Rozhovor s Adamem Lackem

Lacko: Po dvaceti letech jsem se konečně dočkal

Židovice – Nejprve získal Zlatý volant, když byl poprvé v kariéře odbornými novináři zvolen nejlepším českým okruhovým pilotem, hned na to byl oceněn při Sportovci roku Litoměřicka. Za vše může loňská závodní sezóna, při které pilot severočeské truckracingové stáje MKR Technology Adam Lacko obhájil bronzové místo v evropském šampionátu závodních tahačů.

Adame, čekal jsi vítězství ve Zlatém volantu?
Kdepak to ani náhodou. Pro mne bylo prvenství velké překvapení, a proto z něj mám také tak velkou radost. V sále s výbornou atmosférou byl také dvanáctinásobný vítěz ankety Tomáš Enge, takže dokud člověk neslyšel jméno při vyhlášení, tak mohl stále jen doufat.

Co pro tebe znamená anketa Zlatý volant?
V této anketě je kategorie okruhových jezdců a jezdců rallye tou nejstarší, takže pro mě jde o prestižní ocenění. Osobně to beru jako velké ohodnocení českých pilotů. Těší mě, že jsem tu trofej získal. Tím vítězstvím vlastně vyvrcholila má dvacetiletá práce a úsilí, ačkoli současně doufám, že to cena nebyla zdaleka poslední.

Hned na to jsi byl vyhlášen čtvrtým Sportovcem roku Litoměřicka. Zima tedy končí příjemně, že?
To rozhodně. Každé takové vyhlášení je moc příjemné. Samozřejmě, jak člověk stoupá ve výsledcích na závodní dráze, přichází i lepší umístění v podobných anketách, a proto věřím, že další rok bude ještě úspěšnější jak pro mě, tak pro celý tým.

Jak se připravuješ a jak se těšíš na novou závodní sezónu?
Ta přestávka je už dlouhá. Klidně by všechno mohlo hned začít. Kluci intenzivně pracují na novém tahači. Strašně se těším a doufám, že brzy vyjedeme testovat. Opravdu začínám být netrpělivý, protože jsem sám zvědavý, jak velkých změn se dočkám. Věřím, že letos budeme našim konkurentům víc zatápět. Sám jsem byl měsíc jezdit v Rakousku na zamrzlých jezerech, což je pro mě už taková tradice. Teď začínám víc cvičit a pomalu se klasicky připravuji na novou sezónu.

Jak se ti líbí závodní kalendář?
Nejede se v britském Doningtonu a v tureckém Istanbulu. Istanbul mě celkem mrzí. Pro celý tým to sice nebyla jednoduchá zastávka a ani pro diváky nebyl okruh zrovna ideální, ale z pohledu jezdce se mi moc líbil. Novinkou je tedy španělská Navarra. O té nikdo nic moc neví. Pro každého to bude velká neznámá, na rozdíl od rakouského okruhu Red Bull Ring. Ten mám rád, takže na ten se určitě těším. Ostatní zastávky zůstávají stejné. Letošních deset závodních víkendů je tentokrát docela příjemně rozprostřených, takže by nemělo docházet k přílišnému stresu.

 
Nezařazené, Novinky , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Martin Macík bude jezdit s Ivecem

Macík poprvé ukázal Karla, nový kamion pro Dakar 2020                   Sedlčany, 14. 5. 2019 – Karel, závodní speciál Martina Macíka pro Dakar 2020, je na světě. Měří 6950 mm, váží 8500 kg, je to Iveco a má čumák. … Číst dále →

číst dále »

Proces přípravy řidiče kamionové dopravy

    Řidič kamionu musí nejprve 3x postupně absolvovat autoškolu a získat profesní průkaz. Profesionální řidič je i nadále povinen se každý rok pravidelně vzdělávat. Náklady spojené s přípravou řidiče jsou poměrně vysoké, mzdy jsou však lákavé.   Profese řidiče kamionu … Číst dále →

číst dále »

LEGENDY 2019

O nadcházejícím víkendu se na Výstavišti v Praze – Holešovicích bude konat další ročník výstavy LEGENDY. Výstavu  na které jsou  k vidění závodní vozy, superspotorty i luxusní značky letos doplní vozidla ze zámoří a desítky amerických trucků jako Kenworth W900, … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno