nikey.cz

Huzinka ve 2. etapě zastavila přední náprava

Chvalín/Zagora – Poškozená přední náprava vyřadila holandského pilota Gerta Huzinka z bojů o celkový výsledek v letošním ročníku Rallye Maroko. Jeho renault přitom ve 2. etapě patřil k nejrychlejším. Severočeský tým MKR Technology sice chce jezdce týmu Rivald Dakar dostat zpět do závodu, ale situaci komplikuje písčitý terén.

               „Etapu jsme skončili předčasně kvůli zlomenému pravému kloubu na přední nápravě. Uděláme maximum, aby to nebyl úplný konec v soutěži, ale je velmi náročné se ke kamionu vůbec dostat,“ poznamenal hlavní konstruktér závodního speciálu Mario Kress.

               Od samého začátku závodu se Huzinkovi lepila smůla na paty. V úvodních dvou prověrkách posádka hledala průjezdové body. Za neprojetí jednoho v předchozí 1. etapě mu dodatečně byla udělena hodinová penalizace. Tu nakonec dostaly až na trojici nejrychlejších dokonce všechny další posádky ve výsledkové listině. S kamionem byl přitom holandský pilot mimořádně spokojený a nebýt nástrah na trati stále se se svým časem pohyboval mezi elitou mířící na pódium. Kamenitá trasa a tvrdé nárazy ve 2. etapě ale přinesly nucenou technickou zastávku, která Huzinka vyřadila o možnost vylepšit své stříbrné historické maximu v marockém závodě.

Třetí závodní den posádky v protisměru zavedl po velké části předchozí etapy, takže na programu nechyběly ani písečné duny a právě v nich se Huzinkův poškozený kamion zastavil a čeká na pomoc mechaniků, kteří se k němu s těžkou technikou jen těžko dostávají. S 2. etapou, dlouhou téměř tři sta kilometrů, si nejlépe poradil holandský jezdec Janus van Kasteren.

Pondělní 3. etapa má opět start i cíl v Zagoře. Posádky budou muset absolvovat smyčku dlouhou 444 km s tím, že 336 km tvoří měřená část. Jestli se do ní podaří Huzinkův kamion připravit, je v tuto chvíli nejisté.

Výsledky – 2. etapa (Zagora – Zagora) 296 km:

1. van Kasteren (NLD) Iveco 3:30:26

2. Macík (CZE) Iveco +6:02

3. Packevicious (LTU) Tatra +15:02

4. Becx (NLD) Iveco +24:34

5. Vrátný (CZE) Ford +38:26

DNF Huzink (NLD) Renault Trucks

Celkově:

1. Macík (CZE) Iveco 8:38:36

2. Vrátný (CZE) Ford +37:35

3. Packevicious (LTU) Tatra +53:00

4. Becx (NLD) Iveco +1:25:40

5. van Kasteren (NLD) Iveco +1:26:28

 
Dakar, Novinky , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama

nikey.cz

Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Mercedes-Benz Trucks překonává „zvukovou bariéru“ při elektrickém nabíjení s výkonem 1000kW

Vývojáři Mercedes-Benz Trucks během interního testu ve Wörth am Rhein poprvé nabíjejí elektrická nákladní vozidla výkonem 1000 kilowattů • Nově definovaný nabíjecí standard Megawatt Charging System (MCS) ve fázi technické implementace • Rainer Müller-Finkeldei, vedoucí produktového inženýrství Mercedes-Benz Trucks: „Naši … Číst dále →

číst dále »

Scania rozšiřuje svou nabídku elektrických nákladních vozidel o další řešení

Scania rozšiřuje svou nabídku elektrických vozidel o další modely, s nimiž lze čistě elektrický pohon využít v řadě různých oblastí. A nejde jen o možnost, ale o vhodnost a ideální podmínky k jejich využití. Dvě nová elektrická pohonná ústrojí a … Číst dále →

číst dále »

Tatra získala prestižní ocenění Red Dot za design vozidel nejnovější generace řady Force

Kopřivnická automobilka Tatra Trucks si před pár dny zapsala další velký úspěch. Poprvé ve své historii totiž získala ocenění Red Dot v kategorii Product Design, a to hned dvakrát. Tímto oceněním, patřícím k mezinárodně nejprestižnějším v oblasti designu, byly dekorovány … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno