Úspěch modelu Volvo FMX ve stavebním průmyslu

Úspěch modelu Volvo FMX ve stavebním průmyslu

VOLVO FMX sklápěčModel Volvo FMX značně ovlivnil trh s nákladními vozy pro stavební průmysl. Od jeho uvedení v dubnu loňského roku už se prodalo více než 5 000 vozidel. Nový nákladní vůz pro stavebnictví se nyní testuje v extrémních pracovních podmínkách po celé Evropě.

„Prodej modelu Volvo FMX vysoce překračuje naše očekávání. Během pouhých dvou měsíců jsme už prodali polovinu množství předpokládaného pro celý rok 2011. Tato obrovská poptávka potvrzuje, že se nám podařilo splnit potřeby zákazníků a přizpůsobit vůz pro často velmi tvrdé a náročné pracovní podmínky,“ říká Claes Nilsson, prezident evropské divize společnosti Volvo Trucks.

Nové VOLVO FMX v akci – video:

Na hranicích mezi Švýcarskem a Itálií se staví nejdelší tunel na světě. Po svém dobudování bude dlouhý 57 kilometrů. Zde řídí Danni své nové Volvo FMX na cestách, jejichž spád dosahuje až 22%. Se svým novým pracovním strojem je naprosto spokojený.

„Svým novým vozem Volvo FMX jsem nadšen. Pro tento druh těžkých stavebních prací je perfektní. Vysoce hodnotím komfort v jeho kabině a zejména vynikající viditelnost díky novému druhu zpětných zrcátek,“ říká.

Tunel, který je určen pouze pro železniční dopravu, bude důležitou součástí dopravního řetězce spojujícího železniční sítě severní a jižní Evropy a velké přístavy v Rotterdamu a v Janově. Stavba byla zahájena koncem devadesátých let a tunel bude pro dopravu otevřen v roce 2017. Denně tunelem projede asi 300 vysokorychlostních vlaků.

Video o stavbě tohoto tunelu:

Tunel je skrz horský masiv prorážen přibližnou rychlostí 25 metrů denně. Jedním z největších problémů tohoto projektu je odvoz 13,3 milionu kubických metrů drceného kamene, který je vytěžován ze skalního podloží. Jeho část je vyvážena z tunelu a ukládána do teras, tak aby postupně vytvářely nové obrysy hory, které se hladce začlení do okolní alpské krajiny.

Během výstavby nejdelšího úseku, dvacetikilometrové vzdálenosti mezi místy Camorino a Vezia, je převoz odtěženého kamene v dovedných rukou společnosti Beffa Trasporti a jejích 32 zaměstnanců. Tato společnost k tomuto účelu používá celý svůj fleet 32 nákladních vozů Volvo a využívá také nákladní vozy pronajaté od svých dodavatelů. A je to právě zde, kde model Volvo FMX (6 x 4) prokazuje své kvality.

„Už před deseti lety jsme se museli rozhodnout, jaké nákladní automobily pro tento obtížný úkol použít. Po pečlivém zvažování jsme se rozhodli pro vozy Volvo,“ říká Renato Beffa, vlastník společnosti Beffa Trasporti. „Stavební nákladní vozy Volvo mají robustní konstrukci postavenou na pevném rámu. Zvláště se nám líbí nový model Volvo FMX , který má vynikající kabinu. Její komfort je skvělý. Nová řadicí páka a všechny ostatní důležité ovládací prvky jsou zde lépe dosažitelné.“

Nákladní vůz pracuje ve dvou směnách na 40 kilometrů dlouhé trati mezi tunelem a vykládacím prostorem. Tato trať zahrnuje veřejné silnice i obtížné staveništní terény. To znamená velmi náročné pracovní podmínky, při nichž je nosnost nákladního vozu po většinu dne využívána na maximum. Za směnu přepraví až 2 200 tun drceného kamene. Téměř se 40 tunami zátěže na korbě je důležité zvládat jízdu po strmých svazích s blátivým povrchem, přičemž déšť a sníh mohou jízdní podmínky ještě více ztížit.

Renato Beffa si už objednal další Volvo FMX, a není jediným přepravcem ve Švýcarsku, který se tak rozhodl. Model Volvo FMX už zaujímá přibližně 15% z prodeje nákladních vozů v této zemi.

Zdroj: Volvo Trucks

 
Na cestách, Novinky, Technika, Zábava a videa , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Aleš Loprais v cíli Dakaru 2022: Děkujeme všem

Aleš Loprais, Jaroslav Valtr ml. a Petr Pokora s Pragou v barvách Instaforex Loprais Praga Teamu dokončili Rally Dakar 2022 na 21. místě v kategorii kamionů. Ze souboje o nejvyšší příčky je vyřadily v závěrečné čtvrtině soutěže technické problémy. Po … Číst dále →

číst dále »

Macík vybojoval 4. místo a cestou vytáhl Casaleho z dun

13. 1. 2022 – Bisha – Předposlední 11. etapa letošního extrémně náročného Dakaru úspěšně zdolána. Pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda z týmu Big Shock! Racing dnešní porci 346 ostrých a hodně zrádných kilometrů zvládli s překvapivým klidem. … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno