Letka Racing Tým – tiskovka po rally

LRT, neboli Letka Racing Tým po svém návratu upořádal tiskovou konferenciTomáš Tomeček

Návrat do Afriky byl velmi milý, spolu s organizátory původního Dakaru zavzpomínal na dávné účinkování ještě na postu spolujezdce Karla Lopraise. Je očekáván další příliv závodníků, kteří zvolí tuto levnější a přátelštější podobu vytrvalostního závodu. Velkému ocenění se dostalo doprovodné Tatře Balai, která nejen vyprošťovala, ale i pomáhala spravovat  zapadlé stroje a  poskytovala dosud nevídaný servis.

Vojtěch Morávek

coby navigátor zase připoměl, že tento “ekonomický” závod není o moc snazší než dnešní Dakar, jak je to někdy prezentováno a z pozice navigace dokonce těžší, protože není tolik závodníků a tudíž projetá stopa, zvláště když je posádka v čele. Přesto on i Tomáš pochválili organizátory za výběr tratí a hlavně perfektně zpracovaný road book.

Jaromír Martinec

účastník Argentinsko-Chilské rally, člen druhé posádky Letka Racing  týmu v Tatře Andreho de Azaveda zase vyzvedl uznání viny – jezdecké chyby Andreho, jež způsobila odstoupení ze závodu “sorry for all, that was my mistake!” Stalo se tak po neúspěšném vyjetí duny a předjetí Kamazem  Mardějeva, kdy André v touze dohnat ztrátu více zariskoval a odneslo to  řízení přední nápravy. Bez rychlé asistence nebylo možné pokračovat a soutěž tak pro ně skončila. Martinec dále poodkryl známou skutečnost nadvlády značek VW a Kamaz a také s tím související vliv peněz na průběh soutěže, ze které se pomalu vytrácí sportovní duch .

Spojí se české týmy na Dakaru?

Ze strany návštěvníků konference  byl vznesen dotaz či lépe řečeno námět na řešení omezeného rozpočtu každého českého týmu a to slučením stájí, minimálně vozů Tatra. Problém je však v tom, že každá z Tater má za sebou určitý vývoj konstrukce, kdy každá závodní stáj šla svou cestou – motor, tlumiče, řízení, nástavba a je tudíž problém sladit dohromady jen náhradní díly. Další překážkou je bohužel fakt, že české týmy spolu moc nespolupracují. Je škoda, že to nefunguje jako u holandských posádek, které naopak vytváří v místě bivaků jakési holandské ležení či vesničky.

 
Dakar , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Big Shock balí na Dakar i s motorkářem Brabcem

15.11.2017 proběhla oficiální tisková konference našeho týmu BIG SHOCK RACING k Dakaru 2018. Představeno bylo hned několik novinek, jako je nový motor ve Frantovi, nové doprovodné vozidlo MINI Countryman SD v týmových barvách nebo třeba týmové hodinky značky PRIM od Elton hodinářská a. s., které půjdou do prodeje pro veřejnost! Vše můžete vidět na fotkách, které se vážně povedly.

číst dále »

MKR Technology představuje 3 kamiony pro Dakar 2018

Už jen několik dnů zbývá do reálného odjezdu na Rally Dakar. Program teď plní týmové prezentace a představení posádek pro nový ročník věhlasné rally. Ta sice startuje až v lednu, ale poslední listopadový víkend odplouvá veškerá technika do Jižní Ameriky. Severočeský konstruktérský tým MKR Technology do boje o beduína vysílá trojici závodních kamionů, které budou pilotovat holandští jezdci. Na palubě ale nebude chybět ani domácí zástupce, Roudničan Daniel Kozlovský.

číst dále »

Silniční vlaky Scania v Brazílii

Scania v Brazílii uvedla na trh vozidlo Super Road R 620 6 × 4, vybavené motorem V8. Souprava tahače s přívěsy je vybavena nejméně 11 nápravami pro nosnost až 91 tun.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno