Nový Renault přívětivější pro nástavby

NOVÁ MODELOVÁ ŘADA RENAULT TRUCKS:
AŽ 20% ÚSPORA ČASU PŘI MONTÁŽI NÁSTAVBY

Inovativní prvky pro zkvalitnění montáže nástavby, široká nabídka rozvorů a četné předpřípravy. Vozidla nové modelové řady Renault Trucks umožňují snížit čas potřebný pro montáž nástavby až o 20% a tím i lhůtu dodání vozidla.

komunálRenault Trucks optimalizoval svoji nabídku služeb od koncepce nákladního vozidla až po nabídku poprodejních služeb s cílem dodávat spolehlivá a robustní vozidla, která se zákazníkům vyplatí. Podvozky Renault Trucks díky tomu umožňují snadnou montáž různých typů nástaveb.
Koncepce podvozků Renault Trucks vyhovuje různým požadavkům nástavbářů. Nástavbářům je dále k dispozici portál Bodybuilder Portal, dostupný přes webové stránky www.renault-trucks.com, kde si mohou snadno vyhledat konkrétní vozidlo pomocí jeho VIN nebo čísla objednávky a získat tak technické podklady jako jsou zcela konkretizované výkresy, návod na montáž nástavby, časový plán výroby a dodání vozidla, včetně dokladů o homologaci. Nástavbáři mají rovněž přístup k on-line školení, kde se mohou detailně seznámit s novou modelovou řadou a získat informace o možnostech montáže nástaveb, které nová vozidla nabízí.
To vše snižuje až o 20% dobu nutnou pro montáž nástavby, riziko chyb a poskytuje nástavbáři větší nezávislost.
Vozidla modelové řady D (distribuční) nabízejí četné předpřípravy podle oboru zákazníků: distribuce, komunální služby, záchranná a hasičská vozidla. Distribuční řada nabízí, mimo jiné, přípravu pro montáž zdvižného čela, cisterny nebo chladírenské nástavby.
Řady C a K (stavební) mohou být předpřipraveny pro montáž sklápěčky, domíchávače betonu, pumpy na beton nebo ramenových nakladačů. Kotoučové brzdy u řady C a volitelně u řady K usnadňují montáž některých nástaveb, jako je pumpa na beton. Vozidla modelových řad C, K a D jsou opatřena elektrickou a mechanickou přípravou na montáž hydraulických jeřábů.

kipperPodvozky Renault Trucks umožňují zvolit provedení nejlépe odpovídající požadavkům zákazníků a nástavbářů díky široké nabídce délek rozvorů, které lze upravovat výběrem po částech o délce 200 až 400 mm pro řadu C a K a po částech o délce 300 mm pro řadu D.
Práce nástavbářů bude snadnější díky absenci prvků, které by mohly kolidovat s nástavbou nad rámem nebo díky nabídce délek zadního převisu, který lze přizpůsobit konkrétní nástavbě po 50 mm. Snadnější je také montáž zábrany proti podjetí, hydraulické ruky v zadním převisu nebo zadního zdvižného čela.

Renault Trucks nabízí více pro montáž nástaveb: u řady C a K dvě různé výšky nádrží na palivo a dva různé materiály pro palivové nádrže: ocel pro maximální robustnost nebo hliník pro zvýšení užitečného zatížení. Individuálním požadavkům lze dále přizpůsobit i umístění nádrží: na pravou či na levou stranu pro řady C, K a D.

 
Novinky, Technika , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Dvě nová vozidla Scania pro ÚDRŽBU SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. s nástavbou KOBIT

V dílnách jičínské společnosti KOBIT byla předána dvě nová vozidla pro ÚDRŽBU SILNIC Královéhradeckého kraje. Jedná se o modely Scania P 410 s pohonem všech kol 4×4, které tak rozšířily flotilu vozů této značky ve společnosti na dvanáct Značka Scania má i … Číst dále →

číst dále »

Volvo Trucks zahajuje zákaznické testy plně elektrických nákladních vozidel pro stavebnictví

Letos v říjnu zahájí společnost Volvo Trucks ostré testování plně elektrického přepravního řešení pro stavebnictví. Zákazníkovi, společnosti Swerock, budou dodána dvě těžká nákladní vozidla, aby mohla uspokojit rostoucí požadavky na nižší hluk a emise, a to zejména v citlivých městských oblastech. Po … Číst dále →

číst dále »

Truck Racing letos končí

Díky neutěšené situaci s nákazou Covid a s tím souvisejícími opatřeními byl po závodu na legendární trati v Le_mans, která dlouhý čas byla závěrečným podnikem evropského poháru tahačů, hlavními pořadateli ETRC zrušen i poslední závod v italském Misanu, původně přeložený … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno