Nový Mega návěs od firmy Kögel

Vlastní hmotnost 6310 kilogramů v základní výbavě

NOVINKA: Volitelná nástavba Strong & Go bez zásuvných latí
Také jako 2nápravový návěs s 10tunovými nápravami

Na výstavě užitkových vozidel IAA 2018 představí společnost Kögel svůj návěs Mega generace NOVUM. I velkoobjemový návěs Kögel se teď vyznačuje známými výhodami generace NOVUM, tj. optimalizovaným profilem vnějšího rámu a vylepšenou nástavbou. V porovnání s předchozími generacemi disponuje Kögel Mega v základní výbavě vlastní váhou počínaje od přibližně 6130 kilogramů, čím zvyšuje užitečné zatížení o 170 kilogramů. Nový Kögel Mega se výborně hodí pro klasické standardní úkoly a použití v oblasti velkokapacitní přepravy. Díky světlé vnitřní výšce tři metry je tento velkoobjemový zázrak ideálním návěsem pro koncepci „Just In Time“ v automobilovém průmyslu. Díky mechanicko-hydraulické zvedací střeše, která patří do rozsahu sériového vybavení, lze jednoduše nakládat i vykládat tři pletivové boxy, které jsou umístěny ve stohu na sobě. Boční nakládací výška se tak zvětšuje vpředu o dalších 600 milimetrů a vzadu o 500 milimetrů přes tři metry.

Kögel Mega generace NOVUM
Kromě dobře známých výhod generace NOVUM, jako je nová vzduch a světlo propouštějící konzola na přední stěně, která odvádí síly přes podélný nosník do rámu, nový profil vnějšího rámu, který významně zlepšuje dostupnost vázacích bodů Vario-Fix, a variabilních kapes na latě, má Kögel Mega rozsáhlou sériovou výbavu. Sériově dodávaných 13 párů vázacích třmenů je nově opatřeno bočními háky pro jednodušší manipulaci a disponuje sílou v tahu 2 500 kilogramů. Kögel Mega je samozřejmě opatřen certifikátem o zajištění nákladu podle normy DIN EN 12642 Code XL.

Individuální výbava výstavního exponátu
Exponát vystavený na IAA 2018 má volitelnou výbavu podle směrnice Daimler 9.5. Patří sem mimo jiné ocelové dorazové lišty pro palety a zdvojení čelní stěny ze sítotiskové desky o tloušťce 12 milimetrů a výšce 1 250 milimetrů. Vystavený návěs má navíc novou nástavbu Kögel Strong & Go. Tvoří ji inovativní nástavba generace NOVUM v kombinaci s integrální střešní plachtou Kögel zesílenou výztužnými pásy. Díky tomuto nenákladnému řešení již nejsou nutné zásuvné latě pro splnění normy DIN EN 12642 Code XL a směrnice Daimler 9.5 při přepravě gitterboxů a nákladu svázaného pásy. Pro nosiče malých nákladů jsou však podle směrnice Daimler 9.5 přesto předepsány zásuvné latě. Úplnou novinkou návěsu Kögel Mega je také blok zadních světel Kögel LUXIMA a úložná skříň na palety pro 24 europalet. Díky optimalizované výšce skříně je nyní možné dosáhnout světlou výšku 100 milimetrů. Pro zvýšení bezpečnosti provozu a zabránění dopravním nehodám při odbočování je návěs vybaven volitelnými blikajícími bočními obrysovými světly.

Různorodá individuální výbava
Díky modulovému systému lze u návěsu Mega generace NOVUM také použít variabilní nástavbu známou z modelu Kögel FlexiUse. Nástavba nabízí vpředu osm možností přestavení vzdálenosti po 25 milimetrech a vzadu čtyři možnosti přestavení po 50 milimetrech. Také lze nezávisle přestavit výšku nástavby vpředu a vzadu o 200 milimetrů. Můžete tedy provádět každodenní přepravu zboží s vnitřní světlou výškou od 2 850 do 3 050 milimetrů vpředu a vzadu. Kögel Mega generace NOVUM si lze objednat i se dvěma 10tunovými nápravami. Rozvor náprav 1 810 milimetrů zajišťuje vysokou hladkost chodu. Tato verze má dokonce ještě menší vlastní hmotnost a vyznačuje se nižšími náklady na provoz a pohonné hmoty. Návěs Kögel Mega generace NOVUM dodáváme samozřejmě i s další rozmanitou individuální výbavou. Patří sem např. různé balíčky pro zajištění nákladu, výbava RoRo, bočnice, dvojitá kodifikace pro železnici, vana pro svitky a další.

Povrchová vrstva KTL: trvalá ochrana proti korozi
U návěsu Kögel Mega generace NOVUM je celý rám vozidla trvale chráněn před korozí prostřednictvím nanokeramické technologie a povrchové vrstvy KTL s následně naneseným lakem vytvrzeným UV zářením.

 
Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Víkend jako na houpačce, ale mise splněna!

Závodem v italském Misanu skončilo první po covidové mistrovství Evropy v závodech tahačů. Pro Buggyru se jednalo o šampionát historický, poprvé nasadila do šampionátu tři speciály ve vlastní režii, přičemž z početní převahy se těšili zástupci Buggyra Academy.Jak se, ještě … Číst dále →

číst dále »

Macík pojede Dakar s Karlem. Ale ani Arnošt nezůstane doma

19. 10. 2021 – Sedlčany – Pilot týmu Big Shock! Racing Martin Macík už má jasno. Rozhodl se, v jakém kamionu bude závodit na Dakaru 2022. Volba mezi osvědčeným Karlem, s nímž už absolvoval 2 ročníky legendárního závodu, a Arnoštem, vylepšeným … Číst dále →

číst dále »

MKR po rally Maroko

Poslední etapa přinesla renaultu vítězství Chvalín/Zagora – Vítězstvím uzavřel severočeský tým letošní ročník Rallye Maroko. Kamion holandského pilota Gerta Huzinka z Riwald Dakar projel závěrečnou 5. etapu v nejrychlejším čase a celkově mu patří konečná druhá pozice.             „Gert je velmi spokojený. … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno