TATRA do zemědělství

T 158-8P5R33.311 6×6.1R -TAHAČ ZEMĚDĚLSKÝCH NÁVĚSŮ

T158_6x6_agriculture_tractor__148Originální koncepce podvozku značky TATRA předurčuje vozidla jím vybavená pro provoz v tom nejtěžším terénu. Nezávislé výkyvné polonápravy se vzduchovým pérováním zaručují vynikající komfort jak pro řidiče, tak pro nástavby i přepravovaný náklad, v terénu pak navíc umožňují dosáhnout vyšších rychlostí, než kterými se pohybují vozidla s tuhými nápravami.

Tahač zemědělských návěsů TATRA PHOENIX 6×6 je díky svému podvozku vhodný pro použití v zemědělské přepravě nejen mimo silnice, ale i po silnicích či zpevněných komunikacích. Efektivní provoz v terénu i na silnici zajišťuje především výkonný a přitom úsporný motor PACCAR MX ve třech výkonových variantách v kombinaci s automatizovanou 16stupňovou převodovkou ZF AS Tronic nebo 6stupňovou automatickou převodovkou Allison.

T158_6x6_agriculture_tractor__126Společně s vhodným návěsem dokáže tento tahač zemědělských návěsů zásadním způsobem zvýšit produktivitu přeprav zemědělských produktů a hmot. Stává se tak ideálním řešením pro typy podniků, které hospodaří na větších rozlohách nebo jejichž objem přeprav převyšuje objem mechanizačních prací. Díky rychlejší přepravě je vhodný pro takové produkty, u kterých je výsledná kvalita závislá na rychlosti zpracování. Tahač zemědělských návěsů TATRA PHOENIX 6×6 zároveň respektuje požadavek na snižování měrných tlaků na půdu, a proto jsou pro jeho výbavu doporučeny nízkotlaké flotační pneumatiky.

Rychlost přepravy
Vysoká nosnost
Komfort pro řidiče
Nízké provozní náklady
Zachovává kvalitu půdy

MOTOR
Typ Paccar MX, EURO 5
Počet válců 6
Vrtání/zdvih 130/162 mm
Objem 12,9 litrů
Výkon 265 kW/1500 – 1900 ot/min
– na přání 300, 340kW/1500 – 1900 ot/min
Krouticí moment 1775 Nm/1000 – 1410 ot/min
– na přání (souvisí s výkonem) 2000, 2300 Nm/1000 – 1410 ot/min
Systém úpravy výfukových plynů SCR

HYDRODYNAMICKÝ MĚNIČ/SPOJKA
Hydrodynamický měnič – součást automatické převodovky Allison
Jednokotoučová suchá spojka Sachs 430 – převodovky ZF

PŘEVODOVKA
Allison 4500, automatická, 6stupňová
Na přání:
– ZF 16S 2530, 16stupňová, manuální
– ZF 16AS 2630 AS Tronic, 16stupňová, automatizovaná
Všechny nabízené varianty převodovek lze na přání vybavit integrovaným retardérem.

PŘÍDAVNÁ PŘEVODOVKA
TATRA 2.30 TRK, dvoustupňová, řaditelná za klidu

POMOCNÉ POHONY
Možnosti:
– z motoru
– z převodovky
– z přídavné převodovky
Počet a provedení pomocných pohonů závisí na konfiguraci motoru, převodovky a případném použití retardéru.

PŘEDNÍ NÁPRAVA
Řízená, poháněná, s výkyvnými polonápravami, kolové redukce, připojitelný pohon, osový diferenciál, pérování vzduchovými vlnovci a teleskopickými tlumiči, stabilizátor

ZADNÍ NÁPRAVY
Poháněné, s výkyvnými polonápravami, kolové redukce, mezinápravový diferenciál, osové diferenciály, pérování vzduchovými vlnovcovými pružinami v kombinaci s vinutými pružinami, stabilizátor prostřední nápravy

Na přání zákazníka – řiditelná poslední náprava s elektro-hydraulickým systémem ovládání do rychlosti 40 km/h

ŘÍZENÍ
Levostranné, monoblok řízení

BRZDY
Čtyři na sobě nezávislé oddělené systémy:
– provozní
– nouzová
– parkovací
– motorová, na přání dekompresní MX Engine Brake

KOLA
Pneumatiky – přední náprava 445/65 R22,5
– zadní nápravy 445/65 R22,5
Disky – přední náprava 22.5×14.00
– zadní nápravy 22.5×14.00

Doporučujeme:
Pneumatiky – přední náprava 500/60 R22,5
– zadní nápravy 600/50 R22,5
Disky – přední náprava 15.00×22,5
– zadní nápravy 20.00×22,5

Automatické centrální huštění kol

KABINA
Trambusová, krátká, dvoumístná, závislé topení
Na přání:
– ochrana kabiny systémem ROPS/FOPS
– automatická klimatizace

NÁDRŽE
Palivové 2×220 litrů
Ad Blue 45 litrů

ROZMĚRY
Šířka 2 600 mm
Délka (po zadní světla) 6 965 mm
Výška (po střechu kabiny) 3 250 mm
Světlá výška 325 mm

HMOTNOSTI NA PNEU 445??
Provozní 11 150 kg
Z toho na: – přední nápravu 6 650 kg
– zadní nápravy 2 x 2 250 kg
Celková hmotnost vozidla 25 000 kg
Maximální technická přípustná hmotnost 27 000 kg
Celková hmotnost soupravy 48 000 kg
Maximální technická přípustná hmotnost soupravy 75 000 kg
Zatížení točnice 16 500 kg

ELEKTROVÝBAVA
Napětí 24 V
Baterie 2×180 Ah
– na přání 2×225 Ah
Alternátor 28V/80A
– na přání 28V/110 A

T158_6x6_agriculture_tractor__104JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Max. rychlost 65 km/h

STANDARDNÍ VÝBAVA
– dvoupalcová točnice
– jednoduchý okruhy hydrauliky návěsu
– propojovací kabely pro připojení návěsu (vzduch a elektro)

VOLITELNÁ VÝBAVA
– zadní traktorový závěs, včetně typu
– přizpůsobení přední části vozidla pro montáž neseného nářadí
– dvojitý okruh hydrauliky návěsu
– výstupy hydrauliky v přední i zadní části vozidla
– chladič hydraulického oleje
– hydraulické zařízení pro návěs a přívěs se čtyřmi nezávislými okruhy řízení

 
Akce, výstavy, veletrhy, Novinky, Technika, Vývojové trendy , , , , Zobrazit komentáře Vytisknout stránku

Komentovat

Váš e-mail nebude publikován. Povinné položky jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a vlastnosti k formátování komentáře:<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklama


Kamioňáci.com


Zdarma SMS

Krátké novinky

Elektrické skútry pro seniory

Také jste si všimli seniorů jezdících po městě či vesnici na tříkolových a čtyřkolových skútrech. V poslední době se tyto elektrické skútry staly hitem nejen pro starší občany, často je využívají i mladší lidé.

číst dále »

Tisková konference BIG SHOCK Teamu před Dakarem 2019

Už 6. ledna odstartuje v Peru 41. ročník legendárního dálkového závodu Dakar. Martin Macík s Janem Brabcem ze sedlčanského týmu Big Shock Racing nebudou chybět.

číst dále »

Ouředníček a Prokop spolu na Dakar 2019

Když v uplynulém ročníku Rally Dakar odtáhl jezdec Tomáš Ouředníček do cíle jedné z infarktových etap nepojízdný Ford Martina Prokopa a umožnil mu tak dokončit nejtěžší motoristický podnik planety, ani jeden z nich určitě netušil, že za několik měsíců dostane Ouředníček na oplátku lano od Prokopa, sedmého nejlepšího pilota Dakaru 2018. „Dohodli jsme se, že na letošní dakarskou rallye vyrazíme jako druhá posádka v Martinově týmu MP-Sports,“ informoval o aktuální situaci Ouředníček.

číst dále »

Nejlevnější Taxi Brno vám zajistí přepravu více osob
Nejlevnější drink and drive Taxi Brno