Letka Racing Tým – tiskovka po rally

LRT, neboli Letka Racing Tým po svém návratu upořádal tiskovou konferenciTomáš Tomeček

Návrat do Afriky byl velmi milý, spolu s organizátory původního Dakaru zavzpomínal na dávné účinkování ještě na postu spolujezdce Karla Lopraise. Je očekáván další příliv závodníků, kteří zvolí tuto levnější a přátelštější podobu vytrvalostního závodu. Velkému ocenění se dostalo doprovodné Tatře Balai, která nejen vyprošťovala, ale i pomáhala spravovat  zapadlé stroje a  poskytovala dosud nevídaný servis.

Vojtěch Morávek

coby navigátor zase připoměl, že tento “ekonomický” závod není o moc snazší než dnešní Dakar, jak je to někdy prezentováno a z pozice navigace dokonce těžší, protože není tolik závodníků a tudíž projetá stopa, zvláště když je posádka v čele. Přesto on i Tomáš pochválili organizátory za výběr tratí a hlavně perfektně zpracovaný road book.

Jaromír Martinec

účastník Argentinsko-Chilské rally, člen druhé posádky Letka Racing  týmu v Tatře Andreho de Azaveda zase vyzvedl uznání viny – jezdecké chyby Andreho, jež způsobila odstoupení ze závodu “sorry for all, that was my mistake!” Stalo se tak po neúspěšném vyjetí duny a předjetí Kamazem  Mardějeva, kdy André v touze dohnat ztrátu více zariskoval a odneslo to  řízení přední nápravy. Bez rychlé asistence nebylo možné pokračovat a soutěž tak pro ně skončila. Martinec dále poodkryl známou skutečnost nadvlády značek VW a Kamaz a také s tím související vliv peněz na průběh soutěže, ze které se pomalu vytrácí sportovní duch .

Spojí se české týmy na Dakaru?

Ze strany návštěvníků konference  byl vznesen dotaz či lépe řečeno námět na řešení omezeného rozpočtu každého českého týmu a to slučením stájí, minimálně vozů Tatra. Problém je však v tom, že každá z Tater má za sebou určitý vývoj konstrukce, kdy každá závodní stáj šla svou cestou – motor, tlumiče, řízení, nástavba a je tudíž problém sladit dohromady jen náhradní díly. Další překážkou je bohužel fakt, že české týmy spolu moc nespolupracují. Je škoda, že to nefunguje jako u holandských posádek, které naopak vytváří v místě bivaků jakési holandské ležení či vesničky.

 
Dakar , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Buggyra rozdělí v Le Mans síly

Dva týdny po zastávce v Zolderu se nejrychlejší truckeři starého kontinentu utkají na slavném okruhu v Le Mans. Na jedné z nejlepších motoristických adres planety se přitom bude souběžně bojovat o evropské a francouzské body, management Buggyry proto musel řešit … Číst dále →

číst dále »

Slavnostní předávání Cen Mosty 2020 s účastí Alberta Llovery

V úterý 21.9. 2021 se ve Velkém sále Domu kultury města Ostrava uskutečnil již 18. ročník Slavnostního předávání Cen Mosty 2020. Ceny MOSTY uděluje Národní rada osob se zdravotním postižením ČR v zájmu podpory aktivit přispívajících významným způsobem ke zlepšení postavení … Číst dále →

číst dále »

Hospodárná a trvale udržitelná jízda do budoucnosti Mercedes-Benz Trucks představuje v rámci akce „Shaping the Now & Next 2021“ řešení pro ekonomickou silniční nákladní dopravu s neutrální bilancí emisí CO2

Mercedes-Benz Trucks dokazuje svými produkty, technologiemi a službami své ambice nabízet dopravcům optimální nákladní vozidla jak s konvenčními, tak i s elektrifikovanými pohony podle jejich požadavků Zatímco Actros F je střižený s ohledem na efektivní náklady a funkčnost, Actros L stanovuje nová měřítka … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno