Sací bagr Amphitec

Sací bagr bude k vidění na veletrhu IFAT

Mezi nákladními speciály asi těžko budeme hledat srovnatelný stroj, který by dokázal pokrýt tak různorodou a širokou paletu prací v různých oborech činností v průmyslu a komunální sféře. Tímto strojem je sací bagr, který je zároveň fekálem, vysavačem, zemním strojem, balícím zařízením, zásahovým vozidlem pro vyprošťování osob, manipulačním zařízením pro vnitrostavební dopravu sypkých materiálů či prostě jen dopravní cisternou. Sací bagry například provedou:

 

  • sání hustých kalů a tekutých materiálů bez nutnosti ředění
  • sání z hloubek nad 10 metrů a vzdáleností nad 200 metrů
  • odsávání sypkých materiálů frakcí
  • bezprašné plnění surovin do big-bagů
  • pneumatickou svislou a vodorovnou dopravu s navrstvením materiálu v jedné operaci
  • odsávání prachu a popílku z povrchu technologií a stavebních objektů
  • odstraňování rozsypaných surovin ve výrobních provozech
  • odsávání zásypových materiálů z inženýrských sítí

A právě poslední činnost se stále více dostává do centra pozornosti. Na trhu služeb stále více roste poptávka po silnějších těžebních zařízeních, která jsou využitelná pro širší okruh aplikací. Vakuové těžební technologie Amphitec se neomezují jen na vysávání písku a zeminy, ale svou funkcionalitou pokrývá hned několika zemních a dopravních mechanizmů pro provádění výkopových prací. S výkopovou technologií Amphitec je možné provádět vakuové odtěžování zásypů z kabelových či potrubních tras a to pouze s jednočlennou osádkou stroje. S podtlakem sání až 96% spolu s mechanickým narušováním je zemina (zásyp) nasávána do hadice. Žádné další nástroje a mechanismy tedy nejsou nutné. Vzhledem k velkému proudění vzduchu a hlubokému vakuu je doprava produktu hadicí velmi efektivní a to i z větších vzdáleností – třeba i přes 200 metrů! Za jediný den je tak možno vyřešit hned několik poruch. Navíc – manipulace jsou bezprašné, nasávaný vzduch je zcela vyčištěn ve filtračním systému sacího bagru. Nová generace sacích bagrů má navíc velmi sníženou hlučnost, je možno je běžně používat i v komunální zástavbě. A co hlavně – výkopové práce jsou provedeny velmi rychle a bez rizika narušení inženýrských sítí. V Německu a dalších státech západní Evropy běžný způsob manipulace – v našich zemích tento segment teprve čeká na svoji velkou budoucnost.


Veletrh IFAT je Mekkou všech evropských výrobců komunální techniky. Mezi vystavenými exponáty zde najdete i výše uvedené sací bagry. Na tak ohromující množství techniky je však třeba si vyhradit minimálně celý den. Za ten se dá výstava bez velkých zastávek projít. V letošním roce je spojen IFAT s veletrhem Entsorga. Koná se ve dnech 7. – 11.5.2012 v německém Mnichově. Stránky veletrhu: www.ifat.de .

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama



Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Tomeček by rád letos jel na Dakar i do Dakaru

Tomáš Tomeček se dakarskému závodění věnuje od roku 1995. Letos si naplánoval, že během jednoho roku pojede na Dakar i do Dakaru. V lednu úspěšně zvládl první štaci, Dakar Rally v Saúdské Arábii. Pokračovat měl v březnu na Africa Eco … Číst dále →

číst dále »

DAKAR 2022 – ostravský tým FESH FESH si veze domů 12. místo

V pátek 14. ledna dojeli účastníci Rallye DAKAR do cíle. Ostravský tým FESH FESH si odváží z kategorie kamionů 12. místo. Všech 12 náročných etap zvládla litevská posádka s vozidlem Tatra Jamal se startovním číslem 529. Tatra 815 „Puma“ v závodě DAKAR Classic dojela … Číst dále →

číst dále »

Poslední etapa ve znamení jedniček

Jeddah/Chvalín – S jedničkami zakončil poslední 12. etapu severočeský tým MKR Technology letošní 44. ročník Rallye Dakar. Pilot Pascal de Baar závěrečnou rychlostní prověrku projel v 11. nejrychlejším čase a úspěšně dostal svůj renault do cílové Džiddy. V konečném ranku se po všech … Číst dále →

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno