Letka Racing Tým – tiskovka po rally

LRT, neboli Letka Racing Tým po svém návratu upořádal tiskovou konferenciTomáš Tomeček

Návrat do Afriky byl velmi milý, spolu s organizátory původního Dakaru zavzpomínal na dávné účinkování ještě na postu spolujezdce Karla Lopraise. Je očekáván další příliv závodníků, kteří zvolí tuto levnější a přátelštější podobu vytrvalostního závodu. Velkému ocenění se dostalo doprovodné Tatře Balai, která nejen vyprošťovala, ale i pomáhala spravovat  zapadlé stroje a  poskytovala dosud nevídaný servis.

Vojtěch Morávek

coby navigátor zase připoměl, že tento “ekonomický” závod není o moc snazší než dnešní Dakar, jak je to někdy prezentováno a z pozice navigace dokonce těžší, protože není tolik závodníků a tudíž projetá stopa, zvláště když je posádka v čele. Přesto on i Tomáš pochválili organizátory za výběr tratí a hlavně perfektně zpracovaný road book.

Jaromír Martinec

účastník Argentinsko-Chilské rally, člen druhé posádky Letka Racing  týmu v Tatře Andreho de Azaveda zase vyzvedl uznání viny – jezdecké chyby Andreho, jež způsobila odstoupení ze závodu “sorry for all, that was my mistake!” Stalo se tak po neúspěšném vyjetí duny a předjetí Kamazem  Mardějeva, kdy André v touze dohnat ztrátu více zariskoval a odneslo to  řízení přední nápravy. Bez rychlé asistence nebylo možné pokračovat a soutěž tak pro ně skončila. Martinec dále poodkryl známou skutečnost nadvlády značek VW a Kamaz a také s tím související vliv peněz na průběh soutěže, ze které se pomalu vytrácí sportovní duch .

Spojí se české týmy na Dakaru?

Ze strany návštěvníků konference  byl vznesen dotaz či lépe řečeno námět na řešení omezeného rozpočtu každého českého týmu a to slučením stájí, minimálně vozů Tatra. Problém je však v tom, že každá z Tater má za sebou určitý vývoj konstrukce, kdy každá závodní stáj šla svou cestou – motor, tlumiče, řízení, nástavba a je tudíž problém sladit dohromady jen náhradní díly. Další překážkou je bohužel fakt, že české týmy spolu moc nespolupracují. Je škoda, že to nefunguje jako u holandských posádek, které naopak vytváří v místě bivaků jakési holandské ležení či vesničky.

 
Dakar , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Aleš Loprais v cíli Dakaru 2022: Děkujeme všem

Aleš Loprais, Jaroslav Valtr ml. a Petr Pokora s Pragou v barvách Instaforex Loprais Praga Teamu dokončili Rally Dakar 2022 na 21. místě v kategorii kamionů. Ze souboje o nejvyšší příčky je vyřadily v závěrečné čtvrtině soutěže technické problémy. Po … Číst dále →

číst dále »

Macík vybojoval 4. místo a cestou vytáhl Casaleho z dun

13. 1. 2022 – Bisha – Předposlední 11. etapa letošního extrémně náročného Dakaru úspěšně zdolána. Pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda z týmu Big Shock! Racing dnešní porci 346 ostrých a hodně zrádných kilometrů zvládli s překvapivým klidem. … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno