Sací bagr Amphitec

Sací bagr bude k vidění na veletrhu IFAT

Mezi nákladními speciály asi těžko budeme hledat srovnatelný stroj, který by dokázal pokrýt tak různorodou a širokou paletu prací v různých oborech činností v průmyslu a komunální sféře. Tímto strojem je sací bagr, který je zároveň fekálem, vysavačem, zemním strojem, balícím zařízením, zásahovým vozidlem pro vyprošťování osob, manipulačním zařízením pro vnitrostavební dopravu sypkých materiálů či prostě jen dopravní cisternou. Sací bagry například provedou:

 

  • sání hustých kalů a tekutých materiálů bez nutnosti ředění
  • sání z hloubek nad 10 metrů a vzdáleností nad 200 metrů
  • odsávání sypkých materiálů frakcí
  • bezprašné plnění surovin do big-bagů
  • pneumatickou svislou a vodorovnou dopravu s navrstvením materiálu v jedné operaci
  • odsávání prachu a popílku z povrchu technologií a stavebních objektů
  • odstraňování rozsypaných surovin ve výrobních provozech
  • odsávání zásypových materiálů z inženýrských sítí

A právě poslední činnost se stále více dostává do centra pozornosti. Na trhu služeb stále více roste poptávka po silnějších těžebních zařízeních, která jsou využitelná pro širší okruh aplikací. Vakuové těžební technologie Amphitec se neomezují jen na vysávání písku a zeminy, ale svou funkcionalitou pokrývá hned několika zemních a dopravních mechanizmů pro provádění výkopových prací. S výkopovou technologií Amphitec je možné provádět vakuové odtěžování zásypů z kabelových či potrubních tras a to pouze s jednočlennou osádkou stroje. S podtlakem sání až 96% spolu s mechanickým narušováním je zemina (zásyp) nasávána do hadice. Žádné další nástroje a mechanismy tedy nejsou nutné. Vzhledem k velkému proudění vzduchu a hlubokému vakuu je doprava produktu hadicí velmi efektivní a to i z větších vzdáleností – třeba i přes 200 metrů! Za jediný den je tak možno vyřešit hned několik poruch. Navíc – manipulace jsou bezprašné, nasávaný vzduch je zcela vyčištěn ve filtračním systému sacího bagru. Nová generace sacích bagrů má navíc velmi sníženou hlučnost, je možno je běžně používat i v komunální zástavbě. A co hlavně – výkopové práce jsou provedeny velmi rychle a bez rizika narušení inženýrských sítí. V Německu a dalších státech západní Evropy běžný způsob manipulace – v našich zemích tento segment teprve čeká na svoji velkou budoucnost.


Veletrh IFAT je Mekkou všech evropských výrobců komunální techniky. Mezi vystavenými exponáty zde najdete i výše uvedené sací bagry. Na tak ohromující množství techniky je však třeba si vyhradit minimálně celý den. Za ten se dá výstava bez velkých zastávek projít. V letošním roce je spojen IFAT s veletrhem Entsorga. Koná se ve dnech 7. – 11.5.2012 v německém Mnichově. Stránky veletrhu: www.ifat.de .

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Macík a Brabec už plánují Dakar 2020

Franta bude mít bráchu Karla   Praha, 21. 1. 2019 – Martin Macík s navigátorem Františkem Tomáškem a mechanikem Lukášem Kalankou ze sedlčanského týmu Big Shock Racing ve žlutém Liazu v semi Dakaru vybojovali parádní 2. místo. Projeli celou trasu Dakaru 2019 … Číst dále →

číst dále »

Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru 2019 – historicky nejúspěšnější český pilot v kategorii osobních automobilů.

Ouředníček pojistil výborné 17. místo. Extrémní 41. ročník Dakaru je u konce. Martin Prokop navigovaný Janem Tománkem stanovil fantastickým šestým místem v celkové klasifikaci kategorie automobilů nový český rekord a vylepšil si tak o jednu příčku umístění z předešlého ročníku … Číst dále →

číst dále »

Macík potvrdil, že umí prohnat kamazy. Brabec nevzdal ani po drsných pádech

Lima, 17. 1. 2019 – Martin Macík s navigátorem Františkem Tomáškem a mechanikem Lukášem Kalankou ze sedlčanského týmu Big Shock Racing ve své žluté liazce dojeli do cíle Dakaru 2019. V semi Dakaru vybojovali skvělé 2. místo. A v poslední … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno