Nová zadní náprava snižuje spotřebu

Zadní náprava VOLVO šetří palivoSpolečnost Volvo Trucks právě podniká další krok ke snižování spotřeby paliva u svých zákazníků. Nová zadní náprava pro rychlou a těžkou dálkovou přepravu snižuje spotřebu paliva ve srovnání s dnešními nápravami s nábojovou redukcí až o dvě procenta.

Nová zadní náprava společnosti Volvo Trucks snižuje spotřebu paliva při dálkové přepravě

„Nízká spotřeba paliva je stále záležitostí s vysokou prioritou a pro zákazníky věnující se dálkové přepravě, jejichž vozidla ujedou za měsíc několik tisíc kilometrů, znamená i jen několikaprocentní snížení spotřeby významnou úsporu nákladů,“ říká Hayder Wokil, produktový manažer společnosti Volvo Trucks pro odvětví dálkové přepravy.

Určena pro motory s vysokými výkony

Nová zadní náprava RSS1360 je jednoduchá náprava s jednou redukcí, konstruovaná pro nákladní automobily s motory o vysokém výkonu a pro celkové hmotnosti až do 60 tun. Jinými slovy pro vozidla stavěná pro náročné dlouhé tratě, převážející těžké náklady a dosahující vysokých průměrných rychlostí. Dvěma z typických nákladů pro tuto oblast aplikací jsou potraviny a zemědělské produkty.

Rychlá a optimalizovaná pro spotřebu paliva

Jedná se velmi dlouho žádaný rys, zejména mezi zákazníky modelu Volvo FH16. Je to poprvé, co mohou žádat specifikaci s jednoduchou nápravou bez kolové redukce, která jim umožní snížit spotřebu až o dvě procenta. Nápravá má bohatý výběr převodových poměrů, takže umožňuje optimalizaci celkového převodu tím nejlepším možným způsobem. Náprava RSS1360 může být ve specifikaci pro modelové řady Volvo FH a FM a je dostupná pro sólové vozy i pro tahače. Nová jednoduchá náprava bude postupně zaváděna na různých trzích během roků 2011 a 2012, počínaje červnem tohoto roku.

„Trend v Evropě naznačuje rostoucí příklon směrem k výkonnějším nákladním automobilům a větším vozidlovým soupravám. Uvedení nové zadní nápravy je jedním z mnoha opatření zavedených společností Volvo proto, aby prokázala, že efektivní a rychlá doprava může být také velmi ekonomická,“ říká Hayder Wokil.

Fakta o jednoduché nápravě RSS1360

  • Jednoduchá náprava s jednou redukcí.
  • Maximální točivý moment 3 200 Nm.
  • Maximální zatížení nápravy 13 tun.
  • Maximální celková hmotnost soupravy 60 tun.

zdroj: Volvo Truck

 
Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Silk Way Rally 2018 – zásadní změna!

Pořadatelé soutěže Silk Way Rally oznámili, že se pojedou dva závody - červencový v Rusku a zářijový v Číně.

číst dále »

Buggyra před Hungaroringem

Po dosažení maximálně možného, ba dokonce snad i nemožného, v úvodním podniku ME tahačů v Misanu, čeká na jezdce týmu Buggyra Racing technicky podstatně náročnější Hungaroring.

číst dále »

Truck fest Lužnice 2018

O tomto víkendu se bude konat již 21. ročník Truck Festu na Lužnici.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno