Buggyra před Hungaroringem

Obhájí Lacko na Hungaroringu tři loňská prvenství?

Po dosažení maximálně možného, ba dokonce snad i nemožného, v úvodním podniku ME tahačů v Misanu, čeká na jezdce týmu Buggyra Racing technicky podstatně náročnější Hungaroring.

Zatímco před Misanem byl týmový manažer Jan Kalivoda konfrontován s možností uplatnit v případě startu Adama Lacko právo veta, v Maďarsku opakování podobné situace nehrozí. „Adam je na tom podle vlastních slov po zdravotní stránce mnohem lépe, nemám důvod mu nevěřit. Zatímco Misano protrpěl, čemuž zcela věřím, Hungaroring si hodlá užít,“ potvrdil evidentně spokojený manažer, který se hodlá v Maďarsku věnovat Oly Janesovi. „Četl jsem jeho vyjádření ohledně Misana. Asi do šampionátu vstupoval coby ostřílený závodník britského mistrovství s tím, že to bude jednodušší a pak trochu narazil na realitu evropského šampionátu. Přesto odvedl slušný výkon, body přijdou. Proto se mu budu snažit vysvětlit, že to chce trpělivost.“

Stát se může úplně všechno
Jezdecká ekipa Buggyry ve složení Lacko – Janes trávila pauzu mezi Misanem a Hungaroringem odlišně. Zatímco se Adam se dával zdravotně do přijatelnějšího stavu, Oly analyzoval své vystoupení z Misana. „Jak už jsem řekl, Oly má velmi solidní potenciál jezdeckého růstu, ale musí zachovat pro Angličany typický klid. Dvakrát jsme si volali, slíbil jsem mu, že si spolu projdeme v klidu celý okruh a rád se s ním podělím o své zkušenosti,“ prozradil Adam, kterého v Maďarsku čeká obhajoba tří vítězství. „Loni jsem měl Hungaroring v kolonce rizikových závodů a nakonec to dopadlo skvěle. Letos se může, jako ostatně v každém závodě, stát opravdu úplně všechno.“ Přestože v Misanu řešil Adam především sám sebe, neušel mu bombastický nástup Jochena Hahna. „Už v Mostě bylo jasné, že jeho Iveco bude hodně rychlé, což v Misanu potvrdil. Výborně zajela Steffi Halm, Antonio ukázal, že nezapomněl závodit. A na domácí půdě se bude chtít předvést i Kiss, který doplatil v Misanu hned v prvním závodě na diskvalifikaci kvůli hmotnosti. Doma si to určitě pohlídá. Na úzkém a technicky náročném okruhu, to bude těžké, což by mi mělo vyhovovat.“

„Hungaroring bude z technického hlediska těžší, než Misano. Nejsem si jist, jestli se jedná zrovna o okruh, na kterém má nový jezdec získávat zkušenosti, ale nemá cenu si stěžovat. Dost dobře mi není jasné, kde se bude předjíždět? Proto bude nejlépe vyhrát super pole a odstartovat z prvního místa,“ odhadoval suše Oly. Anglický nováček v barvách roudnického týmu navíc nabral na sebevědomí. „V rámci analýzy svých dat z Misana jsem dostal pár nápadů. Zpětná reakce za strany Robina a Davida mě potěšila, vůbec by to prý nemuselo být marné.“

Jsme mistři!
V roudnickém Buggyra Technology Centru se v průběhu pauzy pracovalo na nastavení podvozku. Vzhledem k tomu, o jak moc kontaktní okruh se jedná, poputuje na Hungaroring dvojnásobná porce plastů. „Vzhledem k Adamově zdravotní indispozici, jsme neměli úplně relevantní data, ale Misano ukázalo, jako moc se během zimy a jara především Jochen se Steffi posunuli,“ konstatoval závodní inženýr Robin Dolejš, podle kterého ovšem není důvod k znepokojení. „Ve hře je ještě spousta bodů a to, že konkurence umí závodit, už dávno vím. Zároveň ale nemáme důvod si nevěřit. Jsme přece mistři.“

Stav ME tahačů 2018 po Misanu: 1. Jochen Hahn (Německo/Iveco) 50, 2. Steffi Halm (Německo/Iveco) 34, 3. Antonio Albacete (Španělsko/MAN) 29, 4. Sasha Lenz (Německo/MAN 27), 5. Adam Lacko (Česko/Buggyra) 26, 6. Norbert Kiss (Maďarsko/Mercedes) 25.

Pohár konstruktérů: 1. Die Bullen von Iveco Magirus (Hahn/Halm, Iveco) 88, 2. Team Reinert Adventure (Lenz/Reinert, MAN) 54, 3. Tankpool 24 Racing (Kiss/Faas) 35, 4. Truck Sport Lutz Bernau (Albacete/Recuenco) 34, 5. Buggyra International Racing 1969 (Lacko/Janes) 31

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky , , , , , , , , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Autobusy Scania pro Český Těšín

Hromadnou dopravu v Českém Těšíně bude od 1. 1. 2019 zajišťovat společnost Arriva Morava, která si pro tyto městské linky nově vybrala autobusy společnosti Scania. K slavnostnímu představení veřejnosti došlo před městskou radnicí při příležitosti rozsvícení vánočního stromečku.  Pátek 30. … Číst dále →

číst dále »

Volvo Trucks přináší další vylepšení pro úsporu paliva

Volvo Trucks přináší další vylepšení pro úsporu paliva Modernizované vznětové motory D11 a D13 od Volvo Trucks pro vozidla Volvo FH, FM a FMX splňují nové předpisy Euro 6 Step D a přinášejí řadu vylepšení, díky nimž dopravci sníží náklady … Číst dále →

číst dále »

Macík s Brabcem museli odevzdat klíčky od svých závoďáků

Dakar odstartuje v Peru až 6. ledna, ale závodní stroje týmu Big Shock Racing už se vydaly na cestu. Ve francouzském přístavu Le Havre proběhlo dakarské nalodění téměř 600 vozidel na trajekt směřující do Limy. Ten se přes noc stal nejexkluzivnějším plovoucím parkovištěm v celém Atlantickém oceánu. Nechyběla ani kompletní sestava týmu Big Shock Racing. Martin Macík odevzdal klíčky od svého černožlutého Liazu s číslem 504, přezdívaného Franta. Jan Brabec se rozloučil s Maruškou, motorkou Husqvarna ozdobenou číslem 46.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno