nikey.cz

E-Canter pro stavebnictví

Robustní, hospodárný a elektrický: FUSO, dceřiná společnost koncernu Daimler Truck, prezentovala na veletrhu bauma 2022 novou generaci modelu eCanter s hákovým nosičem kontejnerů pro stavebnictví

  • Poprvé s hákovým nosičem kontejnerů: FUSO nabízí s novou generací modelu eCanter variabilitu, zkušenosti a trvalou udržitelnost pro stavebnictví
  • Tři rozdílné sady akumulátorů umožňují dojezd 70 až 200 kilometrů. Nabíjecí jednotka podporuje nabíjení střídavým i stejnosměrným proudem
  • Nová generace modelu eCanter se na přání dodává s výstupním hnacím hřídelem pro hydraulické systémy nástaveb
  • Nové generace modelů eCanter a Canter jsou nabízeny s šesti rozvory náprav a dvěma šířkami kabiny jako ideální základ pro téměř jakoukoli nástavbu
  • Nové FUSO Canter se sklápěčem Meiller a jeřábem Atlas; Canter se dodává v pěti hmotnostních třídách (3,5 až 8,55 tuny) a s třemi variantami motoru (96 kW až 129 kW)
  • Philipp Panter, vedoucí prodeje, marketingu a zákaznických služeb ve společnosti FUSO Europe, říká: „Naší novou generací modelu eCanter, vystavenou poprvé s hákovým nosičem kontejnerů, zdůrazňujeme, že i elektrifikovaná varianta nabízí v plném rozsahu výhody modelu FUSO Canter pro provoz ve stavebnictví. Díky své robustnosti a variabilitě jsou nové generace modelů FUSO eCanter a Canter mimořádně vhodné pro stavební odvětví. Společně s našimi partnery pro nástavby dokážeme na obou základech realizovat vozidla určená k nejrůznějšímu využití.“

FUSO, dceřiná společnost koncernu Daimler Truck, vystavovala na veletrhu Bauma 2022 nové generace modelů eCanter a Canter, jimiž dokazuje, že má ve svém portfoliu přesvědčivé produkty pro stavebnictví, ať se jedná o užitková vozidla s elektrickým pohonem napájeným akumulátory, nebo o varianty s konvenčními spalovacími motory. Obě modelové řady nabízejí v segmentu lehkých nákladních vozidel inteligentní řešení pro nejrůznější požadavky zákazníků díky své robustnosti ve spojení s vysokou užitečnou hmotností, obratností a spolehlivostí. Značka FUSO přitom ztělesňuje uživatelskou přívětivost a agilní i komfortní jízdní vlastnosti na základě trvale udržitelných a hospodárných technologií pohonu. Jak nová generace modelu eCanter, tak i jeho konvenční sourozenec Canter dokážou přiložit ruku k dílu a s nejrůznějšími nástavbami přepravovat sypký materiál nebo stroje, například na staveništi potřebný bagr, ale také vyklápěcí korby či kontejnery.

Čím vším se obě lehká nákladní vozidla jinak ještě vyznačují a čím jsou atraktivní pro stavební sektor, mohou zákazníci, odborníci a zástupci médií na vlastní oči zjistit na letošním veletrhu bauma v Mnichově od 24. do 30. října 2022. FUSO na celosvětově nejvýznamnějším veletrhu pro stavebnictví vystavuje exponáty jak v podobě nové generace modelu eCanter s akumulátorovým elektrickým pohonem, tak i nového Canteru s konvenčními pohony.

V expozici značky FUSO B439 (hala B4) vystavená nová generace modelu eCanter je ve verzi s celkovou hmotností 8,55 tuny poprvé vybavena hákovým nosičem kontejnerů firmy UNSINN a mechanickým vedlejším pohonem přídavných zařízení. Celková nosnost podvozku je 5135 kg. Užitečná hmotnost činí 3635 kg. Vozidlo s komfortní jednoduchou kabinou (se třemi sedadly) má rozvor náprav 3400 milimetrů a je vybaveno sadou akumulátorů M, která umožňuje dojezd až 140 kilometrů.

Na venkovní ploše vystavené nové FUSO Canter má celkovou hmotnost 7,49 tuny, třístranný sklápěč Meiller a jeřáb Atlas. I toto vozidlo disponuje komfortní jednoduchou kabinou. Vozidlo má rozvor náprav 3400 milimetrů, nosnost podvozku 4,94 tuny, užitečnou hmotnost 2580 kg a motor o výkonu 129 kW.

Nová generace modelu eCanter je připravena pro ještě ekologičtější a hospodárnější provoz

Značka FUSO ve snaze ještě lépe splnit požadavky zákazníků novou generaci modelu eCanter v mnoha ohledech optimalizovala. Zatímco doposud bylo elektrické nákladní vozidlo dodáváno pouze s celkovou hmotností 7,49 tuny a rozvorem náprav 3400 milimetrů, mají nyní zákazníci na výběr šest rozvorů náprav od 2500 do 4750 milimetrů a celkovou hmotnost 4,25 až 8,55 tuny. Nosnost podvozku je až 5 tun. Nová generace modelu eCanter je poháněna elektromotorem o výkonu buď 110 kW (varianty s celkovou hmotností 4,25 a 6 tun), nebo 129 kW (varianty s celkovou hmotností 7,49 a 8,55 tuny), s točivým momentem 430 N.m a optimalizovaným hnacím řetězcem. Nejvyšší rychlost je 89 km/h.

V závislosti na rozvoru náprav jsou k dispozici tři různé sady akumulátorů: S, M a L. Baterie přitom používají technologii lithium-železo-fosfátových akumulátorových článků (LFP), které se vyznačují především dlouhou životností a větším množstvím využitelné energie. Sada akumulátorů ve variantě S disponuje jmenovitou kapacitou 41 kWh a umožňuje dojezd až 70 kilometrů. U varianty M dosahuje jmenovitá kapacita 83 kWh a dojezd je až 140 kilometrů. Nejvýkonnější sada, varianta L, nabízí jmenovitou kapacitu 124 kWh a dojezd až 200 kilometrů. Díky rekuperaci lze dojezd ještě prodloužit, což současně zkracuje potřebné přestávky kvůli nabíjení. Pro porovnání: Dosud byla pro model eCanter nabízena pouze jedna varianta sady akumulátorů s jmenovitou kapacitou 81 kWh a dojezdem až 100 kilometrů.

Co se týká nabíjení sady akumulátorů, je nová generace modelu eCanter kompatibilní se všemi síťovými napětími na nejdůležitějších trzích. Nabíjecí jednotka podporuje nabíjení jak střídavým (AC), tak i stejnosměrným (DC) proudem. Nabíjecím standardem je systém CCS (Combined Charging System). Nabíjet je možné výkonem až 104 kW. V závislosti na sadě akumulátorů lze rychlým, stejnosměrným nabíjením zvýšit stav nabití z 20 na 80 procent kapacity za cca 24 (S), 26 (M) nebo 39 minut (L). V případě nabíjení střídavým proudem (11 a 22 kW) to trvá mezi čtyřmi a šesti hodinami, v závislosti na sadě akumulátorů.

 
Akce, výstavy, veletrhy, Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama

nikey.cz

Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Mercedes-Benz Trucks překonává „zvukovou bariéru“ při elektrickém nabíjení s výkonem 1000kW

Vývojáři Mercedes-Benz Trucks během interního testu ve Wörth am Rhein poprvé nabíjejí elektrická nákladní vozidla výkonem 1000 kilowattů • Nově definovaný nabíjecí standard Megawatt Charging System (MCS) ve fázi technické implementace • Rainer Müller-Finkeldei, vedoucí produktového inženýrství Mercedes-Benz Trucks: „Naši … Číst dále →

číst dále »

Scania rozšiřuje svou nabídku elektrických nákladních vozidel o další řešení

Scania rozšiřuje svou nabídku elektrických vozidel o další modely, s nimiž lze čistě elektrický pohon využít v řadě různých oblastí. A nejde jen o možnost, ale o vhodnost a ideální podmínky k jejich využití. Dvě nová elektrická pohonná ústrojí a … Číst dále →

číst dále »

Tatra získala prestižní ocenění Red Dot za design vozidel nejnovější generace řady Force

Kopřivnická automobilka Tatra Trucks si před pár dny zapsala další velký úspěch. Poprvé ve své historii totiž získala ocenění Red Dot v kategorii Product Design, a to hned dvakrát. Tímto oceněním, patřícím k mezinárodně nejprestižnějším v oblasti designu, byly dekorovány … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno