Nová zadní náprava snižuje spotřebu

Zadní náprava VOLVO šetří palivoSpolečnost Volvo Trucks právě podniká další krok ke snižování spotřeby paliva u svých zákazníků. Nová zadní náprava pro rychlou a těžkou dálkovou přepravu snižuje spotřebu paliva ve srovnání s dnešními nápravami s nábojovou redukcí až o dvě procenta.

Nová zadní náprava společnosti Volvo Trucks snižuje spotřebu paliva při dálkové přepravě

„Nízká spotřeba paliva je stále záležitostí s vysokou prioritou a pro zákazníky věnující se dálkové přepravě, jejichž vozidla ujedou za měsíc několik tisíc kilometrů, znamená i jen několikaprocentní snížení spotřeby významnou úsporu nákladů,“ říká Hayder Wokil, produktový manažer společnosti Volvo Trucks pro odvětví dálkové přepravy.

Určena pro motory s vysokými výkony

Nová zadní náprava RSS1360 je jednoduchá náprava s jednou redukcí, konstruovaná pro nákladní automobily s motory o vysokém výkonu a pro celkové hmotnosti až do 60 tun. Jinými slovy pro vozidla stavěná pro náročné dlouhé tratě, převážející těžké náklady a dosahující vysokých průměrných rychlostí. Dvěma z typických nákladů pro tuto oblast aplikací jsou potraviny a zemědělské produkty.

Rychlá a optimalizovaná pro spotřebu paliva

Jedná se velmi dlouho žádaný rys, zejména mezi zákazníky modelu Volvo FH16. Je to poprvé, co mohou žádat specifikaci s jednoduchou nápravou bez kolové redukce, která jim umožní snížit spotřebu až o dvě procenta. Nápravá má bohatý výběr převodových poměrů, takže umožňuje optimalizaci celkového převodu tím nejlepším možným způsobem. Náprava RSS1360 může být ve specifikaci pro modelové řady Volvo FH a FM a je dostupná pro sólové vozy i pro tahače. Nová jednoduchá náprava bude postupně zaváděna na různých trzích během roků 2011 a 2012, počínaje červnem tohoto roku.

„Trend v Evropě naznačuje rostoucí příklon směrem k výkonnějším nákladním automobilům a větším vozidlovým soupravám. Uvedení nové zadní nápravy je jedním z mnoha opatření zavedených společností Volvo proto, aby prokázala, že efektivní a rychlá doprava může být také velmi ekonomická,“ říká Hayder Wokil.

Fakta o jednoduché nápravě RSS1360

  • Jednoduchá náprava s jednou redukcí.
  • Maximální točivý moment 3 200 Nm.
  • Maximální zatížení nápravy 13 tun.
  • Maximální celková hmotnost soupravy 60 tun.

zdroj: Volvo Truck

 
Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Nový Mega návěs od firmy Kögel

Na výstavě užitkových vozidel IAA 2018 představí společnost Kögel svůj návěs Mega generace NOVUM. I velkoobjemový návěs Kögel se teď vyznačuje známými výhodami generace NOVUM, tj. optimalizovaným profilem vnějšího rámu a vylepšenou nástavbou.

číst dále »

Prokletí Zolderu pokračuje

Adam Lacko v neděli na belgickém okruhu zaznamenal jedno třetí a sedmé místo. V průběžném hodnocení upevnil své postavení na druhé pozici před aktuálně třetím Albacetem. Oly Janes vyrovnal svůj nejlepší výsledek z Mostu, když dojel dvakrát devátý. V hodnocení týmů drží Buggyra i nadále třetí příčku!

číst dále »

Novináři se učili bezpečně řídit autobus na polygonu

Bezpečnost autobusové dopravy je jedním z důležitých témat inovativního československého veletržního projektu BUS SHOW zdravá doprava Nitra 2019. Veletrhu předchází prezentační tematické akce upozorňující na bezpečnost v dopravě, ekologii a efektivitu.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno