Scania Interlink – atraktivní autobusová novinka

Scania Interlink – atraktivní autobusová novinka

Scania InterLink LD, Gas. Lahti, Finland Photo: Dan Boman 2015

Scania InterLink LD, Gas.
Lahti, Finland
Photo: Dan Boman 2015

Patnáctý říjen tohoto roku znamenal pro Švédskou společnost Scania velký milník. V tento den se totiž pro novináře otevřely brány veletrhu Busworld 2015 v belgickém Kortrijku a byl slavnostně představen nový autobus Scania Interlink. Díky univerzální novince je tak nabídka autobusů Scania nejširší v celé historii.

V průběhu úvodní tiskové konference veletrhu Busworld byl představen nejen nový model Interlink, ale důraz byl rovněž kladen na širokou nabídku motorů na alternativní paliva. A pozornost si zasloužil i nový koncept partnerský program pro zákazníky nesoucí název Scania Fleet Care.

Scania Interlink je k dispozici ve třech výškových variantách – Low Decker, Medium Decker a High Decker. Plynule tak navazuje na svého předchůdce OmniExpress, který byl k dispozici v provedení 3.20, 3.40 a 3.60. Nejnižší varianta Low Decker pak přichází s naprosto unikátním řešením, protože se jedná o první autobus na trhu s normální výškou podlahy a pohonem na zemní plyn. Vozidlo se díky své konstrukci a hnacímu řetězci hodí především pro příměstské výkony a kratší meziměstské linky. „Scania Interlink nabízí flexibilitu, na jakou doposud nebyli přepravci zvyklí – jedná se o autobus se standardní výškou podlahy vhodný pro příměstské výkony, dopravu na letiště, meziměstské trasy a velmi dobře poslouží i jako školní autobus. A to vše nabízí jeden model,“ uvedla Anna Carmo e Silva, ředitelka produktového managementu a presales ve společnosti Scania.

Všechny autobusy Scania mohou být osazeny motory na alternativní paliva a právě tato oblast byla na veletrhu Busworld jedním z hlavních témat. „Vzhledem k aktuálním klimatickým změnám musíme jednat a musíme jednat hned,“ řekl Klas Dahlberg, vedoucí divize autobusů společnosti Scania. „Patříme do odvětví, které má možnost být součástí řešení, nikoliv součástí problému. Scania řešení má – ne pro vzdálenou budoucnost, ale tady a teď.“

V široké nabídce motorů na alternativní paliva nechybějí agregáty schopné pracovat na bioetanol, plyn, bionaftu a HVO (hydrogenovaný rostlinný olej). A aby toho nebylo málo, hybridní Scania Citywide LE bude brzy k dispozici jako autobus II. třídy vhodný pro příměstské operace.

 
Akce, výstavy, veletrhy, Autodoprava, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

DAKAR 2022 – ostravský tým FESH FESH si veze domů 12. místo

V pátek 14. ledna dojeli účastníci Rallye DAKAR do cíle. Ostravský tým FESH FESH si odváží z kategorie kamionů 12. místo. Všech 12 náročných etap zvládla litevská posádka s vozidlem Tatra Jamal se startovním číslem 529. Tatra 815 „Puma“ v závodě DAKAR Classic dojela … Číst dále →

číst dále »

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Aleš Loprais v cíli Dakaru 2022: Děkujeme všem

Aleš Loprais, Jaroslav Valtr ml. a Petr Pokora s Pragou v barvách Instaforex Loprais Praga Teamu dokončili Rally Dakar 2022 na 21. místě v kategorii kamionů. Ze souboje o nejvyšší příčky je vyřadily v závěrečné čtvrtině soutěže technické problémy. Po … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno