Vzhledem k výše zmíněným problémům (Evropa = peníze) je naše obec Trialistická nepříliš rozšířena. Takže pokud usoudíte, že ježdění v rámci ČR je pro Vás únosné (opravdu je) a stojí za stavbu, případně pořízení auta – hurá do toho. Budete vítáni.

S čím závodit?

Asi nejdostupnější pro většinu z Vás bude kategorie S1. To jsou vesměs T805. Tedy auta relativně levná, malá a tudíž převáženíschopná. Pokud opravdu nemáte rádi prcky, pak je tu kategorie S2, kde z dostupných vozidel přichází v úvahu IFA nebo GAZ 66. V této třídě mimochodem jezdí náš nejúspěšnější reprezentant v ETT Pavel Cacák na voze Praga UV80, který získal titul mistra Evropy. A jestliže v sobě nemůžete zadusit pocit megalománie pak jsou tu třídy S3, 4, popř. 5, kde můžete jezdit s největším vozem startovního pole T813 8×8. O tom, která kategorie je pro Vás nejzajímavější, si jistě rozhodnete sami nebo nám můžete zavolat a poradit se. Zavolejte a podle kraje, ze kterého pocházíte Vás mohu zkontaktovat s kolegy, ke kterým budete mít nejblíže. Několik zájemců se již ozvalo (zatím S1) a doufám, že Vás bude stále víc. A to stojí za to. Po technické stránce by vozy měly odpovídat předpisům o bezpečnosti ETT, jakoto zavedeného standardu (nutno podotknout, že něco ošidit se opravdu nevyplácí – nejsou to šlapací autíčka a nejlehčí “drobeček” váží 2,5 t). Vycházíme z toho, že my všichni se budeme dále účastnit závodů ETT v ČR a předpokládáme, že i Vy se nebudete chtít o tuto možnost připravit. Samozřejmostí musí být ochranný rám, čtyřbodové bezpečnostní pásy, odpojovač baterie, hasicí přístroje, vyprošťovací lano, přilba atd. Podrobnosti na http://www.trucktrial.cz

 
Akce, výstavy, veletrhy, Truck Trial Zobrazit komentáře4 Vytisknout stránku

4 reakcí na Truck Trial

  1. Jarda Nový píše:

    Zdravim. Chtěl bych se zeptat, jaké je vstupné a jestli se tam dá legálně stanovat. Jsem poměrně z daleka.

  2. DoDo píše:

    Denní vstupné je 150,-, děti zdarma.
    V areálu si lze postavit stan a to přibližně v místech určených k parkování vozidel návštěvníků. Den na trialu nekončí s posledním vozidlem v sekci, ale okolo stánků s jídlem a pitím bývá živo i do pozdní noci. Navíc v sobotu večer je i diskotéka, která končí až po půlnoci.
    DoDo

    @Jarda Nový

    @Jarda Nový

  3. Jana píše:

    Zdravím,
    jsou závody ohrožené v případě,že bude v sobotu vyhlášen státní smutek?Jak se dozvíme zda se Milovice konají?Jsme z liberecka

  4. DoDo píše:

    Závody se pojedou, jen podle doporučení bude minuta ticha a z rozhodnutí ředitelky se nebude v sobotu večer konat diskoteka.

    DoDo

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com

Krátké novinky

Tahače v Mostě popětadvacáté

Letošní okruhový závod tahačů v Mostě bude jubilejním 25. v pořadí

číst dále »

BAJA SPRINT 2017

O víkendu 15.-17.září 2017 se pojede v Polsku nedaleko hranic s Českou republikou závod BAJA SPRINT.

číst dále »

50 let NEOPLAN Skyliner

Když byl roku 1967 představen nový NEOPLAN Skyliner, našel si hned jako první zájezdový patrový autobus na světě nesčetně fanoušků. Rovněž tak z firmy Voyages Leroy. Belgická společnost působící v cestovním ruchu koupila tento patrový autobus jako první v Belgii. A od té doby i každý následující model

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno