Buggyra před Hungaroringem

Obhájí Lacko na Hungaroringu tři loňská prvenství?

Po dosažení maximálně možného, ba dokonce snad i nemožného, v úvodním podniku ME tahačů v Misanu, čeká na jezdce týmu Buggyra Racing technicky podstatně náročnější Hungaroring.

Zatímco před Misanem byl týmový manažer Jan Kalivoda konfrontován s možností uplatnit v případě startu Adama Lacko právo veta, v Maďarsku opakování podobné situace nehrozí. „Adam je na tom podle vlastních slov po zdravotní stránce mnohem lépe, nemám důvod mu nevěřit. Zatímco Misano protrpěl, čemuž zcela věřím, Hungaroring si hodlá užít,“ potvrdil evidentně spokojený manažer, který se hodlá v Maďarsku věnovat Oly Janesovi. „Četl jsem jeho vyjádření ohledně Misana. Asi do šampionátu vstupoval coby ostřílený závodník britského mistrovství s tím, že to bude jednodušší a pak trochu narazil na realitu evropského šampionátu. Přesto odvedl slušný výkon, body přijdou. Proto se mu budu snažit vysvětlit, že to chce trpělivost.“

Stát se může úplně všechno
Jezdecká ekipa Buggyry ve složení Lacko – Janes trávila pauzu mezi Misanem a Hungaroringem odlišně. Zatímco se Adam se dával zdravotně do přijatelnějšího stavu, Oly analyzoval své vystoupení z Misana. „Jak už jsem řekl, Oly má velmi solidní potenciál jezdeckého růstu, ale musí zachovat pro Angličany typický klid. Dvakrát jsme si volali, slíbil jsem mu, že si spolu projdeme v klidu celý okruh a rád se s ním podělím o své zkušenosti,“ prozradil Adam, kterého v Maďarsku čeká obhajoba tří vítězství. „Loni jsem měl Hungaroring v kolonce rizikových závodů a nakonec to dopadlo skvěle. Letos se může, jako ostatně v každém závodě, stát opravdu úplně všechno.“ Přestože v Misanu řešil Adam především sám sebe, neušel mu bombastický nástup Jochena Hahna. „Už v Mostě bylo jasné, že jeho Iveco bude hodně rychlé, což v Misanu potvrdil. Výborně zajela Steffi Halm, Antonio ukázal, že nezapomněl závodit. A na domácí půdě se bude chtít předvést i Kiss, který doplatil v Misanu hned v prvním závodě na diskvalifikaci kvůli hmotnosti. Doma si to určitě pohlídá. Na úzkém a technicky náročném okruhu, to bude těžké, což by mi mělo vyhovovat.“

„Hungaroring bude z technického hlediska těžší, než Misano. Nejsem si jist, jestli se jedná zrovna o okruh, na kterém má nový jezdec získávat zkušenosti, ale nemá cenu si stěžovat. Dost dobře mi není jasné, kde se bude předjíždět? Proto bude nejlépe vyhrát super pole a odstartovat z prvního místa,“ odhadoval suše Oly. Anglický nováček v barvách roudnického týmu navíc nabral na sebevědomí. „V rámci analýzy svých dat z Misana jsem dostal pár nápadů. Zpětná reakce za strany Robina a Davida mě potěšila, vůbec by to prý nemuselo být marné.“

Jsme mistři!
V roudnickém Buggyra Technology Centru se v průběhu pauzy pracovalo na nastavení podvozku. Vzhledem k tomu, o jak moc kontaktní okruh se jedná, poputuje na Hungaroring dvojnásobná porce plastů. „Vzhledem k Adamově zdravotní indispozici, jsme neměli úplně relevantní data, ale Misano ukázalo, jako moc se během zimy a jara především Jochen se Steffi posunuli,“ konstatoval závodní inženýr Robin Dolejš, podle kterého ovšem není důvod k znepokojení. „Ve hře je ještě spousta bodů a to, že konkurence umí závodit, už dávno vím. Zároveň ale nemáme důvod si nevěřit. Jsme přece mistři.“

Stav ME tahačů 2018 po Misanu: 1. Jochen Hahn (Německo/Iveco) 50, 2. Steffi Halm (Německo/Iveco) 34, 3. Antonio Albacete (Španělsko/MAN) 29, 4. Sasha Lenz (Německo/MAN 27), 5. Adam Lacko (Česko/Buggyra) 26, 6. Norbert Kiss (Maďarsko/Mercedes) 25.

Pohár konstruktérů: 1. Die Bullen von Iveco Magirus (Hahn/Halm, Iveco) 88, 2. Team Reinert Adventure (Lenz/Reinert, MAN) 54, 3. Tankpool 24 Racing (Kiss/Faas) 35, 4. Truck Sport Lutz Bernau (Albacete/Recuenco) 34, 5. Buggyra International Racing 1969 (Lacko/Janes) 31

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky , , , , , , , , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

První Scania v barvách Pražské integrované dopravy

Autobus Citywide Suburban LE bude provozovat v systému PID společnost POHL Kladno. Jedná se o první vozidlo značky Scania nasazené do Pražské integrované dopravy. Tomu odpovídá vzhled a výbava.

číst dále »

Miliónté vozidlo VOLVO FH

Vlajková loď společnosti Volvo Trucks, model Volvo FH, slaví v letošním roce své 25. výročí a je jedním z vůbec nejúspěšnějších vozidel v historii celého odvětví dopravy. Nyní tento proslulý model nákladních vozidel Volvo dosáhl úžasného milníku. Dne 19. srpna předal Claes Nilsson, prezident společnosti Volvo Trucks, na veletrhu IAA v německém Hannoveru nadšenému zákazníkovi milionté vyrobené vozidlo Volvo FH.

číst dále »

Scania vytvořila světlový unikát v Hradci Králové

Scania vytvořila se společností Hanes unikátní zametací vůz. Poprvé se totiž podařilo spojit hydrostatický pohon s novou generací automatické převodovky Opticruise. Vozidlo na podvozku Scania a s nástavbou od společnosti Bucher se bude starat o čisté komunikace v Hradci Králové.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno